  • 31. Data: 2015-05-01 22:10:36
    Temat: Re: Delimano
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 19:40:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kazde klamstwo trzeba prostowac, bo jak to ktos kiedys powiedzial - klamstwo
    > powtorzone tysiac razy staje sie prawda ;) To prostuje!
    A gdzie skłamałem?

  • 32. Data: 2015-05-01 22:17:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 20:22:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kris zrobil takie zdjecie jaki mial sprzet
    Sprzęt sprzętem ale umiejętności się jeszcze liczą a ja zawsze nienawidziłem robienie
    i oglądanie zdjęć. Myślę ze wypasionym sprzętem za np 2tys podobne fotki by mi wyszły

  • 33. Data: 2015-05-01 22:36:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 22:10:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A gdzie skłamałem?

    Piszac, ze tablet nadaje sie do robienia zdjec jak piesc do nosa.
    Oczywiscie, ze to klamstwo. Moze tani tablet owszem ale tablety z wyzszej
    polki beda robic duzo lepsze jakosciowo zdjecia niz tanie aparaty :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2015-05-01 22:42:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 22:36:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Piszac, ze tablet nadaje sie do robienia zdjec jak piesc do nosa.
    > Oczywiscie, ze to klamstwo. Moze tani tablet owszem ale tablety z wyzszej
    > polki beda robic duzo lepsze jakosciowo zdjecia niz tanie aparaty :
    Klamiesz. Daj mi tablet z "wyzszej połki(cokolwiek to znaczy) a zrobię podobne fotki

  • 35. Data: 2015-05-01 22:51:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 22:42:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Klamiesz. Daj mi tablet z "wyzszej połki(cokolwiek to znaczy) a zrobię podobne
    fotki

    Jednak piszemy o tym czy tablet sie nadaje do robienia zdjec, czy nie. To ze
    Ty nie zrobisz nawet takim wypasionym zdjecia niczego nie zmienia :)

    Samolot nadaje sie do latania, a ze Ty nim nie polecisz - nie zmienia faktu
    ze latac potrafi i do tego sie nadaje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2015-05-01 23:18:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Samolot nadaje sie do latania, a ze Ty nim nie polecisz - nie zmienia faktu
    > ze latac potrafi i do te
    > Adam S
    Skoro Ty uwazasz ze tablet nadaje się do robienia fotek to ja, posiadacz NSA310 się
    hostingiem zajmę:) Nada się?

  • 37. Data: 2015-05-02 12:23:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-01 o 22:51, Adam Sz. pisze:

    > Jednak piszemy o tym czy tablet sie nadaje do robienia zdjec, czy nie. To ze
    > Ty nie zrobisz nawet takim wypasionym zdjecia niczego nie zmienia :)

    To, ze zdjecia da sie robic nie znaczy, ze sie do tego nadaje.
    Lustrzanke kupiles dla jaj? :-)

    > Samolot nadaje sie do latania, a ze Ty nim nie polecisz - nie zmienia faktu
    > ze latac potrafi i do tego sie nadaje :-)

    Tak samo nadaje sie do jezdzenia? Jezdzic przeciez potrafi.

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2015-05-02 18:07:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 2 maja 2015 12:23:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To, ze zdjecia da sie robic nie znaczy, ze sie do tego nadaje.

    http://sjp.pwn.pl/sjp/nada%C4%87_si%C4%99;2485615

    nadać się -- nadawać się <<być odpowiednim do czegoś lub na coś>>

    Jest odpowiedni do robienia zdjec? No jest - ma spust, obiektyw, ekranik nawet
    ma do podgladu. Jakosc wykonania zdjec zalezy od parametrow sprzetu - a
    te przede wszystkim od ceny. I nie ma tu znaczenia czy to aparat, czy tablet
    - i jedno i drugie na slabych parametrach bedzie robic slabe zdjecia :)

    Nie zmienia to jednak faktu, ze tablet do robienia zdjec sie nadaje.

    > Lustrzanke kupiles dla jaj? :-)

    Po to zeby robic lepsze jakosciowo zdjecia :)

    > Tak samo nadaje sie do jezdzenia? Jezdzic przeciez potrafi.

    Nie - nie nadaje sie do jezdzenia bo prawnie nie spelnia setek paragrafow
    zeby po drogach nim jezdzic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2015-05-03 14:31:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-02 o 18:07, Adam Sz. pisze:

    > http://sjp.pwn.pl/sjp/nada%C4%87_si%C4%99;2485615
    >
    > nadać się -- nadawać się <<być odpowiednim do czegoś lub na coś>>

    I Twoim zdaniem tablet jest odpowiedni tak? :-)
    Zrob takim tabletem kilka zdjec np. z naprzeciwka jadacej osobie
    schodami ruchomymi przy galerianym oswietleniu. Daj linka to zobaczymy
    do czego tablet sie nadaje.

> [...]
    >
    > Nie zmienia to jednak faktu, ze tablet do robienia zdjec sie nadaje.

    > Po to zeby robic lepsze jakosciowo zdjecia :)

    Hehe..
    Lustrzanke kupuje sie po to zeby robic zdjecia ktorych niemal nie da sie
    zrobic innymi aparatami, albo robienie zdjec jest wygodniejsze,
    precyzyjniejsze itp.. Niestety lustrzanki maja swoje wady. Podstawowa to
    gabaryty. Jest wiele aparatow niebedacych lustrzankami, ktore robia
    lepsze zdjecia od lustrzanek ze sredniej polki. Nie mowiac o amatorskich
    lustrzankach za tysiac cos. Podejrzewam tez, ze sa telefony robiace
    lepsze jakosciowo zdjecia od jakiejs amatorskiej lustrzanki. Sek w tym,
    ze nie o to tu chodzi. :-)

    > Nie - nie nadaje sie do jezdzenia bo prawnie nie spelnia setek paragrafow
    > zeby po drogach nim jezdzic :)

    A kto pisal o drogach?
    Nadaje sie do przewozenia bagazy na lotnisku, czy patrolowania teranu?

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2015-05-03 20:34:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 maja 2015 14:31:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I Twoim zdaniem tablet jest odpowiedni tak? :-)

    Tak - jest odpowiedni do robienia zdjec - wymiarowo czesto mniejszy od aparatu,
    prawie zawsze ma wiekszy ekran podgladu zdjecia i identyczna pojemnosc zdjec
    co aparaty. Co oczywiscie nie znaczy, ze tablet jest do robienia zdjec najlepszy
    - nie jest. Ale jest odpowiedni :-) Rozroznij te pojecia.

    > Zrob takim tabletem kilka zdjec np. z naprzeciwka jadacej osobie
    > schodami ruchomymi przy galerianym oswietleniu. Daj linka to zobaczymy
    > do czego tablet sie nadaje.

    Zrob aparatem za 100 pln kilka takich samych zdjec - tez wyjda dupiate :D
    Ale ZROBISZ je - znaczy ze oba urzadzenia NADAJA sie do robienia zdjec :) Ma
    wszystkie niezbedne funkcje do tego zeby moc nim robic zdjecia. Jarzysz o
    co chodzi? ;) Nawet laptop nadaje sie do robienia zdjec jak ma kamerke z
    przodu. Nie rozmawiamy o jakosci, funkcjonalnosci, ani wygodzie - rozmawiamy
    tylko i wylacznie o tym czy danym urzadzeniem mozna robic zdjecia :-)

    > lustrzankach za tysiac cos. Podejrzewam tez, ze sa telefony robiace
    > lepsze jakosciowo zdjecia od jakiejs amatorskiej lustrzanki. Sek w tym,
    > ze nie o to tu chodzi. :-)

    Wlasnie o to chodzi!

    > A kto pisal o drogach?
    > Nadaje sie do przewozenia bagazy na lotnisku, czy patrolowania teranu?

    Przestaje nadarzac. Porownujemy jak rozumiem teraz samolot do samochodu?
    To dla Ciebie takie same porownanie jak tablet do aparatu? Urzadzenia,
    ktore maja podobne rozmiary i ktore obsluguje sie praktycznie identycznie
    jezeli chodzi o robienie zdjec (wyceluj obiektyw i nacisnij przycisk "spustu
    migawki" :) Nie chce mi sie dalej w to brnac, serio ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.