  • 301. Data: 2015-07-22 18:35:43
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    jak sądzisz że przy najmie wchodzin w grę stawka 1400 to się mylisz. Tam też
    mieszkają emeryci zee starego portfela i płacą niskie czynsze. Dlaczego ja mam Ci
    czegoś szukać kilkaset kilometrów od miejsca w którym mieszkam, chyba Ci odbiło. Sam
    rusz dupę jak na miejscu jesteś.

  • 302. Data: 2015-07-22 18:50:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 lipca 2015 16:28:56 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Z wyobraźni też pała ci się należy. Tak wiem, adaś na 100% nie będzie miał
    > żadnych kolizji bo jeździ najlepiej na świecie oraz potrafi siłą woli
    > wpływać na innych uczestników dróg. Oraz grad. Ale weź pod uwagę, że
    > statystycznie komuś się jednak coś przydarzy i ASO będzie zadowolone.

    Jest cos takiego jak ubezpieczenie AC, wygoogluj - dowiesz sie czegos nowego :D

    PS. Nie wiem czy wiesz ale nie ma zadnego obowiazku napraw w ASO. Ba, nawet
    nie ma obowiazku robienia przegladow gwarancyjnych w ASO. Moglbys robic
    naprawy dalej u swojego Mirka :D Zdziwiony, co? Tyle nowych informacji...

    --
    Adam Sz.

  • 303. Data: 2015-07-22 18:58:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 lipca 2015 17:30:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > 200 złotych za 40m2. taki co ma honny polegające na piciu piwa nic nie płaci. Poza
    tym to hobby samofinansujące. Trochę na nim zarabiam i pokrywa koszt pomieszczenia,
    koszt posiadania mastera. Jak by kto pytał to od zarobionych pieniędzy płacę podatek.

    No to dolicz - 2400 rocznie i do tego jak pamietam 39 (?) miesiecznie za
    ochrone = 470. Suma: 2870 pln. Plus czynsz za mieszkanie ile to bylo - 270?
    3240 rocznie. Suma juz wychodzi ponad 6,1k rocznie. To ja place tak:

    - podatek 1200
    - ogrzewanie 2500
    - woda 600
    - smieci: 240

    Suma: 4540 pln. To jeszcze mam do dyspozycji 1500 corocznie, zeby nasze koszta
    sie wyrownaly. Spokojnie da sie w tym zamortyzowac psa, kosiarke, odniezarki,
    drobne narzedzia ogrodnicze i inne cuda.

    Tyle, ze mam do dyspozycji ogrod 0,5ha, dom - czesc uzytkowa ~200m2 i czesc
    hobbystyczna (silownia, niebawem sauna, ping-pong) 140m2. A Ty cisniesz sie
    na jakiej powierzchni? :) Juz nie doliczam dojazdow do Twojej kanciapy etc :)

    > Dedukuję że masz na działce ośrodek wodny a nie plastikowe bajoro o średnicy 5m.

    Nie mam zadnego basenu - nie przepadam za tego typu atrakcjami jakos, gdybym
    chcial to bym se walnal basen 20m x 5m x 2m ale w naszym klimacie to nie ma
    sensu :) Wiekszosc znajomych jedzie po to zeby sobie pogrillowac i sie
    poopalac, bo w bloku sie nie da.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 304. Data: 2015-07-22 19:10:05
    Od: MK <m...@b...cn>

> [...]
    > na jakiej powierzchni? :) Juz nie doliczam dojazdow do Twojej kanciapy etc :)

    http://tnij.org/qjxwozm

    MSPANC ;)

  • 305. Data: 2015-07-22 19:30:33
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    czegoś szukać kilkaset kilometrów od miejsca w którym mieszkam, chyba Ci odbiło. Sam

    dobrze, w takim razie niech ktoś jeszcze napisze że na rynku dostępne są
    mieszkania do najmu za 400zł/m-c, bo na razie jesteś odosobnionym
    przypadkiem, a nie widzisz nic poza czubkiem własnego nosa

    Łukasz

  • 306. Data: 2015-07-22 19:42:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 lipca 2015 19:30:34 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

    > dobrze, w takim razie niech ktoś jeszcze napisze że na rynku dostępne są
    > mieszkania do najmu za 400zł/m-c, bo na razie jesteś odosobnionym
    > przypadkiem, a nie widzisz nic poza czubkiem własnego nosa
    Ja za swoje 39m2 dostaję miesiąc w miesiąc 850zł na czysto.

  • 307. Data: 2015-07-22 19:56:53
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-22 o 19:42, Kris pisze:

    > Ja za swoje 39m2 dostaję miesiąc w miesiąc 850zł na czysto.

    ja wynajmowałem krótko i za 35m2 dostawałem 900zł, ale do 400zł na
    miesiąc i pewności że cię za miesiąc nie wyrzucą to dalekie...
    nie chce mi się liczyć ile kosztuje mnie utrzymanie domu bo nie mam tych
    cyferek w głowie, ale o ile dobrze kojarzę:
    podatek 120zł rocznie (a może kwartalnie, w sumie nie pamiętam bo płacę
    raz do roku a rok temu przyszło pismo że zapłaciłem dwa razy więc w tym
    roku nie płaciłem)
    śmieci 30zł/m-c (płaciłem więcej, ale stwierdzili chyba że za mało,
    zrobili kontrolę o której zostałem poinformowany po fakcie i obniżyli
    opłaty o połowę :)
    ...no i nie mogę sobie przypomnieć jakie jeszcze opłaty mam w domu
    oprócz prądu, gazu czy wody.
    remonty? no w to wkładam bo chcę mieszkać tak jak mi się podoba, ale z
    takich wymaganych to pokrycie dachu (styropapa) - ok. 6000zł

    Łukasz

  • 308. Data: 2015-07-22 20:41:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-07-22 o 11:20, Ghost pisze:
    > Mogę ci tylko współczuć, niedorajdo :-)
    ROTFL. A ty specjalisto od głosowania dasz radę sprostać (finansowo)
    wyzwaniom kolejnych rządów? Czy tak sobie pie*lisz spod budki z piwem,
    pracując na czarno i od czasu do czasu odwiedzając UP w celu
    przedłużenia ubezpieczenia?

    Maciek

  • 309. Data: 2015-07-22 21:25:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >wyzwaniom kolejnych rządów? Czy tak sobie pie*lisz spod budki z piwem,
    >pracując na czarno i od czasu do czasu odwiedzając UP w celu

    Nadal współczuję :-)

  • 310. Data: 2015-07-22 21:27:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Jest cos takiego jak ubezpieczenie AC, wygoogluj - dowiesz sie czegos
    >nowego :D

    Co ma do rzeczy ubezpieczenie? Mowa jest o uzasadnieniu dla zniżki.

> [...]
    >nie ma obowiazku robienia przegladow gwarancyjnych w ASO. Moglbys robic
    >naprawy dalej u swojego Mirka :D Zdziwiony, co? Tyle nowych informacji...

    Rzeczywiście jestem zdziwiony. Nawet bardzo. Jaka to firma leasingowa?