  • 61. Data: 2009-11-10 17:27:41
    Temat: Re: Do winiarzy
    Od: Ap3k <...@...pl>

    On Tue, 10 Nov 2009 17:13:16 +0100
    "Dirko" <i...@g...com> wrote:

    > Hejka. Mniej pij,

    Takie komentarze to sobie zachowaj dla siebie. Trzezwy jak
    niemowle jestem i w ogole pijam bardzo malo. Sugerowanie pijanstwa to
    chamowa gorsza niz to slowo, ktorego uzylem.

    > to może zachowasz savoir vivre.

    A za naruszenie etykiety przepraszam.

    --
    PRecz

  • 62. Data: 2009-11-10 17:34:52
    Od: Ap3k <...@...pl>

    On Tue, 10 Nov 2009 18:26:07 +0100
    "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote:

    > Gdyby? przynajmniej wiedział z kim tańczysz.

    Ja nie tancze, ja rozmawiam.

    > Gdyby? kosztował Jego
    > wina. Eeeh szkoda gadać

    Innym razem, mnie mocne ulepki nie interesuja, a cos czuje, ze takiego
    wina moglbym sie spodziewac.

    --
    PRecz

  • 63. Data: 2009-11-10 18:12:32
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Takie komentarze to sobie zachowaj dla siebie. Trzezwy jak
    > niemowle jestem i w ogole pijam bardzo malo. Sugerowanie pijanstwa to
    > chamowa gorsza niz to slowo, ktorego uzylem.

    http://picasaweb.google.pl/liliumster/InstrukcjaObsl
    ugiMniszka#

    Daj głos młody,bo jakoś smutno.
    Mirzan

  • 64. Data: 2009-11-10 19:32:08
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Ap3k" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Innym razem, mnie mocne ulepki nie interesuja, a cos czuje, ze takiego
    > wina moglbym sie spodziewac.

    Oj kiepskiego "czuja" masz.

    Pozdrawiam luksusowo
    skryba

  • 65. Data: 2009-11-10 19:41:05
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Innym razem, mnie mocne ulepki nie interesuja, a cos czuje, ze takiego
    > wina moglbym sie spodziewac.

    Jak cię będą takie ulepki interesowały,to tatuś przełoży cię przez kolano,
    paskiem przeciągnie i przestaniesz smyku popisywać się.
    mirzan

  • 66. Data: 2009-11-10 19:55:14
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:20091110182741.24c28137.a@d.pl Ap3k <...@...pl>
    napisał(a):

    > Takie komentarze to sobie zachowaj dla siebie.

    Hejka. Liczyłem na poczucie humoru i skojarzenie z popularnym filmem.
    :-)

    > Sugerowanie pijanstwa to
    > chamowa gorsza niz to slowo, ktorego uzylem.

    Sam traktuj innych tak, jak chcesz, żeby traktowali Ciebie.
    Pozdrawiam wzajemnie Ja...cki
    PS Piłkarski Poker": "Ty mniej gorzołka pij, ty więcej trenuj, ty zagranica
    jedziesz ciulu ty!".

  • 67. Data: 2009-11-10 20:33:15
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pozdrawiam wzajemnie Ja...cki
    > PS Piłkarski Poker": "Ty mniej gorzołka pij, ty więcej trenuj, ty
    Jakby wiedział co po śląsku znaczy rzeczony ciul to pewnie by się zapłonił.
    :-)

    skryba na wesoło

  • 68. Data: 2009-11-10 22:00:08
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Ap3k wrote:

    > Innym razem, mnie mocne ulepki nie interesuja, a cos czuje, ze takiego
    > wina moglbym sie spodziewac.

    Nie wiem, czy zauważyłeś, ale krytykujesz ( i to nie przebierając
    w słowach) coś, czego nie znasz.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 69. Data: 2009-11-20 21:49:03
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ;

    > Zamiast się tak bawić, warto zainwestować w najtańszą kieszonkową wagę
    > elektroniczną na allegro. Każda z nich będzie dokładniejsza niż w/w
    > procedura polowa ;)))
    > A cena porażająca nie jest.
    >
    > --
    > DJ

    Pomimo niewątpliwego faktu, że to grupa dyskusyjna a nie poradnikowa, to
    okazuje się, że czasem trafi się mądra rada.
    Kupiłem wagę elektroniczną na Allegro 20 zł + 14 zł przesyłka.
    Jestem z niej bardzo zadowolony a myślę że i zdrowszy powinienem być.

    Antoni Broniak

  • 70. Data: 2010-03-15 23:30:16
    Od: Artur Rybicki <a...@g...com>

    W dniu 08/11/2009 17:25, Ap3k pisze:
    > A czas lezakowania okreslaja przepisy apelacyjne. Nikt do
    > produkcji wina stolowego (to takie do obiadu za 2 euro na zachodzie) nie
    > bedzie kombinowal z lezakowaniem w beczce 3 lata! I nikt do produkcji
    > szampana nie uzyje moszczu z maksymalnie wycisnietych winogron, bo mu po
    > prostu przepisy zabraniaja! Tak jak i okreslaja czas lezakowania. I
    > wiele innych czynnosci, majacych dac maksymalnie doskonaly produkt.

    Przepisy? A kogo to obchodzi? Minimalny koszt plus maksymalny zysk - to
    są zasady którymi kierują się producenci.
    "Nikt, nigdy, zawsze, wszędzie, wszystko" - takie rzeczy to tylko w
    książkach. Świeży absolwent?

    Pozdrowionka.