  • 81. Data: 2024-05-04 16:36:55
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 22:49, Shrek pisze:

    > Ja znam.

    Z tym, że Ty nieosobiście a w ogóle to nie wiadomo czy nie krasnoludek.

  • 82. Data: 2024-05-04 17:11:16
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-05-03 19:52, Jacek Maciejewski wrote:

    > Temat jest: Świat przechodzi na trakcję elektryczną w związku z czym
    > ceny energii robią dziwne fikołki.

    Powiedz to brytolom,
    z ich infrastrukturą dystrybucyjną!

    ROTFL

    Włodek

  • 83. Data: 2024-05-04 19:54:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 16:36, io pisze:

    > Z tym, że Ty nieosobiście a w ogóle to nie wiadomo czy nie krasnoludek.

    Osobiście i wcale nie ułomek. Konkretnie firma kupiła elektryki bo
    modnie, piarowo dobrze i pewnie z dopłatą. Miesiąc temu lizing się
    skończył i z ulgą odebrał hybrydę. Wszyscy inni w firmie tez zmienili na
    hybrydy a prezes na spalinkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2024-05-04 19:56:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Temat jest: Świat przechodzi na trakcję elektryczną w związku z czym
    > ceny energii robią dziwne fikołki.

    No przecież pisałem - większość nie będzie miała elekttyka ale za to
    będzie płaciła w chuj za prąd...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2024-05-04 22:21:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 17:27, Shrek pisze:

    > A tramwaje na t a pociągi na p. Ale wszystko to ma chuj na c wspólnego z
    > tematem.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus
    "Autobus - pojazd samochodowy przeznaczony do przewozu większej liczby
    pasażerów."

    Czyli jednak samochód :-)

  • 86. Data: 2024-05-04 22:23:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.05.2024 o 19:54, Shrek pisze:

> [...]
    > modnie, piarowo dobrze i pewnie z dopłatą. Miesiąc temu lizing się
    > skończył i z ulgą odebrał hybrydę. Wszyscy inni w firmie tez zmienili na

    Czyli firma a to nie w temacie :-)

    tak jak autobusy nie są w temacie samochodów :-)

  • 87. Data: 2024-05-04 22:37:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 22:45, Shrek pisze:

    > Na stacji?

    Tam, gdzie tankuję.

    > Emitują. Akurat NOx emitują znacząco mniej ale emitują. Z tym że one w
    > założeniu CO2 miały nie emitować:P

    No i nie emitują.

  • 88. Data: 2024-05-04 22:40:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 22:42, Shrek pisze:

    > Ale tak jest od dekad.

    > Bo nie są.

    Jakim więc cudem instalacje fotowoltaiczne zwracają się a paliwo
    tankowane na stacji nie?

  • 89. Data: 2024-05-04 22:42:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

  • 90. Data: 2024-05-04 22:43:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.05.2024 o 14:15, Marek pisze:

    > Jasne. To samo mówiono o komputerach (np. PC) pod koniec lat 80 gdy
    > komputeryzacja zaczęła się rozpędzać. W ówczesnych przewidywaniach (za
    > kilka lat)miały być powszechne i dostępne  za grosze. Nigdy tak się nie
    > stało. Nie jest to w interesie żadnego producenta by były tanie.

    Jak w latarce masz komputer (specjalizowany) to jest za grosze czy nie?