  • 411. Data: 2014-03-19 15:10:39
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 14:59:12 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Udowodnij ze Windows ustawia w przegladarce strone glowna gazeta.pl :-)
    http://pl.msn.com/
    Ta dokładnie strona.

  • 412. Data: 2014-03-19 15:11:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-19 14:28, Adam pisze:

    > Kupiles usluge starajaca sie dzialac w chmurze - nie narzekaj wiec ze musisz
    > miec dostep do chmury zeby ta usluga dzialala :-) Bylo kupic windowsa 7 i nikt
    > by sie Ciebie o skajpa czy konto microsoftowe nie pytal.

    Taki nowoczesny jestes, a umknelo Ci, ze dzis prawie nikt nie kupuje
    systemow tylko urzadzenia? Chcesz miec jakiegos tam kompa to system
    dostajesz raze z nim.

    Pozdro.. TK

  • 413. Data: 2014-03-19 15:20:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 15:06:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W sumie fajnie, ze masz tak pewnych znajomych i w wiekszej ilosci. Ale z
    > tym dzwonieniem i zajmowaniem sie wylacznie tym to troche przesadzasz.
    > Przed FB ludzie tez jezdzili i tez udawalo sie to zalatwic, a czasy byly
    > znacznie trudniejsze. Praktycznie jezdzilo sie w ciemno.

    Latwiej jak 20 osob szuka hotelu niz jedna. Latwiej jak 20 osob szuka
    informacji o miejscowosci, atrakcjach turystycznych, sposobie podrozowania
    i transporcie niz jedna :) To sa wlasnie te czasy gdzie informacja jest na
    wage zlota. Jade za tydzien do Londynu - jakbym jechal w ciemno wydalbym
    5 x wiecej kasy niz jak organizuje sobie wszystko via Internet.

    A to np. dlatego ze o promocji 2IN1 ktora daje dwa bilety w cenie jednego
    do kazdego zakupionego Travelcarda na caly dzien (ale tylko na kolei) nie
    dowiedzialbys sie na miejscu :-) I dlatego ze udalo sie po kilkudniowych
    poszukiwaniach znalezc hotel 3 gwiazdkowy w 1 strefie z obnizka 50% (tylko
    w jednym serwisie, na wszystkich pozostalych jest w tym terminie dokladnie
    raz drozszy). I tak dalej i tak dalej. Po prostu przerzucasz organizacje
    tego na kilka osob i wszyscy sa ze soba w stalym kontakcie. Kazdy komentarz
    zostanie przeczytany przez wszystkich zainteresowanych odrazu po napisaniu
    (na telefonie). To jest po prostu strasznie wygodne :)

    > Hehe kawaler.
    > A zaczna sie pieluchy, kolka, sraczka, przeziebienia... :-DD

    Mam wielu znajomych z ktorymi chodzimy na te piwo ktorzy maja juz dzieci
    w przeroznym wieku i jakos daje sie to wszystko pogodzic. Albo maly zostaje
    z babcia albo rodzice sie zmieniaja i chodza na zmiane :) Chodze na piwo
    regularnie raz w tygodniu i nie widze powodu zebym mial przestac jak
    pojawi sie dzieciak. Nie mozna sie tez zamykac w domu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 414. Data: 2014-03-19 15:22:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 15:11:01 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Taki nowoczesny jestes, a umknelo Ci, ze dzis prawie nikt nie kupuje
    > systemow tylko urzadzenia? Chcesz miec jakiegos tam kompa to system
    > dostajesz raze z nim.

    Paczpan a kupilem 31 grudnia 2013 nowego laptopa i mam w nim Windows 7.
    Cuda :) No ale ja patrze co kupuje.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 415. Data: 2014-03-19 15:33:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 15:22:39 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Paczpan a kupilem 31 grudnia 2013 nowego laptopa i mam w nim Windows 7.
    > Cuda :) No ale ja patrze co kupuje.
    Dzisiaj jest 19 kwietnia i np.:

    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki,j4:5.bhtml
    Z win7 masz wybór wśród 11 produktów
    Z win 8 ok 200sztuk
    No i jest jeszcze ok 40 szt bez systemu

  • 416. Data: 2014-03-19 15:36:11
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    In news:cb3c4256-56f2-4751-ade3-336a5409bf37@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

    > Zmiazdzyla mnie Twoja argumentacja :)
    > Udowodnij ze Windows ustawia w przegladarce strone glowna gazeta.pl :-)

    Niby tak, ustawia, ale nie o to zatrzepiłem Cię.
    Chodzilo mi o te Twoje wypociny w dalszej części posta:

    <cyt>
    "Bylo wybrac windowsa 7, a nie 8 ktory z zasady
    jest nastawiony do pracy w chmurze w ktorej konto jest wymagane.

    Kupujac samochod nie narzekasz ze musisz do niego lac paliwo, kupujac
    windowsa 8 nie narzekaj ze musisz zarejestrowac konto :-)"
    </cyt> itd.

    A więc jeszcze raz, bzdury opowiadasz.

    Bzdury.

    Życze, przyjemnego lotu w chmurze :-)

    --
    Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
    http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinsk

  • 417. Data: 2014-03-19 15:45:11
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 15:33:53 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki,j4:5.bhtml
    >
    > Z win7 masz wybór wśród 11 produktów
    >
    > Z win 8 ok 200sztuk
    >
    > No i jest jeszcze ok 40 szt bez systemu

    No i co z tego? :-) Chcesz win7 to kupisz win7. Nie chcesz win8 to masz
    wezszy wybor. Zycie :D Zawsze mozesz kupic laptopa z win8 i osobno system
    win 7. Ze drozej? Znowu - zycie ;) Zawsze mozesz zainstalowac darmowego
    Linuxa albo kupic 3 x drozszego appla.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 418. Data: 2014-03-19 16:15:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 15:45:11 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > wezszy wybor. Zycie :D Zawsze mozesz kupic laptopa z win8 i
    > osobno system win 7. Ze drozej? Znowu - zycie ;)
    Znowu nie rozumiesz:
    Kupuję win8(kupuje a nie dostaje go za darmo)i pomimo tego że
    zapłaciłem kasę on ustawia mi strone startowa, proponuje logowanie
    przez konto Microsoft, połączenie kont ze skypem itp.
    I nie pisz proszę że to dla mojej wygody- po prostu zależy im na
    Pozyskaniu jak najwięcej informacji o mnie żeby później np.
    Tobie wysłać sugestię że jestem znajomym Twojego znajomego
    i na piwo czy Kaukaz będzie łatwiej

  • 419. Data: 2014-03-19 16:38:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Kupujac samochod nie narzekasz ze musisz do niego lac paliwo, kupujac
    > windowsa 8 nie narzekaj ze musisz zarejestrowac konto :-)

    Nie musisz.

    Można korzystać z 8 jak z 7 i nawet nie wiedzieć, że istnieje cos takiego
    jak konto Microsoftowe. Wymagane jest dopiero jak chcesz coś kupić ze
    sklepu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 420. Data: 2014-03-19 16:51:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > zostanie przeczytany przez wszystkich zainteresowanych odrazu po napisaniu
    > (na telefonie). To jest po prostu strasznie wygodne :)

    Ja to robię tradycyjnie mailem i poleceniem "odpowiedz wszystkim". Maila też
    można mieć w telefonie :-)

> [...]
    > regularnie raz w tygodniu i nie widze powodu zebym mial przestac jak
    > pojawi sie dzieciak. Nie mozna sie tez zamykac w domu :)

    Prawidłowo! To feministyczna propaganda że dziecko powoduje uwięzienie
    kobiety w domu.

    Przez pierwsze lata to nawet opiekunka nie jest potrzebna bo za wyjątkiem
    knajp dziecko można wszędzie zabrać. Z nami jeździły i ciągle jeżdżą, na
    grille, ogniska i wszelkie domowe imprezy. Mają swoje kocyki i poduszki i
    jak chcą spać to się kładą. Do roku to w ogóle braliśmy ze sobą gondolę z
    wózka i tam kładli dziecko. Jedyne o czym należy pamiętać to niepalenie,
    ale w dzisiejszych czasach coraz trudniej spotkać palaczy, a ci którzy
    pozostali sami wychodzą na zewnątrz.

    Powyżej trzeciego roku to już nie o wszystkim należy przy dziecku rozmawiać
    więc lepiej je podrzucić do rodziny lub znajomych, ale nie jest to w żaden
    sposób ograniczające. Po prostu trzeba na imprezę wyjechać 20 minut
    wcześniej i tyle.

    Tak naprawdę to różnica jest tylko w sylwestra - moi rodzice i teściowie
    chodzą w tym czasie na imprezy i jest to jedyny dzień w roku gdy nie ma
    chętnych do opieki nad dziećmi. Ale to tez nie problem sylwestra
    organizujemy u nas. Ci znajomi co mają dzieci to przyjeżdżają razem z nimi i
    wszystkie dzieci ok. 22 idą spać. A później możemy normalnie się bawić.

    Pozdrawiam
    Ergie