  • 241. Data: 2015-07-21 23:01:49
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 22:57:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > No wiec przy 3mln rocznie facet raczej wie jak nie tracić kasy, a Adaś nam
    > tu serwuje opcje, ze pozwolił sobie owe 3 banki opodatkować, i potem zaczął
    > je inwestować - zamiast, jak każdy uczciwy przedsiębiorca odpisać inwestycję
    > od podatku.

    No, a z ta inwestycja to on sie urodzil w swojej glowie. Od niemowlaka
    wiedzial, ze w tym i tym dniu zdarzy mu sie taka, a nie inna opcja :D

    Myslisz, ze inwestycje na 10 baniek planuje i realizuje sie w ciagu
    pol roku? :) Glupi jestes jak but :D

    > A to wszystko daje mi w głowie jedna konkluzję: jak się zmyśla to się błędy
    > robi :-)

    Jak sie jest glupim to sie wyciaga glupie wnioski.

    --
    Adam Sz.

  • 242. Data: 2015-07-21 23:04:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >No, a z ta inwestycja to on sie urodzil w swojej glowie. Od niemowlaka
    >wiedzial, ze w tym i tym dniu zdarzy mu sie taka, a nie inna opcja :D

    3mln nikt z końskim łbem sobie nie daje opodatkować, wiem cos o tym misiu
    :-)

    BTW twoja żona mu robi księgowość, że masz wgląd w PITa?

  • 243. Data: 2015-07-21 23:08:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 22:57:44 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Lepiej, ale to drozej jak za swoje.

    Przeciagajac inwestycje o kilka miesiecy powodujesz, ze masz kilka miesiecy
    zyskow z niej mniej. Czyli budujac z kredytu i inwestujac odrazu - za rok,
    dwa bedziesz mial wiecej kasy w kieszeni, niz czekajac z inwestycja, az
    nazbierasz brakujaca czesc kasy na dom. To w tej sytuacji najlepsze wyjscie
    i od cholery ludzi wlasnie po to buduje na kredyt, a nie za gotowke.

    Nie dlatego, ze sa biedni, tylko wlasnie potrafia ta kasa obracac.

    > OK, ale dalej wychodzi na to, ze w tym momencie nie stac go na
    > inwestycje i dom jednoczesnie.

    No nie stac. Ale nie o to tutaj chodzilo :-)
    Chyba nie napiszesz, ze gosc z 10 bankami na koncie jest biedny? :-)
    To zamozny, bardzo bogaty facet. Moglby olac wszystkie inwestycje, wsadzic
    kase na konto i zyc jak paczek w masle z odsetek on, jego dzieci i jeszcze
    jego wnuki. I mimo tego buduje na kredyt :-) Oj chcialbym byc takim biedakiem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 244. Data: 2015-07-21 23:16:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 23:05:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > BTW twoja żona mu robi księgowość, że masz wgląd w PITa?

    Ciekawosc to pierwszy stopien do piekla :D
    Oj jak sie ghoscik zaciekawil :D

    --
    Adam Sz.

  • 245. Data: 2015-07-21 23:23:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Ciekawosc to pierwszy stopien do piekla :D
    >Oj jak sie ghoscik zaciekawil :D

    Moja ciekawosc nikomu w PITę nie zagląda, misiu co do piekła stąpa :-)

    A wracając do tematu, kumasz, że goście z "łbami jak koń", kręcący 3mln
    zysku rocznie, wiedzą, że kasa musi pracować nie pozwalają kasie spać, i nie
    czekają aż im jakiś pomysł przyjdzie do głowy do czasu, kiedy już trzeba
    zapłacić od tej kwoty podatek? To zapisz sobie w kajeciku, na drugi raz nie
    popełnisz tego błędu ;-)

  • 246. Data: 2015-07-21 23:29:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 23:23:44 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Moja ciekawosc nikomu w PITę nie zagląda, misiu co do piekła stąpa :-)

    Oj czlowieczku malutki, ja nie musze w pita mu zagladac. Nie dalej jak dwa
    dni temu pilem z nim wodeczke, a jego sekretow znam wiecej niz jego wlasna
    zona wiec... sie odstosunkuj i nie badz taki ciekawski :)

> [...]
    > zapłacić od tej kwoty podatek? To zapisz sobie w kajeciku, na drugi raz nie

    Ilu takich ludzi znasz osobiscie? :) Bo teoretyzujesz strasznie :D

    --
    Adam Sz.

  • 247. Data: 2015-07-21 23:38:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Oj czlowieczku malutki, ja nie musze w pita mu zagladac. Nie dalej jak dwa
    >dni temu pilem z nim wodeczke, a jego sekretow znam wiecej niz jego wlasna
    >zona wiec... sie odstosunkuj i nie badz taki ciekawski :)

    Wow, to ty salonowiec prawdziwy :-)

    >Ilu takich ludzi znasz osobiscie? :) Bo teoretyzujesz strasznie :D

    Takich, czyli wiedzących jak nie tracić kasy? Afhuj, sam wiem jak to robić.
    Jeszcze musisz, misiu trochę poczekać na takie znajomości :-)

  • 248. Data: 2015-07-21 23:41:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 23:39:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Takich, czyli wiedzących jak nie tracić kasy? Afhuj, sam wiem jak to robić.
    > Jeszcze musisz, misiu trochę poczekać na takie znajomości :-)

    Uh, bogacz nam sie znalazl, co mieszka w starym domu :-)
    Idz cpac gdzie indziej :) Dla mnie EOT.

    --
    Adam Sz.

  • 249. Data: 2015-07-21 23:46:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Uh, bogacz nam sie znalazl,

    Ja? A gdzie tam.

    > co mieszka w starym domu :-)

    Hahahahahahah, mieszkam w starym domu?
    Naprawdę jesteś uroczy w tym stanie :-)

    >Idz cpac gdzie indziej :) Dla mnie EOT.

    :-DDDD

  • 250. Data: 2015-07-21 23:53:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-21 o 22:58, Adam Sz. pisze:

    > No zwyczajna, zwyczajna. Choc niektorzy tutaj tego jak widac nie rozumieja :)

    Mysle, ze Ghost tez moze miec racje, tylko nie chce mi sie tego
    gloryfikowac. Skupilem sie na skutkach, nie przyczynach. W dyskusji to
    bez znaczenia.

    Pozdro.. TK