  • 11. Data: 2013-03-16 16:26:24
    Temat: Re: Darmowe śmieci i opał do kominka.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Mar 2013 06:52:07 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Wychodzi że to jakieś 0,5% ogólnej ilości śmieci w Polsce. Typowo dęty problem
    obliczony na debila ekologa.

    Teraz tos pierdolnal jak lysy o beton. W niektorych okolicach zasmiecone sa
    wszystkie lasy, laki, rowy - gdzie sie nie ruszysz, leza smieci. Ale nie -
    wazne, ze to tylko pol procenta.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2013-03-16 17:33:53
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 16 marca 2013 16:26:24 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    >
    > wszystkie lasy, laki, rowy - gdzie sie nie ruszysz, leza smieci. Ale nie -

    To ze jak piszesz są miejsca gdzie takich śmieci jest dużo, to pomijając że nie
    powinno ich być wcale, jest dobrą wiadomością. Przy ograniczonej ilości jeśli w
    jednym miejscu jest bardzo dużo to w innych nie ma wcale.

  • 13. Data: 2013-03-16 21:05:41
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-16 14:54, Adams pisze:

    > Moze przeczytaj artykul co komentujesz i potem napisz.
    > EOT

    Czytałem twoją wypowiedź (artykuł też) i widziałem lasy niedaleko mnie.

    Wystarczy.

    Miałem też próbkę tego, co dzieje się w osiedlowych altanach - to byli
    ci, którzy w jeden pojemnik w miesiącu mieszczą wszystkie śmieci
    rodziny. Nic dziwnego, skoro resztę podrzucają.

    Ty masz swoje zdanie, ja mam swoje. I pozostańmy przy własnych.
    EOT.

    M.

  • 14. Data: 2013-03-18 11:39:02
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    Witam,.

> [...]
    podrzucają.

    > Ty masz swoje zdanie, ja mam swoje. I pozostańmy przy własnych.

    Krotko i na temat nie mozna wyrzucac smieci do lasow.
    No wiec nie wiem w czym masz problem, i ow kiepski dziennikarzyna.
    Jesli jest problem to z egzekwowaniem tego przepisu.

    I kolejna sprawa skoro stac bylo "kogos tam" na monitornig
    miejsca gdzie sa stale wyrzucane smieci to dlaczego
    nikt nie wpadl na pomysl postawienia tam pojemnika na smieci,
    identycznie ma sie sprawa Twoich sasiadow z altanek,
    jesli sie sprawdzaja kubly per dzialka to moze lepiej
    zrobic kontener w wybranych miejscach.
    Wszystko da sie rozwiazac z korzyscia dla mieszkancow
    i dbania o ich dobre imie.

    pozdrawiam
    Adams

  • 15. Data: 2013-03-18 13:14:25
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > I kolejna sprawa skoro stac bylo "kogos tam" na monitornig
    > miejsca gdzie sa stale wyrzucane smieci to dlaczego
    > nikt nie wpadl na pomysl postawienia tam pojemnika na smieci,

    Taaa. Postawmy w lasach i nad rzekami co 100m kontenery. Tylko kto za to
    będzie płacił?
    Powieszenie kamery WiFi albo kamery z zapisem na kartę SD to koszt
    jednorazowego wywozu kontenera.
    Kamerę można ściągnąć i umieścić w innym miejscu które jest akurat pod
    obserwacją.

    Marek

  • 16. Data: 2013-03-18 14:34:10
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > Powieszenie kamery WiFi albo kamery z zapisem na kartę SD to koszt jednorazowego
    wywozu kontenera.
    > Kamerę można ściągnąć i umieścić w innym miejscu które jest akurat pod obserwacją.

    Taaa, i pewno przy kazdej kamerze ze obiekt jest monitorowany....
    Ale nie o to tutaj chodzi.

    Swego czasu na polskich plazach byl smieciowy problem, i byl
    to problem m.in. dlatego ze nikomu nie chcialo sie ustawic w rozsadnych
    odleglosciach pojemników na smieci, to samo tyczy sie brzegów jezior, sciezek
    rowerowych itp itd a chodzi tu o zwykla obrecz na worek ze smieciami i dekiel coby
    nie smierdzialo.
    Ameryki nie odkrywam.

    pozdrawiam
    Adams

  • 17. Data: 2013-03-18 15:20:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 13:14:25 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Taaa. Postawmy w lasach i nad rzekami co 100m kontenery. Tylko kto za to
    >
    > będzie płacił?

    I tak ktoś płaci za uprzątniecie lasów.
    Niekoniecznie co 100 metrów ale tam gdzie ludzie bywaja
    U nas jest tak że jak jest trawnik i ludzie wydepczą na nim ściezkę skracając sobie
    droge to stawia się tam dwa słupki i łancuch zamaist zrobic tam scieżke bo ludziom
    tamtedy wygodniej
    Pomijajac baranów którzy własne smieci autem wywoża i wywalaja przy drodze do lasu to
    są sytuacje że gdzieś w lesie/na jeziorem jest ładne miejsce gdzie ludziska sobie
    ogniska robią i odpooczywaja. Nie ma pojemnika to coniektórzy swoich śmieci nei
    zabiora tylko zostawiuą. A skoro tam ludzioom pasuje to zamiast kamery postawić w
    takim miejscu pojemnik na smieci

  • 18. Data: 2013-03-18 15:22:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 13:14:25 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Powieszenie kamery WiFi albo kamery z zapisem na kartę SD to koszt
    >
    > jednorazowego wywozu kontenera.
    Ty sobie taka kamerę za kilka stówek kupoisz i podłączysz. Instytucja państwowa
    ogłosi przetarg albop i nie a zapłaci za taką kamere z montażem kilka tysięcy

  • 19. Data: 2013-03-18 16:23:38
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "4CX250"
    > Kamerę można ściągnąć i umieścić w innym miejscu które jest akurat pod obserwacją.

    Pytanie jest takie, czy w wypadku takim jak to ma miejsce w artykule czyli
    wywozka smieci i nagranie z monitoringu to czy delikwent musi byc poinformowany
    ze obiekt jest monitorowany - wystarczy tabliczka przy wjezdzie do lasu ?

    Czy material zdobyty w nielegalny sposob moze
    byc dowodem w sprawie ?

    Pytam z ciekawosci i przy okazji ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 20. Data: 2013-03-19 11:59:22
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Pytanie jest takie, czy w wypadku takim jak to ma miejsce w artykule czyli
    > wywozka smieci i nagranie z monitoringu to czy delikwent musi byc
    > poinformowany

    Nie musi być.

    > ze obiekt jest monitorowany - wystarczy tabliczka przy wjezdzie do lasu ?

    Nie trzeba żadnych tabliczek.

    > Czy material zdobyty w nielegalny sposob moze
    > byc dowodem w sprawie ?

    Do tego zacznijmy że to nie jest nielegalny sposób.

    > Pytam z ciekawosci i przy okazji ;-)

    Bo się nie znasz??? A wcześniej stawiasz tezy że nielegalny sposób?

    Marek