  • 581. Data: 2014-12-06 23:00:16
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com>

    Tego flex 2 tez mozesz odwrócić i jak tableta uzywać:-)

  • 582. Data: 2014-12-07 15:07:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-06 23:00, Kris pisze:
    > Tego flex 2 tez mozesz odwrócić i jak tableta uzywać:-)

    A to OK. Nie przygladalem sie wnikliwie.

    Pozdro.. TK

  • 583. Data: 2018-08-15 20:09:56
    Od: a...@g...com

    ŚWIADECTWO W JAKI SPOSÓB MOŻNA UZYSKAĆ MOJĄ POŻYCZĘ Z POŻYCZKI LEGITY

    Nazywam się Danny Meister, obywatel USA. Zostałem oszukany przez 4 różnych
    międzynarodowych pożyczkodawców Internetu, wszyscy obiecują mi pożyczkę po tym, jak
    zapłacili mi kilka opłat, które nie przyniosły niczego i nie przyniosły żadnego
    pozytywnego wyniku. Straciłem moje ciężko zarobić pieniądze. Pewnego dnia, gdy
    przeglądałem internet ze łzami w oczach, natknąłem się na zeznania człowieka, który
    również został oszukany i ostatecznie został powiązany z firmą pożyczkową o nazwie
    BETTY MABEL LOAN SERVICES (b...@g...com), gdzie w końcu dostał swoją
    pożyczkę, więc postanowiłem skontaktować się z tą samą firmą pożyczkową, a następnie
    opowiedziałem im moją historię o tym, jak zostałem oszukany przez 4 różnych
    pożyczkodawców, którzy nie zrobili nic, tylko przysporzyli mi więcej bólu. Tłumaczę
    firmie pocztą i wszystko, co mi powiedzieli, to nie płakać, ponieważ otrzymam
    pożyczkę w ich firmie, a także dokonałem właściwego wyboru, aby się z nimi
    skontaktować. Wypełniłem formularz wniosku o pożyczkę i kontynuowałem wszystko, o co
    mnie prosiłem, a otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 USD od tej wspaniałej
    firmy (BETTY MABEL LOAN SERVICES) zarządzanej przez pana Gary'ego Marka i tutaj
    jestem dzisiaj szczęśliwy, ponieważ BETTY MABEL LOAN USŁUGI udzieliły mi pożyczki,
    więc złożyłem przysięgę na siebie, że będę zeznawał w Internecie, w jaki sposób
    otrzymałem pożyczkę. Czy potrzebujesz pilnie pożyczki? Uprzejmie i szybko skontaktuj
    się z BETTY MABEL LOAN SERVICES teraz za pożyczkę przez e-mail:
    b...@g...com

    KONTAKT
    BETTY MABEL LOAN SERVICES
    Email: b...@g...com

  • 584. Data: 2018-08-15 20:36:11
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.08.2018 o 20:09, a...@g...com pisze:
> [...]
    się z BETTY MABEL LOAN SERVICES teraz za pożyczkę przez e-mail:

    To co, składamy wnioski?
    Kto pierwszy ten lepszy, pewnie dla wszystkich nie wystarczy ;)

    --
    Czarek

  • 585. Data: 2018-08-15 20:42:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Maja bezzwrotne? Tylko takie mnie interesuja.

  • 586. Data: 2018-08-15 20:46:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Maja bezzwrotne? Tylko takie mnie interesuja.

    Pewnie nie a;e namiary podaje to trzeba zapytać ;-)

    A ja głupi byłem i nie skorzystałem ostatnio z dwóch ofert podzielenia
    się ze mną spadkiem ponad 300 mln $ z RPA.

    --
    Czarek

  • 587. Data: 2018-08-15 21:30:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 20:36, Czarek pisze:

    > To co, składamy wnioski?
    > Kto pierwszy ten lepszy, pewnie dla wszystkich nie wystarczy ;)

    Już złożyłem, pierwszy!

    "Uprzejmie proszę o udzielenie mi bezzwrotnej pożyczki w wysokości
    dziesięciu milionów dolarów. Pożyczkę tą przeznaczę na dziwki, prochy i
    alkohol.
    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" ;-)

  • 588. Data: 2018-08-15 22:49:38
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Mnie zastanawia coś innego.
    Skoro takie tematy się pojawiają, cyklicznie na przestrzeni lat, to
    znaczy że ktoś jednak daje się złapać.
    Jakim trzeba być idiotą, aby skorzystać... nie mogę sobie wyobrazić.

    Irek.N.

  • 589. Data: 2018-08-15 23:25:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.08.2018 o 22:49, Irek.N. pisze:
    > Mnie zastanawia coś innego.
    > Skoro takie tematy się pojawiają, cyklicznie na przestrzeni lat, to
    > znaczy że ktoś jednak daje się złapać.
    > Jakim trzeba być idiotą, aby skorzystać... nie mogę sobie wyobrazić.

    Jak tylko się pojawia informacja, że może coś dostać za darmo to
    wszelkie blokady i podstawowe myślenie u wielu się wyłączają.

    Mało to było przypadków, że ludzie dali się naciąć na tzw. nigeryjski
    przekręt na kilkadziesiąt tysięcy $? W Polsce i na całym świecie.

    --
    Czarek

  • 590. Data: 2018-08-16 11:31:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 22:49:31 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Mnie zastanawia coś innego.
    > Skoro takie tematy się pojawiają, cyklicznie na przestrzeni lat, to
    > znaczy że ktoś jednak daje się złapać.

    Znam osobe która dwa lata temu wysłała jakiemuś generałowi z Nigerii łącznie ponad
    40tys zł

    > Jakim trzeba być idiotą, aby skorzystać... nie mogę sobie wyobrazić.

    Dzisiaj cos takiego dostałem:

    "Witam, nazywam się Omar Ali Kalbam ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich w Dubaju.
    Jestem bankierem z biurami w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju. Piszę ten
    post, który przeszedł z prośbą kupca, obywatela swojego kraju, który miał kilka lat
    przed śmiercią, zamieszkały w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju. Ten
    człowiek prowadził konto w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju w kwocie USD
    12.800.000 (dwanaście milionów osiemset tysięcy dolarów). Ja na zlecenie banku, aby
    pomóc znaleźć relację człowieka, który dziedziczy to konto jako najbliższy krewny, że
    uciekają się do różnych sposobów dostania się do jakiegokolwiek związku, ale nie
    znaleźliśmy żadnej osoby, a miałem do poinformowania banku do rejestrowania konta
    depozytowego być usunięty, bo nie znalazłem żadnych, teraz mam zamiar sobie wyobrazić
    ciebie. Proszę szybciej odpowiedzieć na więcej informacji na ten temat.
    Uprzejmie prosimy o odpowiedź na mój prywatny adres e-mail (o...@g...com) mówią
    o tym, jak on mógł lepiej poinformowani.
    Dziękuję
    Z poważaniem,
    Omar Ali Kalbam
    Láskave prosím odpovezte na svou soukromou e-mailovou adresu (o...@g...com),