  • 21. Data: 2011-02-08 12:50:42
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    abo wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
> [...]
    na,2070,1,0.htm

> [...]
    > pokoiki.
    >
    > Dlaczego podział prywatnego domu musi być na strefę dzienną i nocną,
    > na prywatną i publiczną, na ciepłą i zimną jakie jeszcze strefy
    > wymyślisz. Wydaje mi się, że dla Ciebie każda przestrzeń prywatna,
    > dzieli się jeszcze na prywatno publiczną i publiczno prywatną albo
    > cos w tym stylu. Chcesz zbudować dom i od razu masz wizję ile to
    > ludzi Cię odwiedzi którzy tez będą chcieli miec swoje strefy.
    > Rozumiem gdyby była to parterówka np 300 m2 to można sobie pozwolić
    > na strefa dla domowników i strefa dla odwiedzających, ale przy

    przesadzasz...

    w domu warto oddzielić przestrzeń prywatną od publicznej i można to zrobić
    nawet w domu 130m2

  • 22. Data: 2011-02-08 12:51:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Lut, 12:52, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Jak na moje wyczucie, to dom na rodzine 2-osobow ma za du o sypialni,
    > a na wi ksz - za ma o azienek.

    Zawsze moze w przyszlosci zamienic jedno pomieszczenie w duza
    garderobe :)

    > Na trzy sypialnie jedna azienka i to czona z kiblem. Co prawda dwie
    > umywalki, wi c mo esz z on naraz my z by (z trudem, bo azienka
    > ma a), ale ju jak jedna osoba sie k pie to druga musi na siku na
    > drugi koniec domu do kibla przy kuchni lecie , a umy si nie ma
    > gdzie.

    No bez przesady - ten drugi kibel jest piec krokow dalej, a nie "na
    drugim koncu domu" :-)))
    110m2 to dla dwoch osob IMHO idealna powierzchnia. Budowa mniejszego
    domu bylaby troche bezsensu - lepiej byloby kupic mieszkanie ...

    > Za to kot ownia wi ksza ni azienka z kiblem razem wzi te, po co to
    > komu, w giel tam b dziesz trzyma czy co? Przy ogrzewaniu gazowym piec
    > dwufuncyjny nie jest wiele wi kszy od 'junkersa' azienkowego i
    > spokojnie moze by w azience. Przerobi t kot owni na azienk ,
    > dostepn nie z gara u, a z mieszkania.
    >
    > Dwie azienki to jest minimum...

    Dla dwoch osob ? Dwie lazienki + WC !? Przesada ;D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 23. Data: 2011-02-08 13:21:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam <a...@g...com> writes:

    > No bez przesady - ten drugi kibel jest piec krokow dalej, a nie "na
    > drugim koncu domu" :-)))

    W drugim kiblu sie nie umyjesz.

    > Dla dwoch osob ? Dwie lazienki + WC !? Przesada ;D

    Nie dwóch, tylko trzech chyba? Nastolatka potrafi zająć łazienkę na
    dowolnie długo. Kotłownie przerobić i będzie.

    MJ

  • 24. Data: 2011-02-08 14:16:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > za duzy :)

    Jak zostane sam z zona to przyjdzie nam albo kolejny mniejszy budowac albo
    wróce do swojego mieszkania 40mkw.;))

    Krzysiek

  • 25. Data: 2011-02-08 15:01:11
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    >
    > Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.
    > Pozytywy, negatywy itp. Wszelkie opinie mile widzine(no może poza

    Nie podoba rozwiązanie w okolicy 1,2,6
    po co ta ściana między 1 a 6? Nie lepiej szafę wnękową
    przesunąć na ścianę do 8? Wywalić ścianę między 1 i 6,
    a przestrzeń zamknąć (prostopadle, nie skośnie, bo to
    strata miejsca) bliżej schodów (pod cyferką 2).

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 26. Data: 2011-02-08 15:16:48
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 16:01:11 +0100, Slawek Kotynski
    <s...@a...com.pl> wrote:

> [...]
    > a przestrzeń zamknąć (prostopadle, nie skośnie, bo to
    > strata miejsca) bliżej schodów (pod cyferką 2).

    To ja chyba inny projekt widzę bo coś mi nie pasuje. I jakie schody masz
    na myśli?

    RobertP.

  • 27. Data: 2011-02-08 15:52:25
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    RobertP. wrote:

    > To ja chyba inny projekt widzę bo coś mi nie pasuje. I jakie schody
    > masz na myśli?

    No rzeczywiście :) Teraz też widzę coś innego.
    Musiałem coś kliknąć nieopatrznie... albo z historii wybrać,
    to trochę tam ostatnio grzebałem.
    SORKI!

  • 28. Data: 2011-02-08 16:27:55
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "andrzej" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A od strony uzytkowej jak to widzisz?

    Dół:
    konstrukcja termicznie dobra, (zwarta bryła,
    strefy zimne przedzielone strefami
    chłodnymi (Garaż/sień, garaż/kotłownia)
    Dobry układ komunikacyjny (oddzielenie pokoju
    dziennego od nocnych), wystarczająca wielkość garażu
    na 1 stanowisko.
    Do wad- kosztowny dach z podwójnej koperty,
    taras zajmuje za dużo miejsca w bryle domu
    wysunąłbym go bardziej na zewnatrz.
    Brak pomieszczeń gospodarczych czystych tzn. śpiżarni
    lub garderoby.
    T.

  • 29. Data: 2011-02-08 17:08:15
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > taras zajmuje za dużo miejsca w bryle domu
    > wysunąłbym go bardziej na zewnatrz.
    > Brak pomieszczeń gospodarczych czystych tzn. śpiżarni

    A tryz oddzielne wyprowadzenia kanalizacji?

    Spiżarnia jest, ale z oknem, więc raczej bez sensu.
    I ciemny korytarzyk metrowej(?) szerokości mi sie zupełnie nie podoba.
    Ja bym wywalił ścianę między salonem a korytarzykiem.
    I tą drugą od salonu też.

  • 30. Data: 2011-02-08 18:26:36
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.
    > Pozytywy, negatywy itp. Wszelkie opinie mile widzine(no może poza belkotem

    Wywaliłbym garaż, jednocześnie powiększając pom. gospodarcze i dodając
    spiżarnię. Wywaliłbym taras z rogu robiąc wyjście prosto z salonu na ścianie
    po lewej (przy stole jadalni) w razie "niemca" można stół wraz z gośćmi
    wystawić :-) i powiększając pokój 6. Już obrys zmienił się na prostokąt więc
    to już chyba inny projekt zrobiłem niechcący. Ale niszczmy dalej. Z pokoi 8 i
    9 zrobić jeden bo w ogóle te pomieszczenia są tam jakieś małe. W 33-metrowym
    salonie 2 sofy "trójki" i stół ?. No można ale potem się chyba człowiek musi
    obijać gnatami o graty - proponuję sofę po lewej do komisu. Kuchnię powiększyć
    o pseudo-spiżarnię.

    Tak z grubsza czyli...

    Pzdr,
    g-jaro