  • 41. Data: 2013-09-21 16:50:31
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: Tribiasz <t...@g...com>

    W dniu 2013-09-21 10:19, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Tak mo?e by?. Kaczynski musi wygrac bardzo mocno zeby w og?le rz?dzi?. Jesli
    > wygra s?abo np tak jak m?wi? dzisiejsze sondaze to rz?dzic bedzie
    > po-sld-psl bo ma wi?kszo?? i zdolno?? koalicyjn?. Pis nie zrobi koalicji z
    > nikim -a co najwy?ej z psl-em, a psl jest nieduzy. Zatem wybory teraz by?yby
    > bez sensu z punktu widzenia pisu.
    >

    > b.

    Mam wielką prośbę, sprawdźcie proszę swoje kodowanie znaków. Trudno się
    czyta takie krzaczki :)

  • 42. Data: 2013-09-21 17:31:10
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Budyń* <b...@r...pl> typed:

    > nie do konca. Zauważ ze pisowi mocno podrosło w sondażach jak kaczynski
    > przestał sie wypowiadac w mediach i kazał sie zamknąć maciarewiczowi.

    Tak, teraz uszy tuli, aby słupki mu rosły, a po wyborach (jak wygra) pokaże
    swoje rogi.
    Czyż to nie obłuda w biały dzień?
    Takiemu wierzyć, a fee!

    Pawel

  • 43. Data: 2013-09-21 20:13:55
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > To mniej wiecej jest tego typu koncept, co "wystawmy jarka, zeby nasze
    > poparcie teraz zmalalo, bo na pewno sie zmagazynuje i bedziemy je mogli
    > wyciagnac tuz przed wyborami".
    >
    > Sorry, mi sie to tak nie miesci w glowie, ze nie mam nawet ochoty tego
    > dyskutowac. Szkoda pradu i kalorii.

    ja przecież nie mówie ze tak jest -mówie ze jak dla mnie to tak wygląda. A
    czemu teraz? Bo trzeba uchwalic budżet - jesli platforma przestraszy sie
    wystarczająco spadku w sondazach moze zrobic rozwiązanie sejmu, zeby na
    wybory miec to 20%, a nie np. 10 za dwa lata. Gdyby budżetu nie było to
    następuje rozwiązanie semu.
    No to moze platformersów trzeba nieco uspokoić wystawiając jarka i
    maciarewicza.

    b.

  • 44. Data: 2013-09-21 20:19:13
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Pawel S." <p...@w...pll> napisał w wiadomości
    > Tak, teraz uszy tuli, aby słupki mu rosły, a po wyborach (jak wygra)
    > pokaże swoje rogi.
    > Czyż to nie obłuda w biały dzień?
    > Takiemu wierzyć, a fee!

    mozesz wierzyć tuskowi :-) Weź sobie odtwórz jego oba expose...

    b.

  • 45. Data: 2013-09-21 20:55:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > ja przecież nie mówie ze tak jest -mówie ze jak dla mnie to tak wygląda.

    A dla mnie to koncept z monty pythona. Nawet w sferze spekulacji.

  • 46. Data: 2013-09-21 20:57:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Pawel S." <p...@w...pll> napisał w wiadomości
    >

    > mozesz wierzyć tuskowi :-) Weź sobie odtwórz jego oba expose...

    To gdy klamal, ze nie zostanie premierem, gdy jego brat zostanie
    prezydentem? A nie, cos mi sie popieprzylo, to chyba nie tusek.

  • 47. Data: 2013-09-21 21:52:11
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > To gdy klamal, ze nie zostanie premierem, gdy jego brat zostanie
    > prezydentem? A nie, cos mi sie popieprzylo, to chyba nie tusek.

    no dobra - zlapales kaczora na klamstwie. Moze znajdziesz jeszcze ze dwa.
    Ale gdy tymczasem ryzy kłamie własciwie zawsze to i tak ten zły przed którym
    trzeba obronic polske to kaczor. Cokolwiek byś zarzucił kaczorowi spokojnie
    mozesz założyć ze tusek go 10x w tym samym przebil - fotoradary,
    inwigilacja - co chcesz Ale to kaczor jest ten zły :)

    b.

  • 48. Data: 2013-09-21 21:56:56
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > Głos, który nie pójdzie na socjalistę, nie jest głosem zmarnowanym.

    A wyobrażasz sobie co by było gdyby korwin wygrał? Dokładnie nic. System
    jest tak ustawiony ustawami i zobowiązaniami ze nie da sie zrobic rewolucji
    i doprowadzic do tego co on gada -a przynajmniej nie da sie tego zrobic z
    dnia na dzień. To trzeba przerowadzic polityką mniejszych kroków.
    A mniejsze, te pośrednie, kroki to mogą zrealizowac i inne partie. Wiec
    moze warto zagłosowac na partie która ma szanse wejsc do gry a jakąś czesc
    korwinowskich planów ma w programie...

    b.

  • 49. Data: 2013-09-21 22:41:31
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > warto zagłosowac na partie która ma szanse wejsc do gry a jakąś czesc

    Jasne że nie wygra.
    Przecież ja mimo że liberał, to jestem realistą.

    Wiem, że oszołom i że 90% społeczeństwa w ogole go nie ogarnia.

    Ale niech chociaż zdobędzie te 6% ... niech gawiedź dowie się,
    że jest coś poza PIS, PO, SLD i PSL... (kolejność przydkowa).

    Która to niby partia ? :P

  • 50. Data: 2013-09-21 22:59:46
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Która to niby partia ? :P