  • 61. Data: 2011-02-14 13:33:08
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Lut, 14:27, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Jasssny gwint... !!! :-P
    > Napisałem przecież, że nie tona, tylko 750 kg i to węgla o kaloryczności
    > 24 MJ/kg.

    No dobra dobra :))
    Troche to pokrecone bo napisales ze wydales 600 pln - a taki badziewny
    ekogroszek to kosztuje nie 600 tylko z polowe tego ;-) Za 600 to masz
    pelnowartosciowa tone ekogroszku :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 62. Data: 2011-02-14 14:18:07
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    > Za 600 to masz
    > pelnowartosciowa tone ekogroszku :-)
    > pozdr.

    Na Śląsku może tak, ale nie na zadupiu i to jeszcze zimą...
    Zresztą o tej tonie to sobie sam dopowiedziałeś... :-P

  • 63. Data: 2011-02-14 19:35:56
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >A ja bym zrobil sciane 3w. Na zewnatrz z ladnego klinkieru. Trwale,
    >cieple, mocne. Na taka niska parterowke wcale to wiele drozej moze nie
    >wyjsc :)

    Racja, warto przemyslec. Klinkier minus tynk cienkowarstwowy nie musi byc
    straszliwie drozszy a ile trwalszy.

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2011-02-14 19:40:16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Między innymi dlatego parterówka. Żadnej wełny stelarzy plyt gipsowych.
    > Na parterze normalne tynki cem wapienne+ ew gładż wapienna.

    No tak, ale sa jeszcze instalacje i inne pierdoly. Wiadomo, ze to nie fizyka
    kwantowa no ale swoje wymagania ma. :-)

    > A i najchętniej styropianu bym sie pozbył ale tu raczej alternatywy na
    > sciany nie ma. Można tak jak Ty porotherm 44chyba lub jak Marek ytong ale
    > nie znam ekipy ktora w tej technologi by na prawdę dobrze zrobiła.

    To jest dobre rozwiazanie. W kazdym razie ja wielkich niedogodnosci nie
    wiedze. Oczywiscie dla styropianowych maniakow to kiepska sciana, ale nie
    sadze zeby ta sciana mnie strasznie co rok zubozala.

    > To trzeba lubić;))) A Ty jak pamiętam oświadczyleś ze zaden murarz Twoich
    > progów juz nie przekroczy;))

    Bo ja wiem czy to ja?
    Mialem swoje przejscia z roznymi ludzmi i budowanie w sumie lubie, ale
    kariere jednak wole robic w czym innym. Nie zapieram sie, ale czas
    skoncentrowac sie na robocie. Developerem raczej nie bede. :-)

    Pozdro.. TK