  • 121. Data: 2015-07-15 16:30:01
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-15 o 14:27, Maciek pisze:
    > No i czego stękasz? Nie stać Cię na ogrzewanie domu, to wyłączasz piec i
    > masz z bańki. W mieszkaniu możesz sobie zakręcić wszystko co zechcesz i
    > palić gazetami, a i tak zapłacisz za sąsiadkę, która lubi wietrzyć przy
    > rozkręconych na max kaloryferach.

    Tylko w starych budynkach.
    W nowych są mierniki ciepła i jak zamkniesz przepływ, to nic nie zapłacisz.
    Wtedy za ogrzeweanie części wspólne i straty też nie zapłacisz

    --
    Pete

  • 122. Data: 2015-07-15 16:43:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 16:30, Pete pisze:
    > Tylko w starych budynkach.
    > W nowych są mierniki ciepła i jak zamkniesz przepływ, to nic nie zapłacisz.
    > Wtedy za ogrzeweanie części wspólne i straty też nie zapłacisz
    A jaki to procent mieszkań w Polsce? Jesteś pewny, że za te części
    wspólne rzeczywiście nie zapłacisz, czy też zależy to od umowy?

    Maciek

  • 123. Data: 2015-07-15 18:03:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-07-15 o 16:07, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Oooo, nie wyglada juz dawno..
    >Przyznam, ze rozbawil mnie walek na kiju jako substytut rusztowania. :-)

    Teść mi kiedyś proponował żeby zaoszczędzić i własnymi rencami do cieplic
    dom... na drabinach :-) Widać maja cos ze wspólnego :-)

  • 124. Data: 2015-07-15 20:18:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-15 o 16:43, Maciek pisze:
    > A jaki to procent mieszkań w Polsce?

    Nie wiem, moje mieszkanie jest z 2000 roku i mierniki są.

    Jesteś pewny, że za te części
    > wspólne rzeczywiście nie zapłacisz, czy też zależy to od umowy?

    U mnie nie ma jak policzyć części wspólnych, bo nie są oddzielnie
    opomiarowane.
    Więc rozliczenie to koszt ogólny zużytego paliwa / ilość GJ z liczników
    mieszkańców.

    Jak ktoś zużyje 0 GJ, to zapłaci 0 PLN

    --
    Pete

  • 125. Data: 2015-07-15 21:02:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 lipca 2015 16:30:04 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Tylko w starych budynkach.
    > W nowych są mierniki ciepła i jak zamkniesz przepływ, to nic nie zapłacisz.
    > Wtedy za ogrzeweanie części wspólne i straty też nie zapłacisz

    Za to jak sasiadka oszczedza i zakreci na maks to wszyscy dookola ja grzeja
    i placa za nia :-) Szczegolnie, ze scianki miedzy mieszkaniami developerzy
    to teraz chyba z pojedynczego karton gipsu robia ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 126. Data: 2015-07-15 21:23:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Za to jak sasiadka oszczedza i zakreci na maks to wszyscy dookola ja grzeja
    >i placa za nia :-) Szczegolnie, ze scianki miedzy mieszkaniami developerzy
    >to teraz chyba z pojedynczego karton gipsu robia ;-)

    Ja myślę, ze z japońskiej bibuły.

  • 127. Data: 2015-07-15 21:30:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 lipca 2015 21:24:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ja myślę, ze z japońskiej bibuły.

    No, mniej wiecej ta sama przenikalnosc cieplna (i akustyka) :D

    --
    Adam Sz.

  • 128. Data: 2015-07-15 21:54:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >No, mniej wiecej ta sama przenikalnosc cieplna (i akustyka) :D

    cos cie w dupe gryzie

  • 129. Data: 2015-07-15 22:03:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 lipca 2015 21:55:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > cos cie w dupe gryzie

    Glodnemu chleb na mysli?

    --
    Adam Sz.

  • 130. Data: 2015-07-15 23:34:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-15 o 18:03, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    .pl...

    > Teść mi kiedyś proponował żeby zaoszczędzić i własnymi rencami do
    > cieplic dom... na drabinach :-) Widać maja cos ze wspólnego :-)

    Wiesz no pewnie sie da, ale nie mam pojecia po co? :-)

    Pozdro.. TK