  • 51. Data: 2024-05-03 09:09:38
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 08:17, Cavallino pisze:

    > Albo nie mają możliwości taniego ładowania w domu - wtedy koszty są te
    > same, więc sama różnica z jakości jazdy, może być za słabym argumentem
    > na zmianę, zwłaszcza że w takim przypadku życie z elektrykiem jest
    > trudniejsze.

    Czyli są droższe, i gorsze?
    > Ale ja się cieszę - jak już pisałem im dłużej bev będą w mniejszości,
    > tym dłużej będą się opłacać (przywileje na drogach, zniżki, opłaty,
    > dotacje itd).

    Czyli mimo przywilejów, dopłat i zniżek ludzie dalej wolą spalinki.
    Szury, normalnie szury i hejtery! :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2024-05-03 09:11:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2.05.2024 o 22:25, io pisze:

    > Nie m głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.
    Właśnie takowej udzieliłeś.

    --
    Janusz

  • 53. Data: 2024-05-03 09:49:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-05-2024 o 09:09, Shrek pisze:

    > Czyli są droższe, i gorsze?

    Nie, są tańsze, lepsze, ale przy używaniu jak ice nieco bardziej kłopotliwe.

    > Czyli mimo przywilejów, dopłat i zniżek ludzie dalej wolą spalinki.

    Nie wiem czy wolą, ale strach i niedouczenie wygrywa.
    Ciemnota jest powszechna w każdej dziedzinie.

    > Szury, normalnie szury i hejtery! :P

    Raczej głównie ich ofiary.

  • 54. Data: 2024-05-03 10:32:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 May 2024 09:09:38 +0200, Shrek napisał(a):

    > Czyli mimo przywilejów, dopłat i zniżek ludzie dalej wolą spalinki.
    > Szury, normalnie szury i hejtery! :P

    Typowe zagranie trola. "Ludzie wolą" - a gówno, nie "ludzie". Woli dany
    człowiek a inny nie woli. Tych ludzi co wolą BEV stopniowo przybywa a
    tych co nie wolą, ubywa. Np. decydenci w moim mieście bardzo wolą
    elektryczne autobusy. A do niedawna bardzo woleli spalinowe. I co ty na
    to, matole?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 55. Data: 2024-05-03 11:55:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 09:49, Cavallino pisze:

    > Nie, są tańsze, lepsze, ale przy używaniu jak ice nieco bardziej
    > kłopotliwe.

    Co do 1 to są droższe co do dwa to lepsze ale kłopotliwe - taki eufemizm:P

    > Nie wiem czy wolą, ale strach i niedouczenie wygrywa.
    > Ciemnota jest powszechna w każdej dziedzinie.

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2024-05-03 11:56:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Typowe zagranie trola. "Ludzie wolą" - a gówno, nie "ludzie". Woli dany
    > człowiek a inny nie woli. Tych ludzi co wolą BEV stopniowo przybywa a
    > tych co nie wolą, ubywa.

    Co widać na ulicach - ciężko już spalinkę spotkać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2024-05-03 11:57:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Np. decydenci w moim mieście bardzo wolą
    > elektryczne autobusy.

    To ma niewiele do rzeczy jakie samochody wolą ludzie. Ja też wolę
    kuchenkę elektryczną, ale samochód na gaz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2024-05-03 12:00:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.05.2024 o 22:26, io pisze:
    > A ja nie znam właściciela elektryka, który wracałby do smroda.

    Dostałeś fakty o załamaniu sprzedaży elektryków na zachodzie i wyniki
    badać klientów w USA a przeciwstawiasz im swój ogląd.

    Kim Ty jesteś? ;-)

  • 59. Data: 2024-05-03 12:04:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 08:17, Cavallino pisze:
    > Szczerze to nie wiem.
    > Ale mogę się domyślać.
    >
    > Po części dlatego, że takich potrzebują, codziennie jeżdżąc w trasy po
    > 1000 km.

    I to jest bariera funkcjonalności. Tej bariery nauka nie jest w stanie
    przeskoczyć przez najbliższe dekady.

    Obiecana TANIOŚĆ zakupu i użytkowania NIE NADCHODZI i nawet nie będzie w
    stanie próbować ZREKOMPENSOWAĆ bariery funkcjonalności.

    Nasz czy obcy Kowalski liczy pieniądze i wychodzi mu samochód spalinowy.

  • 60. Data: 2024-05-03 12:06:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 09:49, Cavallino pisze:

    > Nie, są tańsze, lepsze, ale przy używaniu jak ice nieco bardziej
    > kłopotliwe.

    Kłopot KOSZTUJE a Kowalski potrafi liczyć i dokonuje racjonalnego wyboru