  • 11. Data: 2023-12-14 00:50:21
    Temat: Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mgle to masz debilu mózgową. Ale niedużą bo juz prawie mózgu nie masz.

    https://businessinsider.com.pl/finanse/tak-wyglada-z
    ycie-w-cieniu-wiatrakow-halas-nie-jest-najwiekszym-p
    roblemem/c3rn8fy

    "-- Pamiętam, że jeszcze przed budową wiatraków było pewne poruszenie, bo
    ludzie się obawiali, że będzie z nimi problem. Dla mnie nie są one
    problemem, a jeśli chodzi o hałas, to wydaje mi się, że łopaty turbin
    najgłośniej pracują, jak jest mgła, choć nie jest to też tak, żeby jakiś
    odgłos miał się nieść nie wiadomo jak daleko po okolicy. Myślę, że
    ludzie się przyzwyczaili i nie mają już z nimi większego problemu."

    ...i tutaj umierasz/wypierdalasz, bałucki kurwiu :)

    Hehehehehe

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-12-14 01:14:55
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday 14 December 2023 at 00:50:28 UTC+1, LordBluzg(R)?? wrote:
> [...]
    > odgłos miał się nieść nie wiadomo jak daleko po okolicy. Myślę, że
    > ludzie się przyzwyczaili i nie mają już z nimi większego problemu."

    Przemysłowe turbiny wiatrowe generują infradźwięki dużej mocy, przenoszone gruntem na
    odległość do 10 kilometrów
    i infradźwięki w gruncie bada się czułymi sejsmografami wojskowymi i bada je agenda
    ONZ z siedzibą w Wiedniu, monitorujące próby nuklearne na calym świecie, bo one
    generują wibracje infradźwiękowe w gruncie, obiegające cała kulę ziemską, paśmie 7Hz

    Miałem właśnie wykład nt. wibracji infradźwiękowych w gruncie generowanych przez
    przemysłowe turbiny wiatrowe na konferencji klimatycznej w Dubaju,
    gdyż zajmuję się badaniem, jak takie wibracje infradźwiękoe wpłyają na zdrowie i
    wywołują syndrom skrajnego wyczerpania wyniku wielomiesięcznej, trwałej bezsenności.

    Mechanizm jest następujący.

    Infradźwięki, wibracje infradźwiękowe to pasmo 1-20 Hz

    A fale mózgowe człowieka to 5-20 Hz

    I podczas snu, w stanie relaksu, częstotliwośc fal mózgowych obniża się do 5-6 Hz

    A gdy występuje ekspozycja na infradźwięki 15-20 Hz, następuje przejście w stan
    alertu i wybudzen ia
    i tak pojawia się codzienna bezsennośc, migreny, zaburzenia pracy serca, omdlenia, aż
    do zapaści, udaru, wylewu i przedwczesnego zgonu.

    Dodatkowo pojawia się rano i przed zachodem migotanie promieni słonecznych,
    przerywanych obracającymi się łopatami wirnika na horyzoncie i ono wywołuje migreny,
    bóle oczu, migotanie, plamy przed oczami, zaburzenie barw i trwa do godziny
    (objawy podobne jak przy chorobie morskiej)
    i tak codziennie, przez cały rok, o ile niebo nie jest zachmurzone

    Dlatego na całym świecie buduje sie farmy wiatroe na pustkowiach, na wzgórzach i w
    morzu, aby nie generować masowych pozó o odszkodowania i wyłączania już
    zainstalowanych wiatraków.

    A na świecie wyłączono juz ok. 3000 wiatraków, aby nie szkodziły mieszkancom na
    zdrowie

  • 13. Data: 2023-12-14 01:26:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 grudnia 2023 o 00:50:28 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > ludzie się przyzwyczaili i nie mają już z nimi większego problemu."
    >
    > ...i tutaj umierasz/wypierdalasz, bałucki kurwiu :)

    Z 1/8 mózgu nic nie jest dla ciebie problemem.

  • 14. Data: 2023-12-14 01:30:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Z 1/8 mózgu nic nie jest dla ciebie problemem.
    Nie, nadal z tobą piszę, pomimo że masz 1/8 mózgu :)

    Wiem, że nie dociera ale wiem też, że czytają to inni :)

    Hehehehe

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-12-14 01:35:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 grudnia 2023 o 01:31:04 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Nie, nadal z tobą piszę, pomimo że masz 1/8 mózgu :)
    >
    > Wiem, że nie dociera ale wiem też, że czytają to inni :)

> [...]
    Jasne ze wsrod 5 osob na krzyz ktorzy tutaj sa sto trzydzieści osiem z nich czyta
    twoje pierdy.

  • 16. Data: 2023-12-14 01:38:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Jasne ze wsrod 5 osob na krzyz ktorzy tutaj sa sto trzydzieści osiem z nich czyta
    twoje pierdy.

    A twoje?

    Hehehe

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-12-14 01:53:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 grudnia 2023 o 01:39:05 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > A twoje?
    >
    > Hehehe
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Wszystkie 5. Poczytne tematy zakładam. O chujowosci fotowoltaiki, podatku
    katastralnym, cenach nieruchomości w niedalekiej przyszłości.

  • 18. Data: 2023-12-14 16:09:59
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, December 13, 2023 at 5:12:28 p.m. UTC-6, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > teraz będzie pierdolił że jest, to niech sobie sprawdzi u źródła, czyli
    > na stronach energetyki, ile najebało prądu z wiatraków ostatnio.
    > Może zrobią kiedyś podział na konkretne farmy, żeby można sprawdzać
    > dokładniej. Jest chujnia.
    >
    > Wiatrak hałasuje najbardziej, jak jest mgła...czyli kilka dni w
    > roku...ale wtedy nie może być wielkiego wiatru, bo mgłę rozwieje.
    >
    > Do wiatraka wchuj ważna jest lokalizacja bo nie wszędzie jest to
    > oczywiste. Ostatnio podawałem mapy dla Polski...ale kurwa jak w beton.
    > Zleciały się trolle i napierdalały, że z mapy wynika iż 70% Polski jest

    No jak taka mape dales gdzie jest napisane ze warunki wietrzne sa dobre to co ja ci
    poradze.
    Poszukaj taka gdzie jest napisane ze wiatrakow sie tam nie oplaci stawiac to
    pogadamy.

    > wietrzna. Chuja. Wiatrak, żeby dobrze pracował to musi mieć MINIMUM
    > czyli 10m/s bo poniżej to chujnia. Miejsc gdzie jest to 10m/s to

    No nie. A jak tak to powiedz czemu pod lodzia wiatraki stawiaja. I nie na haldzie w
    belchatowie.
    No i po kiego czorta postawili wiatrak kolo Pyskowic.

    No skoro to taka hujnia to co? Stawiaja bo sie nie oplaca albo stawiaja bo ktos
    doplacil?

    > wybrzeże i morze i kawałek Wlkp. W pozostałych miejscach niewiele wieje,

    Ta i pol polski ma wiatraki.

    > Dlaczego to piszę? Mam wiatrak ale nie wysoko. Jak go nie miałem, to
    > miałem CHUJ nie pojęcie jak to rzeczywiście działa. Okurwa, jaki byłem
    > mądry przed wiatrakiem! Mieszkam w Wlkp i mogę napisać tyle, że w 2023
    > to łącznie było 3 tygodnie dobrego wiatru z 53 tygodni dostępnych. Dla
    > mnie chujnia z grzybnią. Poprzedni rok był znacznie lepszy, jakieś 300%.
    > Czekam kurwa na wiatr bo ostatnie dni z PV są takie, że o 12:00AM muszę
    > chodzić z latarką po ulicy i mi wczoraj akumulatory zdechły na działce.
    > Zima energetyczna w pełni.

    Taaa, anegdota z wlasnej perspektywy vs rzeczywistosc.

    A ja te wiatraki widze ze sie kreci czesto - ten na slasku, pod pyskowicami.

    https://www.google.com/maps/place/Elektrownia+Wiatro
    wa+Wielowie%C5%9B/@50.4985205,18.6255702,2526m/data=
    !3m1!1e3!4m15!1m8!3m7!1s0x471124f7f2872407:0x4d6aa5a
    4e3f5b4c9!2sPyskowice,+Poland!3b1!8m2!3d50.3955793!4
    d18.6346378!16zL20vMDIyYm15!3m5!1s0x4711211e5042006f
    :0x8747ea9b9351f367!8m2!3d50.499012!4d18.622307!16s%
    2Fg%2F11nyvh8h33?entry=ttu

    A moze one sie kreca i robia wiater bo za duzo pradu mamy?

  • 19. Data: 2023-12-14 18:39:11
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday 14 December 2023 at 16:10:02 UTC+1, ptoki (ptoki) wrote:

> [...]
    2Fg%2F11nyvh8h33?entry=ttu

    > A moze one sie kreca i robia wiater bo za duzo pradu mamy?

    Wiatraki się kręcą gdy wiatr wieje i gdy nie wieje.

    Gdy nie ma wiatru, słaby, a ma nadejśc, to operator farmy rozkręca wirniki aby były
    gotowe na nadejście wiatru i odbiór energii kinetycznej z wiatru.

    Operator farmy automatycznie odczytuje prognozy pogody i na wiatrakach sa u góry
    stacje pogody, wiatromierze
    i gdy ma nadejśc wiatr to wiatraki są rozpędzane, aby łopaty się nie wyginały
    nadmiernie i nie ulegały destrukcji, mikropęknięciom, pod wpływem wiatru, gdy w
    stanie spoczynku.

    Dodatkowo obraca się wieża z wirnikiem, aby się ustawić prostopadle do wiatru, aby
    odzyskiwać maksimum energii, a gdy wiatr za silny to wieża przekręca wirnik skośnie,
    aby zmniejszyć prędkośc obrotową wirnika do bezpiecznej.

  • 20. Data: 2023-12-14 22:34:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ulddop$15vgh$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Idź, idź.
    >
    > Z wiatrakiem jest zupełnie inny problem. Pierwszy to taki, że
    > wiatrak hałasuje wtedy, jak dobrze wieje co w sumie częste nie
    > jest.

    podejrzewam ze hałas jest.

    > Wiatrak hałasuje najbardziej, jak jest mgła...czyli kilka dni w
    > roku...ale wtedy nie może być wielkiego wiatru, bo mgłę rozwieje.

    w Londynie jest mgła.

    Jak rozszczelni się okno to non stop dochodzi szum miasta i samoloty.

    > Do wiatraka wchuj ważna jest lokalizacja bo nie wszędzie jest to
    > oczywiste.

    Mój wiatrak stoi samotnie. Jest chyba na terenie tutejszej energi.

    > Wiatrak, żeby dobrze pracował to musi
    > mieć MINIMUM czyli 10m/s bo poniżej to chujnia.

    ten moj zwykle sie kreci chyba nie wentyluje nas? ;)
    wiatru nie czuję a on powoli się obraca.

    masz wiatrak? :) prywatny?

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne