  • 1. Data: 2014-08-08 10:55:51
    Temat: Do Mańka
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wiemy wszyscy że o tej tęczy pozytywnie się nie wypowiadałeś.
    Ale proszę potwierdź że to nie Ty ją próbowałeś zniszczyć;)
    http://natemat.pl/112663,po-raz-kolejny-podpalono-te
    cze-na-warszawskim-pl-zbawiciela-sprawcy-byli-pijani
    -straz-miejska-nie-zareagowala

  • 2. Data: 2014-08-09 19:37:06
    Temat: Re: Do Mańka
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    *Kris* <k...@g...com> typed:
> [...]
    > http://natemat.pl/112663,po-raz-kolejny-podpalono-te
    cze-na-warszawskim-pl-zbawiciela-sprawcy-byli-pijani

    Tobie na dobre slonce juz dogrzalo, mozg ci lasuje.
    Do osobistych wycieczek sluzy e-mail, zapamietaj to sobie.
    A teraz polej zimna woda po czuprynie, to moze wrocisz na ziemie.

  • 3. Data: 2014-08-09 20:07:51
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >http://natemat.pl/112663,po-raz-kolejny-podpalono-t
    ecze-na-warszawskim-pl-zbawiciela-sprawcy-byli-pijan

    Zrób kupę.

  • 4. Data: 2014-08-09 20:59:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 10:55:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Wiemy wszyscy że o tej tęczy pozytywnie się nie wypowiadałeś.
    >
    > Ale proszę potwierdź że to nie Ty ją próbowałeś zniszczyć;)

    Chyba to jednak on bo cos sie nie oddzywa ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-08-09 23:49:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-08 10:55, Kris pisze:
> [...]
    > http://natemat.pl/112663,po-raz-kolejny-podpalono-te
    cze-na-warszawskim-pl-zbawiciela-sprawcy-byli-pijani

    Hehe

    Usmialem sie przy tej okazji.
    Ale to nie ja.:-) Jestem w Twoich okolicach tj. we Wladyslawowie i mam
    gdzies pedziowskie problemy w tym czasie. :-) Ale, ale - po komentarzach
    zwolennikow juz nawet nie jestem zalamany. W kolo tyle wolnej zieleni, a
    tyncza na tak malym placu. Zal sluchac tych argumentow, jakos putinowska
    prawda leca. :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2014-08-10 09:38:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 19:37:06 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:

    > Tobie na dobre slonce juz dogrzalo, mozg ci lasuje.
    > Do osobistych wycieczek sluzy e-mail, zapamietaj to sobie.
    > A teraz polej zimna woda po czuprynie, to moze wrocisz na ziemie.
    Prześlij mi te swoje głupie teksty meilem, InPostem czy gołebiem pocztowym.
    A wczesniej póknij sie w głowe,

  • 7. Data: 2014-08-10 09:40:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 23:49:50 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ale to nie ja.:-) Jestem w Twoich okolicach tj. we Wladyslawowie i mam
    > gdzies pedziowskie problemy w tym czasie. :-)

    Stałes już w korku na/z Helu czy ta atrakcja dopiero przed Tobą?;)

  • 8. Data: 2014-08-10 09:48:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 20:59:02 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Chyba to jednak on bo cos sie nie oddzywa ;)
    Na 48godz go zawineli;)

  • 9. Data: 2014-08-10 11:24:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 23:49:50 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ale to nie ja.:-) Jestem w Twoich okolicach tj. we Wladyslawowie i mam

    Ej bylem we Wladyslawowie w poniedzialek, moglismy "group party" zorganizowac
    (bez teczowych skojarzen!) :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2014-08-10 16:03:21
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    *Kris* <k...@g...com> typed:

    > Prześlij mi te swoje głupie teksty meilem, InPostem czy gołebiem
    > pocztowym.
    > A wczesniej póknij sie w głowe,

    Chciales cos napisac, ale zupelnie Ci to nie wyszlo.
    Widzę wyraźnie, ze pisanie Cie męczy.
    Więc nie krepuj się, pisz, jak potrafisz.
    Ale dzisiaj już nie do mnie.
    Pa!