  • 11. Data: 2014-08-11 12:20:51
    Temat: Re: Do Mańka
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-10 09:40, Kris pisze:

    > Stałes już w korku na/z Helu czy ta atrakcja dopiero przed Tobą?;)

    A nie, tym razem luzik. Rondo przejezdza sie bez zatrzymania. Moze w
    prawo na Hel jest kiszka, ale ja na kontynencie w strone Chlapowa.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2014-08-11 12:24:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-10 11:24, Adam pisze:

    > Ej bylem we Wladyslawowie w poniedzialek, moglismy "group party" zorganizowac
    > (bez teczowych skojarzen!) :-)

    Musimy zrobic jakas grupowa liste planowanych wyjazdow. Moze sie okazac,
    ze wiekszosc grupy jest w tym samym miejscu i w tym samym czasie. :-)
    A przy okazji to nie wiem na co miasto wydaje pieniadze z klimatycznego,
    bo od paru lat przy zejsciu na plaze w Chlapowie jest tabliczka, ze po
    drewnianych schodach robie to na wlasne ryzyko czy jakos tak. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2014-08-11 12:26:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-10 16:03, Użytkownik_zyga pisze:
    > *Kris* <k...@g...com> typed:

    > Chciales cos napisac, ale zupelnie Ci to nie wyszlo.
    > Widzę wyraźnie, ze pisanie Cie męczy.
    > Więc nie krepuj się, pisz, jak potrafisz.
    > Ale dzisiaj już nie do mnie.
    > Pa!

    Dajcie spokoj chlopaki. Kris zrobil sobie jaja i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2014-08-11 12:34:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 12:24:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Musimy zrobic jakas grupowa liste planowanych wyjazdow.
    Na fejsbuku pododno najłatwiej;)

  • 15. Data: 2014-08-11 13:01:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 12:34:39 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Na fejsbuku pododno najłatwiej;)

    Zdecydowanie. Wlasnie organizuje wyjazd na Chorwacje 2015 - 40 znajomych,
    wlasny autobus, wynajety caly pensjonat z prywatnym basenem, sauna,
    jaccuzi, silownia i plaza. Sproboj ogarnac to w tak latwy sposob bez
    fejsa :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2014-08-11 13:27:55
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:
    >Na fejsbuku pododno najłatwiej;)
    Tak, wtedy nie trzeba nigdzie jechać.

  • 17. Data: 2014-08-11 13:30:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-11 13:01, Adam pisze:

> [...]
    > wlasny autobus, wynajety caly pensjonat z prywatnym basenem, sauna,
    > jaccuzi, silownia i plaza. Sproboj ogarnac to w tak latwy sposob bez

    Mysle, ze wiekszosc z nas sobie radzi z podobnym czyms co najmniej raz w
    roku. Kazdy kto na urlop wyjezdza musi jakos dojechac, gdzies dojechac
    itp. Roznica tylko taka, ze trzeba te czterdziesci osob zgrac w jednym
    czasie. Reszta jakos sie nie zmienia.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2014-08-11 13:31:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-11 13:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Tak, wtedy nie trzeba nigdzie jechać.

    Wystarcza selfie foczek. :-D

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2014-08-11 13:37:49
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    W dniu 2014-08-11 13:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Wystarcza selfie foczek. :-D

    I Żywiec z biedronki.

  • 20. Data: 2014-08-11 13:49:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 13:30:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > roku. Kazdy kto na urlop wyjezdza musi jakos dojechac, gdzies dojechac
    > itp. Roznica tylko taka, ze trzeba te czterdziesci osob zgrac w jednym

    Porownujesz swoj urlop do organizacji wypoczynku dla 40 osob ? :-)
    Rezerwujesz co rok hotel za 30 tys pln? :-) Organizowales chociaz raz
    taki wyjazd w zyciu? ;) Bo tu nie ma czego porownywac nawet. Ja sam
    wyjezdzam srednio raz na dwa miesiace na 4-7 dni gdzies i oczywiscie
    tez trzeba zorganizowac sobie bilety, noclegi, transport. Ale to nie ma
    totalnie nic wspolnego z organizacja imprezy dla wiekszej grupy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.