  • 61. Data: 2009-11-18 17:35:29
    Temat: Re: Dom z kształtek styropianowych
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:he0hd3$dm2$1@news.onet.pl...

    > Styropian od srodka np. Odkurzaczem walisz w sciane i masz dziure.

    A juz myslalem ze sie jakasz. :-))

    Pozdro.. TK

  • 62. Data: 2009-11-18 18:29:25
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Zapewne także to ja pisząc pod Twoim nickiem zwracałem się do grupowiczów "Hej
    > idioci !".

    Dwóch to nie cała grupa.
    Co na swój użytek ośmieszenia nie chciało im się pomyśleć że dom w budowie może
    nie miec tynków.

    > Czego chcesz więcej ? Może Ci jeszcze umyć plecki, albo posmyrać za uszkiem ?
    > :)

    Do końca uważałeś że tylko ty potrafisz policzyć przegrodę bo na szkoleniach
    bywałeś.

    Marek

  • 63. Data: 2009-11-18 18:33:13
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Ty natomiast nie potrafisz się przyznać do swoich błędów, ani też nie
    > potrafisz przeprosić tylko traktujesz grupowiczów jak idiotów pisząc jakieś
    > debilne wywody nie na temat.

    Przeczytaj sobie moje wypodziedzi a przekonasz się że kłamiesz poraz kolejny na
    swój użytek. Oczywiście napiszesz że nie czytałeś wszystkich co będzie także
    kłamstwem na swój użytek.
    Kilka razy zdarzyło mi sie pomylić w wyliczeniach albo przedstawiłem złe liczby,
    po czym jak się zorientowałem to sam się poprawiłem w
    następnej wypowiedzi albo gdy ktos to zrobił to oczywuiście przyznałem mu rację.
    Więc nie kłam.

    Marek

  • 64. Data: 2009-11-18 18:44:38
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > To tym bardziej jak sam teraz udowadniasz Twoje wypowiedzi są idiotyczne.
    > Nikt tu nie pisze o budowaniu domów z zapałek, lecz o budowaniu z powszechnie
    > stosowanych i dopuszczonych do budownictwa materiałów.

    Przecież to ty idiotycznie odpowiedziałes że przeciez w domu mamy mnóstwo
    palnych przedmiotów a ja ci odpowiedziałem że nie ma nic wspólnego bo nie są to
    elementy konstrukcyjne budynku lecz przedmioty codziennego użytku jak np.
    zapałki które się nieźle palą.

    > Trzeba być skpończonym idiotą, żeby przyrównywać te materiały do materiałów,
    > które z założenia służą czemuś innemu i nie nadają się do celów budowlanych.

    Czy wszechmądry Jacek vel Plumpi o krótkiej pamięci zapomniał że sam podał
    idiotyczny wywód że w domu mamy mnóstwo przedmiotów palnych a to przeciez ja ci
    napisałem że nie są materiałami budowlanymi?
    Jeszcz raz zapytam? Kto pierwszy to napisał?

    Dla przypomnienia cytat niezmieniony naszych wypowiedzi:

    Ja
    > No tak. W Nowym Targu w supermakecie spłonęła tylko ta blacha konstrukcyjny a
    > pianka została nie ruszona :)))
    > Wiesz ile zastępów strażackich próbowało to ugasić? Nie dało się. Jak tylko
    > zajęło się między blachami tak nijak nie było tego zagasić.

    Jacek
    Moim sąsiadom spłonął dach kryty dachówką cementową. Co Ty na to ?
    Chajcowało się tak, że nieomal nie spłonęły dwa najbliższe domy. Tylko
    dzięki straży pożarnej z Czech, która przyjechała na miejsce jako pierwsza,
    nawet przed lokalnymi strażami ochotniczymi i zawodową z polskiego miasta
    oddalonego o 8km. Najśmieszniejsze, ze ta polska zawodowa straż przyjechała
    już pod koniec pożaru, kiedy uporały się z nim straż czeska oraz ochotnicze
    straże miejscowe. Do czeskiej granicy było ok. 9km.

    Jacek

    Ja
    > Co ty pleciesz? To nie sa elementy konstrukcyjne od których zależy stabilność
    > i bezpieczeństwo domu podczas pożaru"

    Marek.

  • 65. Data: 2009-11-18 18:52:03
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Dwóch to nie cała grupa.

    No i znów przeinaczasz, aby było po Twojemu.

    > Co na swój użytek ośmieszenia nie chciało im się pomyśleć że dom w budowie
    > może nie miec tynków.

    > Do końca uważałeś że tylko ty potrafisz policzyć przegrodę bo na
    > szkoleniach bywałeś.

    To bądź jeszcze łaskaw wskazać ten fragment, w którym rzekomo tak napisałem,
    że tylko ja to potrafię.
    Ba..., nawet to nie było stwierdzenie z mojej strony, lecz pytanie do Ciebie
    czy potrafisz to wyliczyć i nie miałem tu na myśli tylko i wyłącznie siebie
    lecz sprzedawców-instalatorów takich jak ja, co podkreśliłem w moim tekście,
    a tu ten fragment "Bardzo rzadko, kiedy któryś ze sprzedawców nie jeździ na
    szkolenia. Oczywiście mówię tu sprzedawcach-instalatorach takich jak ja."
    Tak więc przestań kolejny raz kłamać i oczerniać moją osobę.

  • 66. Data: 2009-11-18 18:54:09
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > To byla analogia do pianki poliuretanowej dyskredytowanej przez Ciebie jako
    > material nienadajacy sie do budowy domow jednorodzinnych a przyrownany jak by
    > na to nie patrzec przez Ciebie do zapalki. W pewnym sensie o ironio sam sobie
    > zaprzeczyles, bo pianka nie jest zatopiona w siarce a to podobno znaczna
    > roznica. Zreszta nie wazne. Dla mnie tematu juz nie ma. Dyskusja zrobila sie
    > nie tylko niesmaczna ale i zalosna. Nikt z tego nic nie wyniosl wartosciowego.

    Ludzie trzymajcie mnie. Czy ja napisałem że nie stosuje się albo nie wolno
    stosować?
    Pokaz mi w którym miejscu napisałem albo wynika to z mojej wypowiedzi że
    porównałem ją do zapałki!!!
    Słowo zapałka padło po wypowiedzi Jacka o mnóstwie przedmiotów w domu które sa
    palne a mimo to je uzywamy.
    Co do pianki to wcześniej napisałem że jest palna i każdy kto zrozumie o co
    chodzi będzie wiedział że w niektórych miejscach albo sobie ją odpuścić albo
    użyć z umiarem dla własnego spokoju.

    > Jacek na tej grupie pisuje juz nie pierwszy rok i ma w niej swoje uznane
    > miejsce.

    Mam swoją wiedzę wiem jak jej używac.
    Ja czytam sporadycznie od czasu do czasu ta grupę już od dawień dawna ale na
    tyle żadko że nie mam pojęcia kto jest kim i kiedy się pojawił.
    Wdepnąłem tu ostatnio trochę bardziej tylko dlatego że miałem kontuzję i mi się
    nudziło. Spoko, jak się pojawiłem tak kiedyś zniknę.

    Marek

  • 67. Data: 2009-11-18 19:59:18
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > ja ci napisałem że nie są materiałami budowlanymi?
    > Jeszcz raz zapytam? Kto pierwszy to napisał?

    Ale ja nie proponuję budowania ścian z firanek czy z majtek.
    To, że w domach stosuje się wiele materiałów oraz wyposażenia palnego nie
    oznacza od razu, że dom nam spłonie.
    Ponadto nie zmieniam tak jak Ty przeznaczenia poszczególnych rzeczy i nie
    wypisuję pierdół o budowaniu domów z zapałek.
    Piszę natomiast, że argument rozpuszczalnosci styropianiu w nitro nie jest
    argumentem dyskfalifikującym ten materiał z budowanictwa. Nie może też być
    traktowany jako wada tego materiału, ponieważ po poprawnym zamontowaniu
    materiał ten jest tak samo zabezpieczony jak każdy inny. Przecież w
    większości przypadkó domy dociepla się styropianem. Styropian ten jest tak
    samo narażony na wandalizm osób trzecich, jak każdy inny materiał np. więźba
    dachowa, którą także sąsiad może polać benzyną i podpalić.

> [...]
    > ochotnicze
    > straże miejscowe. Do czeskiej granicy było ok. 9km.

    No i jaki tu widzisz problem ?
    Spłonęła cała więźba dachowa, krokwie, łaty i pomimo tego, że nie było tam
    styropianu dom spłonął doszczętnie i nadawał się tylko do rozbiórki.
    Nijak nie została zmieniona użyteczność tych elementów. Były dopuszczone do
    takiego użytku i były zgodne z normami, a pomimo to spłonęły.
    Ty natomiast chcesz budować domy z zapałek. Wybacz, ale skoro jeszcze nie
    wyrosłeś z zabawek to dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna.

  • 68. Data: 2009-11-18 20:32:32
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl>

    > I w ten sposob jedna z zalet poszla sie pasc.

    Ten potencjalny "wyciek" to może być punkt o średnicy 1mm bo bloczki są
    spasowane. A te błędy mogą się tworzyć jak ktoś zbyt siłowo podchodzi do
    montażu, albo nie zachowuje dokładnie modułu cięcia 5 cm.
    Nie uważam, że to błąd i niedogodność.

  • 69. Data: 2009-11-18 20:34:57
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Maniek4" > Tez jestem zdziwiony. :-) Sa jeszcze jakies zalety
    > poza ta lania z
    Nie wynajmujesz murarza do budowy bo robisz sam.

    > Styropian od srodka np. Odkurzaczem walisz w sciane i masz dziure.
    Tak racja i jeszcze trzeba przebić płytę karton-gips albo dwie bo różnie
    ludzie dają.
    Pozdro

  • 70. Data: 2009-11-18 21:18:43
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > W rozmowie z właścicielem, dowiedziałem się, że stawia się to bardzo łatwo.
    > Całość zalewał betonem mieszanym w betoniarce i dodatkowo wstawiał pręty
    > zbrojeniowe.

    Gwoli ścisłości, zbrojenie jest w tej technologii obligatoryjne. I IMHO jego koszty
    (oraz betonu) przesądziły o jej regresji na rynku.