  • 1. Data: 2013-09-04 08:56:36
    Temat: Deskę warstwową kleić czy na piankę ?
    Od: w...@g...com

    Witam.

    Zakupiłem na poddasze (ogrzewanie grzejnikami) deską warstwową (trójwarstwową, ale
    cienką 11mm) na piórowspust (clik). Może ktoś z Was doradzi, czy lepiej ją przykleić
    do podłoża, czy też po prostu na cienką piankę.

    Pytam, bo pierwszy raz się stykam, a w stosunku do np. litej deski wydaje się toto
    delikatne.

    pzdr
    Bogdan

  • 2. Data: 2013-09-04 09:13:07
    Temat: Re: Deskę warstwową kleić czy na piankę ?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Sep 2013 23:56:36 -0700 (PDT), w...@g...com napisał(a):

    > Zakupiłem na poddasze (ogrzewanie grzejnikami) deską warstwową (trójwarstwową, ale
    cienką 11mm) na piórowspust (clik). Może ktoś z Was doradzi, czy lepiej ją przykleić
    do podłoża, czy też po prostu na cienką piankę.

    Taka deska, o ile wiem, musi byc ukladana jako plywajaca. Pracuje jak kazde
    drewno.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2013-09-04 09:54:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zakupiłem na poddasze (ogrzewanie grzejnikami) deską warstwową
    > (trójwarstwową, ale cienką 11mm) na piórowspust (clik). Może ktoś z Was
    > doradzi, czy lepiej ją przykleić
    > do podłoża, czy też po prostu na cienką piankę.

    Jeśli to taka supermarketowa deska z byle czego i tylko kilka mm
    szlachetnego drewna to będzie mocno pracować przy zmianach wilgotności więc
    jak przykleisz to będziesz miał szpary pomiędzy klepkami gdy będzie sucho.

    Zwykle na opakowaniu jest napisane czy ma być układana jako pływająca, czy
    pływająca lub klejona czy tylko klejona. Jeśli pływająca to tylko na
    pianomat. A dlaczego to już było wielokrotnie - bo nie ma lepiej tłumiącego
    podkładu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-09-04 10:03:37
    Od: w...@g...com

    > Taka deska, o ile wiem, musi byc ukladana jako plywajaca. Pracuje jak kazde
    > drewno.

    Dla mnie to plus takiego rozwiązania, bo niższe koszty, czyściej, jedynie jak pisałem
    - ten 'felc' z clikiem oraz sprawia wrażenie mało solidnego.

    pzdr
    Bogdan

  • 5. Data: 2013-09-04 21:39:13
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-09-04 08:56, w...@g...com pisze:
> [...]
    cienką 11mm) na piórowspust (clik). Może ktoś z Was doradzi, czy lepiej ją przykleić
    do podłoża, czy też po prostu na cienką piankę.

    A jak zaleca producent?

  • 6. Data: 2013-09-06 07:57:03
    Od: w...@g...com

    > A jak zaleca producent?