  • 11. Data: 2011-04-16 06:42:31
    Temat: Re: Dlaczego mech jest niedobry?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "skryba ogrodowy"
    > Jednak wnioski wyciągnąłeś samodzielnie. Mech polubiłeś. I o to chodziło.
    > Pozdrawiam pogodnie

    Ja go zawsze lubilem, ale zona ze trawnik, a ja ze mech, a one ze be, a ja
    ze cacy. No ja go sobie teraz bede tak skrycie cholubil, tak moja
    nieztejziemska kochanica bedzie (zielona)
    pzdr

  • 12. Data: 2011-04-16 06:44:05
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Johnny" napisał
    żeby dojść do wniosku, że
    > mech jest be, to dziś znowu musiałbym wciągnąć lufe;-)

    Nic juz nie bierz, juze sie ze mechem zem polubil, ftrlhhhh (odglos
    wycieranego nosa o rekaw)
    pzdr