  • 1. Data: 2024-01-11 20:54:11
    Temat: Do Lorda- specjalisty od bts-ów
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ile tam dzisiaj nowych logowań do bts-ów w Warszawce ok 16 tej było?
    Bo przy poprzednim marszu miałeś/ podawałeś jakieś tam dane to i teraz coś zdradź.

  • 2. Data: 2024-01-11 21:40:28
    Temat: Re: Do Lorda- specjalisty od bts-ów
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2024 o 20:54, Kris pisze:
    > Ile tam dzisiaj nowych logowań do bts-ów w Warszawce ok 16 tej było?
    > Bo przy poprzednim marszu miałeś/ podawałeś jakieś tam dane to i teraz coś zdradź.

    Zgłoszono 50tys ludzi (organizatorzy).
    Musisz zapytać jakiegoś PiSiora bo mają dostęp do Pegazusa :) Mnie
    osobiście nie interesował ten marsz, bo nie rozumiem marszu w obronie
    milionerów i złodziei ale było wiele biednych osób, które są ofiarami
    propagandy. Sądzę jednak że niewiele ale znając Ciebie i Twoje
    przekonania, powinieneś tam być osobiście i policzyć. Podobno zwieziono
    tam całą Polskę, która zmieściła się do 400 autokarów, co prawda pod
    przymusem:

    https://wiadomosci.onet.pl/slask/protest-pis-w-obron
    ie-tvp-kto-nie-pojedzie-bez-usprawiedliwienia-zostan
    ie-skreslony/0vzx8x8

    Była możliwość "sponsorowania" tego z moich podatków i były instrukcje,
    jak wypełnić faktury korzystając z subwencji:

    https://img32.dmty.pl//uploads/202401/1704720256_qzl
    omb_600.jpg

    Sądzę, że ktoś skorzystał :)

    Marsz poWolnych Milionerów składał się głównie z osób starszych, którzy
    często nie posiadają telefonów i nie używają Internetu.
    Podobno były problemy z odbiorem TV Republika...przynajmniej tak podawał
    Gliński:
    https://twitter.com/PiotrGlinski/status/174545936780
    0197284

    ...chociaż z tego co wiem, TV Republika nie jest nadawana w telewizji
    naziemnej :) Myślę, że to podobny problem jaki miał Kaczyński z
    dekoderem, po przejściu na DVBT-2 i dzwonił o 3:00 w nocy do prezesa TV,
    żeby ten mu włączył sygnał, zamiast zakupić nowy dekoder :)

    Sądząc z tego wszystkiego, mogły być też wyłączone BTSy no bo skoro
    autobus pod Belwederem "specjalnie" ktoś popsuł to nie zdziwiłbym się,
    gdyby BTSy działały poprawnie. Podobno rozkopano ulicę i zrobiono fosę,
    żeby ludzie nie przeszli:

    https://plejada.pl/newsy/tv-republika-weszy-spisek-i
    -atakuje-rafala-trzaskowskiego-miasto-odpowiada/0gjj
    ymv

    TV Republika podaje, że było 3mln osób
    Organizatorzy podają, że 300tys
    Policja podaje 100tys
    Ratusz podaje 35tys.

    Pozostaje ci policzyć na filmach i zdjęciach :)

    Tak w sumie to zdumiewa mnie twoje podejście, bo skoro jesteś tym
    zainteresowany, powinieneś mieć znacznie więcej informacji niż ja, bo
    mnie to nie obchodzi :)

    ...ale mogłem Ci krótko odpowiedzieć opierając się na FAKTACH, gdzie
    podałem źródło, czyli niczego nie zmyślam i nie manipuluję, jak to
    bywało dawniej w TVPiS (obecnie TV Republika).
    Sam sobie wyciągnij wnioski. Wiem, że masz problem z samodzielnym
    myśleniem więc zaproś kogoś u siebie i czytajcie razem.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-01-11 21:57:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 11 stycznia 2024 o 21:40:39 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > Sam sobie wyciągnij wnioski. Wiem, że masz problem z samodzielnym
    > myśleniem więc zaproś kogoś u siebie i czytajcie razem.

    Rozmydlasz
    Świadomie
    Ostatnio dane z bts podawałeś to liczyłem że podasz i teraz.
    Nanipulsncie

  • 4. Data: 2024-01-11 22:04:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2024 o 21:57, Kris pisze:

    > Nanipulsncie
    Piłeś, nie pisz :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-01-11 22:21:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.01.2024 o 21:57, Kris pisze:
    > Ostatnio dane z bts podawałeś to liczyłem że podasz i teraz.

    Nie poda, bo nie ma takich danych, mohery jadą na 2G a to pasmo już
    wyłączyli. ;)

    Robert

  • 6. Data: 2024-01-11 22:25:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 11 stycznia 2024 o 22:04:39 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Piłeś, nie pisz :]

    Unikasz odpowiedzi.
    Dalej
    Manipulancie

  • 7. Data: 2024-01-11 22:44:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie poda, bo nie ma takich danych, mohery jadą na 2G a to pasmo już
    > wyłączyli. ;)

    Nawet nie o to chodzi. Krisek to manipulator i roszczeniowiec.
    Gardzę roszczeniowcami, ignorantami i ich tępię i nie pomagam.
    Ponieważ nikogo z moich znajomych nie interesuje, co oni tam
    odpierdalają, to nie mam skąd wziąć danych.

    Myślą że ktoś im da za darmo albo odwali robotę za nich. Sami nie
    potrafią, z wielu względów i potrzebują kogoś, kto nimi manipuluje :)

    Osobiście mam w dupie jego i ten marsz. Co innego, gdyby był "ofiarą"
    PiSiorską ale nie jest. To fanatyk.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2024-01-11 22:52:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 11 stycznia 2024 o 22:44:40 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > Ponieważ nikogo z moich znajomych nie interesuje, co oni tam
    > odpierdalają, to nie mam skąd wziąć danych.

    Skąd więc przy poprzednim.marszu uzyskałeś dane o logowaniach do bts?
    Bo tu je podsałeś.
    Nanipulancie

  • 9. Data: 2024-01-11 22:59:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2024 o 22:52, Kris pisze:

    > Skąd więc przy poprzednim.marszu uzyskałeś dane o logowaniach do bts?

    Od pasjonatów nie związanych z PiS. Oni teraz mieli na to wyjebane i tak
    jak ja, sączyli piwko w ciepłym domku, zamiast łazić po nocy i w mrozie
    bez sensu, czy liczyć PiSiorów. Sami niech się liczą :)...ale tu jest
    problem, bo nie liczą się z nikim :)

    > Bo tu je podsałeś.
    > Nanipulancie

    Pisałem, piłeś, nie pisz.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-01-12 01:38:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 11 stycznia 2024 o 20:54:14 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Ile tam dzisiaj nowych logowań do bts-ów w Warszawce ok 16 tej było?
    > Bo przy poprzednim marszu miałeś/ podawałeś jakieś tam dane to i teraz coś zdradź.
    Nie wazne jaka będziesz miał emeryturę. Wazne ile ja będziesz pobierał. Z protestami
    jest tak samo. Nie wazne ile osob przyjdzie. Wazne co osiagną. Ci w Warszawie nie
    osiagneli nic. Zastosowali polska metodę czyli bezproduktywne machanie szabelką.
    Dlaczego szwabom nie przychodzi do głowy odsyłanie migrantów do Afryki? Bo wystarczy
    jeden migrant co się wysadzi w autobusie w proteście przed odsyłaniem do Afryki zeby
    szwabskiej władzy wybić ze łba jakies restrykcje w stosunku do zaproszonych
    afrykanczykow. Proste jak budowa cepa. Przy okazji. Ktoś policzył ze jak jednocześnie
    wrzaśnie sto tysięcy ludzi to jak zamienić wrzask na prad to wystarczy pradu na
    zaswiecenie żarówki do latarki. Wychodzi ze krzykiem nic się nie zrobi.