  • 1. Data: 2010-10-25 09:04:56
    Temat: Dom z płyty warstwowej
    Od: " g-jaro" <j...@g...pl>

    Witam,

    Ja czysto teoretycznie więc proszę nie osądzać od czci i wiary i nie
    sugerować puknięcia w glowę.

    Czy buduje sie (tak realnie i w kraju naszym) domy z użyciem płyty warstwowej
    (obornicka zwanej czasami). Podoba mi się nowoczesna raczej architektura,
    zdecydowanie parterowa i z płaskim dachem. Taka płyta kojarzy mi sie z dużą
    szybkością budowy, obiektów typu stacje benzynowe, knajpy (o supermarketach i
    halach produkcyjnych nawet nie wspominam ) funkcjonuje pełno więc czy jest
    jakaś przeszkoda by z tego postawić dom typu "szkło i blacha" ?

    Zapraszam do dyskusji.

    Pozdrawiam,
    g-jaro

  • 2. Data: 2010-10-25 10:55:38
    Temat: Re: Dom z płyty warstwowej
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > czy jest jakaś przeszkoda by z tego postawić dom typu "szkło i blacha" ?

    oprócz oporów mentalnych nie widzę przeciwwskazań... no chyba, że
    jakieś formalne utrudnienia, jakieś atesty wymagane dla materiałów
    budowlanych dla budynków mieszkalnych... no i jeszcze boję się, że te
    mentalne opory w wykonaniu urzędasów mogą mieć oooolbrzymie
    znaczenie... (vide gehenna pewnego gościa z wybudowaniem i
    wprowadzeniem się na barkę mieszkalną we Wrocławiu, jakie bez
    przeszkód funkcjonują w wielu nadrzecznych miastach europejskich)
    czyli walka z wiatrakami...
    BTW miałem kiedyś pomysł z wybudowaniem domu z kontenerów morskich,
    ale po wstępnych rozmowach z architektami stwierdziłem, że szkoda
    życia
    a znalazłem ładny domek:
    http://www.architectureandhygiene.com/12conHouse/12c
    on_03.html
    :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-10-25 10:57:07
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > a znalazłem ładny domek:http://www.architectureandhygiene.com/12conHou
    se/12con_03.html

    i jeszcze w trakcie budowy:
    http://www.flatrock.org.nz/topics/odds_and_oddities/
    assets/12-container_house.jpg

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-10-25 12:11:35
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    n.googlegroups.com...

    >http://www.architectureandhygiene.com/12conHouse/12
    con_03.html

    Ale by tam imprezy odchodziły. Ufff.

    Marek

  • 5. Data: 2010-10-26 08:50:32
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-25 11:04, g-jaro pisze:
> [...]
    > halach produkcyjnych nawet nie wspominam ) funkcjonuje pełno więc czy jest
    > jakaś przeszkoda by z tego postawić dom typu "szkło i blacha" ?

    Poza tym, że budynek nie ma w ogóle akumulacyjności cieplnej (a nie
    musi) i nie pochłania i nie oddaje wilgoci (jak beton) to ja nie widzę
    przeciwwskazań.
    Niedawno robiłem instalacje do takiego domku. Trochę było kłopotów z
    rozwiązaniem różnych detali związanych z izolacją, ale do zrobienia.
    No i do prowadzenia wszelkich instalacji, trzeba dorobić stelaż i pod
    płytami GK prowadzić rury, kable...

    ________MAT_______

  • 6. Data: 2010-10-26 14:07:02
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-10-25 11:04, g-jaro pisze:
    > Witam,
    >
    > Ja czysto teoretycznie więc proszę nie osądzać od czci i wiary i nie
    > sugerować puknięcia w glowę.

    puk, puk ;-)
    Witam

    > Czy buduje sie (tak realnie i w kraju naszym) domy z użyciem płyty warstwowej
    > (obornicka zwanej czasami).

    Montuję to od 17 lat i postawiłem w tej technologii
    od Hurtowni przez stacje benzynowe,kaplicę, pawilony , wszelkiej maści
    obiekty przemysłowe kończąc na przechowalniach zwłok :):):)
    Domu mieszkalnego nie budowałem - nie licząc jednego czy dwóch
    domków a-la letniskowych .

> [...]
    > halach produkcyjnych nawet nie wspominam ) funkcjonuje pełno więc czy jest
    > jakaś przeszkoda by z tego postawić dom typu "szkło i blacha" ?

    sensowny projekt i można zrobić .

    Choć ja osobiście bym w tym nie chciał mieszkać :):)

    > Zapraszam do dyskusji.
    proszę bardzo ;-)

    > Pozdrawiam,
    > g-jaro

    MAYKY

  • 7. Data: 2010-10-27 12:33:40
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ostatnio znajoma laska poszukująca intensywnie męża zostawiła jakiegoś chłopaczka po
    tym, jak jego jedyną wadą okazało się...
    zamieszkiwanie w "kontenerze" ;-)

    -----

  • 8. Data: 2010-10-27 12:41:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.10.2010 14:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ostatnio znajoma laska poszukująca intensywnie męża zostawiła
    > jakiegoś chłopaczka po tym, jak jego jedyną wadą okazało się...
    > zamieszkiwanie w "kontenerze" ;-)

    Trafi na mendę z "prawdziwego domu", który ją do końca zeszmaci, i
    dobrzej jej tak będzie.

  • 9. Data: 2010-10-28 17:21:51
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-27 14:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ostatnio znajoma laska poszukująca intensywnie męża zostawiła jakiegoś chłopaczka
    po tym, jak jego jedyną wadą okazało się...
    > zamieszkiwanie w "kontenerze" ;-)

    Jeśli historia jest prawdziwa, to wybudowanie kontenerowca sposobem na
    odstraszenie pustych bab :-)

  • 10. Data: 2010-10-28 19:46:34
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jeśli historia jest prawdziwa, to wybudowanie kontenerowca sposobem na
    > odstraszenie pustych bab :-)

    do pustego... łatwiej nalać... :-)

    pozdrawiam
    s_13