  • 11. Data: 2012-04-22 10:12:07
    Temat: Re: Dachy płaskie - gdzie?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4f931981$1@news.home.net.pl...
    > Jedyny nowo budowany dom w okolicy z płaskim dachem w projekcie miał dach
    > całkiem płaski - urząd wniosek o pozwolenie odrzucił i pozwolili na budowę
    > dopiero po zmodyfikowaniu projektu tak, żeby lekki spadek jednak był
    > (chyba jakieś 10 stopni wyszło).

    ktos opowiadał ze był klient który sie uparł na bryłę sześcienną, a w
    planach był zapis o dachu skośnym -no to mu architekt zrobił dach skośny do
    wewnątrz budynku.

    b.

  • 12. Data: 2012-04-22 10:35:23
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    On 22 Kwi, 09:36, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > tylko że te kostki gierka po remoncie zaczynają nabierać nowego życia a te
    > dworkowe koszmary będzie można tylko zburzyć.

    Z wierzchu na pewno. Nie jestem pewien, czy się da to samo bez
    ryzykownej ingerencji z podziałem pomieszczeń zrobic.
    Klitki były planowane na pomieszczenie w porywach nawet
    czteropokoleniowej rodziny a nowi właściciele to często 2 + 1 + ew.
    pies.

  • 13. Data: 2012-04-22 11:17:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.04.2012 09:08, slavo65 pisze:

> [...]
    > byłem przekonany, że to to projekty wypasionych garaży osiedlowych.
    > Mimo opatrzenia się cały czas lepiej się jednak czuję z dachem

    Zwłaszcza w bardziej śnieżną zimę ;->