  • 121. Data: 2024-05-05 16:44:28
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.05.2024 o 16:06, Shrek pisze:

    > Takim że są do nich dopłaty i państwo zapewnia to czego nie umie
    > technologia - darmowy magazyn o nieograniczonej pojemności i czasie o
    > sprawności 80%.

    Niepodłączone też zwracają się. Podłączone ... ktoś inny z tego korzysta.

  • 122. Data: 2024-05-05 16:45:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.05.2024 o 16:15, Shrek pisze:

    > Sczerze - nie chce mi się szukać sprzed 10 lat. Może dla kogoś innego
    > bym poszukał. Dla ciebie nie ma to sensu. I tak odpiszesz coś bez sensu.

    A to nie jest tak, że tamte bezsensy nie potrzebują mojego komentarza?

  • 123. Data: 2024-05-05 17:24:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 16:44, io pisze:

    > Niepodłączone też zwracają się. Podłączone ... ktoś inny z tego korzysta.

    Problem w tym, że niekoniecznie a bilansowanie systemu kosztuje.
    Poprednie zasady to po prostu pasożytowanie na systemie energetycznym. A
    w nowych to się tak średnio opłaca.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2024-05-05 18:06:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Takim że są do nich dopłaty

    Jakichś bajek się nasłuchałeś.....

  • 125. Data: 2024-05-05 18:11:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-05-2024 o 15:43, Shrek pisze:

    > Po to ze nawet z dopłatą (pomijając że dopłaty są z podatków) dla
    > większości elektryk jest po prostu nieatrekcyjny wzgędem spalinki.

    Przyczyny podałem na początku, wróć i poczytaj.
    Nieatrakcyjny jest tylko dla pierwszej grupy, takiej na kilka procent.

    > Tak - z dwóch powodów - po pierwsze nie mam gazu, po drugie indukcja ma
    > dużo zalet w porównaniu do gazu - na tyle dużo że jest lepsza.

    No właśnie.
    Ja tak samo, a gaz mam.

    I z bev jest dokładnie tak samo, mają więcej plusów niż ice i mniej minusów.

    > Z tym że zalety mają tak ukryte

    To że jakiś głąb o nich nie chce wiedzieć, nie znaczy że są ukryte.
    Wyparcie nie jest realnym problemem.

    > a niedogodności tak oczywiste że
    > większość ludzi ich nie chce nawet z dopłatami.

    To już było dyskutowane.
    Ciemnota minie wraz z poznaniem "wroga".

  • 126. Data: 2024-05-05 21:52:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 12:28, io pisze:

    > Moje są na firmę?

    Czyli sam potwierdzasz, że twój argument jest inwalidą - na ra, męczący
    jesteś. Ile ty w zasadzie masz lat, bo zachowujesz się jakbyś byl z
    podstawówki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2024-05-05 22:03:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 10:23, Cavallino pisze:

    > 1. Kiedy to było?

    Chwilę.

    > 2. Pamięć ludzka jest zawodna.
    > Sam też nie do końca uświadamiałem sobie jak źle jeździ się ice, w
    > porównaniu do bev.

    Porównali i stwierdzili że samochody im są potrzebne żeby nimi jeżdzić
    tam gdzie potrzebują a nie dookoła komina jak akurat mają zasięg.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2024-05-05 22:04:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 16:24, io pisze:

    > Bym musiał z deklem mieć coś nie tak.

    Hejterzy widać ustawę napisali. Wszędzie hejterzy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 129. Data: 2024-05-05 22:45:39
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.05.2024 o 21:52, Shrek pisze:

    > Czyli sam potwierdzasz, że twój argument jest inwalidą - na ra, męczący
    > jesteś. Ile ty w zasadzie masz lat, bo zachowujesz się jakbyś byl z
    > podstawówki?

    Tyle co Ty.

  • 130. Data: 2024-05-06 06:26:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 18:11, Cavallino pisze:

    > Przyczyny podałem na początku, wróć i poczytaj.
    > Nieatrakcyjny jest tylko dla pierwszej grupy, takiej na kilka procent.

    To dlaczego 90+ procent nowych samochodów nie elektyki?

    > I z bev jest dokładnie tak samo, mają więcej plusów niż ice i mniej
    > minusów.

    Tylko ludzie na zlość hejterom kupują spalinki;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!