  • 51. Data: 2015-07-14 11:18:23
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:d57012e1-f547-4823-b5c0-efb0075c6009@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:00:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >W mojej bida opcji spalem w 4* hotelu

    Ja spałem w 4* tańszych niż 2* wiec wiesz, gdzie sobie to możesz wsadzić?

    >Takze - skoncz pierdolic duszku, jak sie nie potrafi nic samemu dobrze
    >zorganizowac to trzeba dac sie ostrzyc z kasy :D

    Ale zauważyłeś - analfabeto - ze od samego początku pisze, ze nie jeżdżę już
    dawno z biurami? :-)

    Co nie znaczy ze zadowalam się jak ty, bida-opcjami :-)

  • 52. Data: 2015-07-14 11:18:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:12:23 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To Twoje zdanie.
    > Mozesz objechac sam Amsterdam, Bruksele, Paryż, Pireneje, Barcelone,
    > Monako, Rzym, Wenecje w dwa tygodnie i byc dumnym, ze nie jest sie bydlem.

    Ale po co w dwa tygodnie - nie lepiej w kazde miejsce jechac innym razem? :)
    Rzym i Wenecje OK ale reszta - niezbyt po drodze :)

    > Sorry, ale w jeden dzien to Warszawy nie jestes w stanie zwiedzic.

    Od 8 do 21 zwiedzilem w Rzymie:

    - Bazylika / plac sw. Piotra
    - Koloseum
    - Forum Romanum
    - Plac na Kapitolu
    - Panteon
    - kilka roznych znanych placow, ktorych w Rzymie sporo
    - Fontanna di Trevi
    - schody hiszpanskie

    W miedzyczasie zjadlem lokalna pizze na obiad i sphagetti na kolacje.
    Po drodze mijalismy tez kilka kosciolow - nazw nie pamietam bo malo mnie
    koscioly interesuje ale wlezlismy z ciekawosci do niektorych.

    Co chcesz jeszcze wiecej w Rzymie zobaczyc? Nic tam wiecej ciekawego nie ma -
    wszystkie te zabytki sa w scislym centrum.

    Mozna wymyslac i zwiedzac jakies malo istotne zabytki ale to mnie wlasnie nie
    kreci - a z wycieczka zorganizowana pewnie musialbym tyrac po jakichs dziwnych
    i bezsensownych muzeach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2015-07-14 11:19:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:01:00 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Itaka, Exim Tours, Sun & Fun, Wezyr. Z takimi jezdzilem.

    Nie wypowiem się na temat zbydlęcenia tych biur. Nigdy z nimi nie leciałem
    :-)

    Pewnie były najtańsze, jak cię znam :-)

  • 54. Data: 2015-07-14 11:29:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:18:45 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Co nie znaczy ze zadowalam się jak ty, bida-opcjami :-)

    Bo tak to juz jest, ze najwieksze przygody ma sie w "podrozy za jeden usmiech".

    Takie podroze wspomina sie najlepiej i najdluzej. Latwo jest zaplacic i miec.
    To tak jak z budowaniem - mozesz wynajac firme ktora wszystko zrobi ale
    nie bedziesz mial tej satysfakcji, ze zrobiles cos samemu.

    Moim "bida-opcja" daleko do bidy - spokojnie moznaby obciac niektore wyjazdy
    z budzetu o polowe i dalej byloby wspaniale :D

    Ale spoko - zyj w przeswiadczeniu, ze im wiecej wydasz tym jest lepiej, mi
    to wisi :)

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2015-07-14 11:29:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:21:08 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Nie wypowiem się na temat zbydlęcenia tych biur. Nigdy z nimi nie leciałem
    > :-)
    >
    > Pewnie były najtańsze, jak cię znam :-)

    To najwieksze biura podrozy w Polsce debilu :)
    EOT z mojej strony - szkoda mi czasu.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2015-07-14 11:33:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >To tak jak z budowaniem - mozesz wynajac firme ktora wszystko zrobi ale
    >nie bedziesz mial tej satysfakcji, ze zrobiles cos samemu.

    Książkę dla młodzieży piszesz?

    >im wiecej wydasz tym jest lepiej

    Z czyjej dupy wyssałeś tą tezę?

  • 57. Data: 2015-07-14 11:35:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >To najwieksze biura podrozy w Polsce debilu :)

    Widzisz, nie musiałbyś się tak denerwować gdybyś innym nie zarzucał
    zbydlęcenia, misiu :-)

  • 58. Data: 2015-07-14 11:36:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-14 o 11:18, Adam Sz. pisze:

    > Ale po co w dwa tygodnie - nie lepiej w kazde miejsce jechac innym razem? :)
    > Rzym i Wenecje OK ale reszta - niezbyt po drodze :)

    Po drodze jak najbardziej.

    > Od 8 do 21 zwiedzilem w Rzymie:
    >
    > - Bazylika / plac sw. Piotra
    > - Koloseum
    > - Forum Romanum
    > - Plac na Kapitolu
    > - Panteon
    > - kilka roznych znanych placow, ktorych w Rzymie sporo
    > - Fontanna di Trevi
    > - schody hiszpanskie

    Zeby nie popadac w megalomanie to powiem tylko, ze zamek w Malborku
    zwiedza sie trzy godziny. Ale rozumiem, ze mozna tez zobaczyc z
    zewnatrz. :-)

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2015-07-14 11:40:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Zeby nie popadac w megalomanie to powiem tylko, ze zamek w Malborku zwiedza
    >sie trzy godziny. Ale rozumiem, ze mozna tez zobaczyc z zewnatrz. :-)

    Ja zwiedzałem by drive in :-)

  • 60. Data: 2015-07-14 11:46:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-14 o 11:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ja zwiedzałem by drive in :-)

    Co kto lubi. :-)
    Szczerze to jak wylazlem po trzech godzinach to nie mialem ochoty na
    zwiedzanie juz niczego wiecej gdyby taka opcja byla. Mimo to warto
    wejsc, posluchac o dawnych zwyczajach i technologii. Te prosta teze
    mozna przelozyc na zwiedzanie w ogole.

    Pozdro.. TK