  • 11. Data: 2010-07-16 06:46:35
    Temat: Re: Debowe deski w lazience?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Co prawda to prawda, tylko niech sie nie zdziwi, jak po zimie podloga moze
    > nie bedzie wygladala tak samo jak latem. Mi pomysl sie podoba, ale z debem
    > z tego co pisza moze byc roznie.

    Niekoniecznie po zimie bo może już po wilgotnej szmacie na podłodze wyglądać
    jak mój parkiet pod kwiatkiem. Żonie przelała się woda z doniczki i wytarła
    niedokładnie, trochę wody/wilgoci pozostało na podstawce i nie pytajcie jak
    to wygląda. Moim zdaniem dąb się absolutnie nie nadaje do łazienki.

    PC

  • 12. Data: 2010-07-17 11:38:21
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nie ma najmniejszego znaczenia co zrobisz z powierzchnią drewna.
    Problemem są styki klepek.

    -----