  • 81. Data: 2013-12-03 13:27:27
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 13:14:58 UTC+1 użytkownik Marek K napisał:

    > Używając arytmetyki w podstawowym stopniu wychodzi że koparkowy będzie
    > pracował 19 dni - to chciałeś przekazać?

    A Ty co chciales tym zdaniem przekazac?
    Nie widze zebys sie wczesniej odezwal w tym watku. Masz cos do przekazania?
    Jakies uwagi na poziomie? Jakas wiedze, z ktorej ktos by mogl skorzystac?
    Czy tylko leczysz tu swoje kompleksy ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 82. Data: 2013-12-03 14:35:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Irek N. wrote:

    > Nie tylko Grecja, poza tym myślisz, że przestali? ;)
    >
    > A na serio, co takiego wybrałem?

    kogutek wie lepiej co wybrałeś... ;-)

  • 83. Data: 2013-12-03 14:42:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > He he - na 100% to byla instalacja z viessmanna co nie?
    >
    > Oni nie potrafia robic instalacji PC bez bufora. Po prostu nie
    > potrafia :-) Jak juz ich przycisniesz ze nie chcesz, to wcisna Ci
    > kaloryfer w garazu
    > na stale odkrecony zeby byl jakis odbior ciepla i pompa mogla sobie
    > skonczyc dobieg :P

    bufor musi być nawet malutki, inczaej handlowiec dostanie burę od szefa że
    nie wyrabia normy sprzedazy a małe bufory zalegają magazyny...

  • 84. Data: 2013-12-03 15:49:06
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 14:35:46 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > kogutek wie lepiej co wybra�e�... ;-)

    Jasne że wiem. Zrobić za 30 i mieć fakturę albo zrobić za 10 i na 8 mieć faktury. W
    pierwszym przypadku sprzedawca może odpalić ze 3 tysiące w drugim zostaje 20 - do 20%
    podatków różnych. Jak za 30 to ma się zrobione i w kieszeni maksimum 3 tysiące jak za
    10 to ma się zrobione i w kieszeni minimum 15 tysięcy.

  • 85. Data: 2013-12-03 18:11:02
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2013-12-03 13:27, Adam pisze:

> [...]
    > Jakies uwagi na poziomie? Jakas wiedze, z ktorej ktos by mogl skorzystac?
    > Czy tylko leczysz tu swoje kompleksy ? :)

    Wycieczki osobiste tak od razu?
    Masz coś do zarzucenia prostej arytmetyce?
    Chciałem pokazać jak ładnie wychodzi niekonsekwencja w podawaniu danych
    z sufitu - Ty to nazywasz wiedzą którą przekazujesz.

    --
    M.

  • 86. Data: 2013-12-03 18:19:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 18:11:02 UTC+1 użytkownik Marek K napisał:

    > Wycieczki osobiste tak od razu?
    > Masz coś do zarzucenia prostej arytmetyce?
    > Chciałem pokazać jak ładnie wychodzi niekonsekwencja w podawaniu danych
    > z sufitu - Ty to nazywasz wiedzą którą przekazujesz.

    A czy te 95% jest w jakikolwiek sposob wazne w tej dyskusji?
    W zaden sposob. Wazne jest wszystko co napisalem wczesniej. Ale
    przyjebac sie musisz to nic nie znaczacej glupoty :)

    --
    Adam Sz.

  • 87. Data: 2013-12-03 18:53:50
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2013-12-03 18:19, Adam pisze:

    > A czy te 95% jest w jakikolwiek sposob wazne w tej dyskusji?
    > W zaden sposob. Wazne jest wszystko co napisalem wczesniej. Ale
    > przyjebac sie musisz to nic nie znaczacej glupoty :)

    A skąd mam wiedzieć w tej sytuacji czy pozostałe dane które podajesz nie
    są takiej samej wartości?

    Więcej z punktu widzenia wiedzy potrzebnej dałoby określenie, że sam
    kopałeś koparka 500m rowka 3 dni w glinie a instalator tyrał dzień, niż
    te teksty rodem z "notatnika agitatora".

    Sam niszczysz swoja wiarygodność uderzając w propagandowy ton.

    --
    M.

  • 88. Data: 2013-12-03 18:58:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 18:53:50 UTC+1 użytkownik Marek K napisał:

    > A skąd mam wiedzieć w tej sytuacji czy pozostałe dane które podajesz nie
    > są takiej samej wartości?

    Z nikad - nie do Ciebie to adresuje.
    Pozatym - czy ja gdzies napisalem ze chodzi o CZAS wykonania pracy?
    Czy o subiektywne odczucie ile z tym jest roboty? Ja robilem i jedno i drugie
    i dla mnie kopanie to 95% roboty. Napelnianie i odpowietrzanie to przy tym
    przyslowiowy "pikus".

> [...]
    > te teksty rodem z "notatnika agitatora".
    > Sam niszczysz swoja wiarygodność uderzając w propagandowy ton.

    Nie zalezy mi kompletnie na tym zeby byc dla Ciebie wiarygodnym.

    --
    Adam Sz.

  • 89. Data: 2013-12-03 19:38:55
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2013-12-03 18:58, Adam pisze:

    > Z nikad - nie do Ciebie to adresuje.
    > Pozatym - czy ja gdzies napisalem ze chodzi o CZAS wykonania pracy?

    Pracę instalatora określiłeś w jednostkach czasu

    > Czy o subiektywne odczucie ile z tym jest roboty? Ja robilem i jedno i drugie
    > i dla mnie kopanie to 95% roboty. Napelnianie i odpowietrzanie to przy tym
    > przyslowiowy "pikus".

    Chodzi o jakiś mierzalny opis pozwalający ekstrapolować na inne warunki.
    To jest grupa techniczna a nie grupa wsparcia "spoconych przy kopaniu".

    Piszesz tu sam dla siebie?

    --
    M.

  • 90. Data: 2013-12-03 20:01:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 19:38:55 UTC+1 użytkownik Marek K napisał:

    > Piszesz tu sam dla siebie?
    Napisz o co się czepiasz bo nie bardzo rozumię.
    Wykonanie DZ to praca koparki i układanie rur + zrobienie studzieńki.
    I tu spokojnie te proporcje 95/5 pasują.