  • 31. Data: 2011-12-20 15:29:59
    Temat: Re: Do ekogroszkowców - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego węgla
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > I mój faworyt Kaszpir:
    > -"Użytkowanie pieca nie jest męczące. na razie traktuje piec jako nową
    > "zabawkę" , więc czesto bywam w kotłowni , nadgorliwie go czyszczę ,
    > wywalam
    > popiół , koresponduję z producentem aby spalanie było idealne ;) "
    >
    > Tak tak potem bedzie już tylko lepiej...

    w skrócie to

    koszt ogrzania mojego domu 260m2 (tyle było posadzek) zmiesci się w 2k na
    sezon a na ten to moze i taniej,
    gdzie temp w domu to ok 21-23stopnie.

    a Twoje myslniki traktuję jako zabawę jak się znudzi to zabawię się w PC,
    ale nigdy w gaz, który
    'leci' 3m od mojej działki.

  • 32. Data: 2011-12-21 00:41:56
    Temat: Re: Do ekogroszkowc?w - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego w?gla
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2011-12-20 11:30, piechur pisze:

    > Teraz największym hałasem u mnie jest hydrofor jak się napełnia a na to
    > nie mam pomysłu.

    Ja mam koncepcje zeby wkopac dwa kregi obok studni i tam umiescic
    hydrofor poza budynkiem.

    Marek