  • 51. Data: 2013-09-21 23:31:12
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.09.2013 o 22:59 Budyn <b...@r...pl> pisze:

    > U?ytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisa? w wiadomo?ci
    > news:523e0474$0$17977$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Która to niby partia ? :P
    >

    > ...i tu jest pewnien problem :-)))
    A może założymy własną ? np Partia Zdrowego Rozsądku czyli PZR :)

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 52. Data: 2013-09-22 10:41:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > no dobra - zlapales kaczora na klamstwie. Moze znajdziesz jeszcze ze dwa.

    Hahahahahahahah, dwa - tak, tylko dwa.

    Biedaku - najpierw o idolu ziemkiewiczu musisz zmienic zdanie, potem o
    kaczorze, oszczedze cie, bo sie nam tutaj zalamiesz. A moglbym kontynuowac.

    Twoj wyidelizowany bipolarny obraz rzeczywistosci ma sie nijak. I ja tego
    nie zmienie.

  • 53. Data: 2013-09-22 10:45:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    >

    > ...i tu jest pewnien problem :-)))

    Nie ma problemu. Rzeczywistosc jest jaka jest. Na calym swiecie. Dorosli nie
    jecza, biora ja na klate i dzialaja. "Sprawiedliwosc" jest tylko dla
    wierzacych i w dodatku po smierci. Dla Was mam rade: trzeba wybrac
    najmniejsze zlo. Rada ta jest oczywiscie tylko dla tych, ktorzy maja tak
    skonstruowana psychike by koncentrowac na zlej stronie ludzi.

  • 54. Data: 2013-09-22 20:42:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 15:08:10 +0200 osobnik zwany Aleksander
    napisał:

    > Zamiast bredzić, weź przyjedź i zobacz kawałek trasy toruńskiej... ów
    > szklany tunel. Potem sprawdź ile kosztowała jego budowa - a później
    > pokaż mi droższy kawałek drogi, która idzie normalnie, na powierzchni.

    ten kawałek nie jest autostradą to po pierwsze. po drugie drogi to był
    kawałek od Powązek do Konotopy, po trzecie nie porównuj kawałka drogi
    ekspresowej przez środek miasta, który składa się głównie z obeiktów
    inzynierskich, przekładania róznych instalacji ze średnią.

    > Kończą się argumenty, zaczynają się inwektywy. Wszystko jasne.

    czyli trafiłem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2013-09-22 21:12:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-21 13:26, masti pisze:

    > a które drogi w Europie będą użyteczne?

    A ktore buduje sie obecnie? :-)

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2013-09-22 21:17:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-21 13:32, Ghost pisze:

    > Tak jak wynik losowania w totka 1, 2, 3, 4, 5, 6 - zmiejsza
    > prawdopodobienstwo takiego wyniku w kolejnym losowaniu.

    Losowanie to kwestia przypadku a nie statystyka.

    nie sadze.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2013-09-22 21:22:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 10:41, Ghost pisze:

> [...]
    > kaczorze, oszczedze cie, bo sie nam tutaj zalamiesz. A moglbym kontynuowac.
    >
    > Twoj wyidelizowany bipolarny obraz rzeczywistosci ma sie nijak. I ja

    Porownywanie jednego idioty z drugim to strata czasu.

    Pozdro.. TK

  • 58. Data: 2013-09-22 21:29:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Porownywanie jednego idioty z drugim to strata czasu.

    A zmiana przy kazdych wyborach preferencji i miotanie sie od sciany do
    sciany, bo nie dali tego co obiecywali ma sens?

  • 59. Data: 2013-09-22 21:30:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Losowanie to kwestia przypadku a nie statystyka.

    Ja mowie, ze te dwie kwestie sa rozlaczne, tak jak wyniki dwoch losowan.

    No i cool.

  • 60. Data: 2013-09-22 21:41:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 21:29, Ghost pisze:

    > A zmiana przy kazdych wyborach preferencji i miotanie sie od sciany do
    > sciany, bo nie dali tego co obiecywali ma sens?

    Ja ten temat wewnetrznie rozwiazalem. Brak glosu to tez glos.

    Pozdro.. TK