  • 11. Data: 2014-04-21 11:23:56
    Temat: Re: Czyszczenie wykladziny?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    4...@g...com

    > raczej nieprzytomny

    może jajeczko było nieświeże :P

    jeffrey

  • 12. Data: 2014-04-21 20:36:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Jeffrey* napisał(-a):

    > może jajeczko było nieświeże :P

    Na pewno. Pięcioletnie ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2014-04-22 10:41:22
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    5...@g...com

    >A tak poza tym, post z problem sprzed pięciu lat :D

    ROTFL. Wiedzialem, ze cos z nim nie tak :D

  • 14. Data: 2014-04-22 12:18:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    d...@g...co

    > raczej nieprzytomny

    zapomniał się przelogować na inne konto :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-04-22 20:31:53
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-04-20 15:40, k...@g...com pisze:

    > Spierdalaj ze spamem na bambus. Wszystkie preparaty które ta dziadowska firma,
    działająca na zasadzie piramidy, sprzedaje są chuja warte
    . Kiedyś mnie zainteresowało dlaczego termin przydatności jest na
    nalepce a nie

    wydrukowany na opakowaniu. Jak zerwałem nalepkę to się okazało że ten
    co był na opakowaniu dawną upłynął. Najtańszy proszek z kiosku Ruchu
    pierze lepiej niż ich zajebisty koncentrat.
    Biedaku..braki wiedzy nadrabiasz agresją i wulgaryzmami.
    Ja to stosuję i dla mnie ta chemia jest OK.
    PS.widziałęs,żeby jakaś oszukańcza piramida przetrwała od 1956 roku??
    EOT

  • 16. Data: 2014-04-24 16:14:20
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 20:31:53 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:

> [...]
    >
    > Ja to stosuję i dla mnie ta chemia jest OK.
    >
    > PS.widziałęs,żeby jakaś oszukańcza piramida przetrwała od 1956 roku??

    A dlaczego nie. Jest piramida co działa bez przerwy od dwóch tysięcy lat handlując
    tylko jednym towarem.

  • 17. Data: 2014-04-28 09:18:38
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    >A dlaczego nie. Jest piramida co działa bez przerwy od dwóch tysięcy lat handlując
    tylko jednym towarem.

    ty sie juz wiecej nie osmieszaj w tym watku