  • 361. Data: 2010-09-30 18:23:56
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 19:13, Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > 75% studentów w Polsce nie znajduje pracy w zawodzie, który studiowali.
    > Na zachodzie 45% dla porównania.

    75% studentów czy 75% pracujących studentów? A jak wygląda sytuacja w
    przypadku absolwentów?

    Nie wiem też czego to ma dowodzić? Że znajdują pracę? A może chodziło o
    rzucenie jakąś liczbą. To ja proponuję swoją: prędkość światła to
    dokładnie 299 792 458 m/s.

    M.

  • 362. Data: 2010-09-30 18:24:49
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 19:00, Borys Pogoreło pisze:

    > To jakiś wstyd przy obecnej podaży bezużytecznych magistrów?

    Raczej wymogi rynku. A z rynkiem się nie dyskutuje.

    M.

  • 363. Data: 2010-09-30 18:34:09
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 19:57, Borys Pogoreło pisze:

    > Czy ja źle zadałem pytanie czy nikt nie zrozumiał? ;)
    >
    > Brak wyższego a jakiś magister z socjologii czy innej politologii są
    > obecnie w zasadzie tożsame. Więc żaden to wstyd. Ale owczy pęd niestety
    > nadal obowiązuje.

    Nie są tożsame. Studia są tylko po to, byś łatwiej mógł się dostosować
    do popytu na rynku. Jak jesteś inteligentny to i bez studiów to zrobisz.
    Jednak pamiętaj o istnieniu rozkładu Gaussa.

    M.

  • 364. Data: 2010-09-30 20:04:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    > Brak studiów to dzisiaj prawie analfabetyzm.

    LOL. Matura z 1991 + dyplom technika to więcej niż obecne mgr inż.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 365. Data: 2010-09-30 20:06:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 13:24:39 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Tylko głupiec myśli, że o wartości człowieka świadczy jego stan majątku.

    Raczej tylko głupiec myśli, że ktoś majętny będzie zachowywał się jak
    dorobkiewicz, który właśnie kupił kolejną błyskotkę na kredyt.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 366. Data: 2010-09-30 20:18:56
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:c1.01.3Ms6FS$Itr@mike.oldfield.org.pl...

    > LOL. Matura z 1991 + dyplom technika to więcej niż obecne mgr inż.

    To przecież pisał prawdę, że brak studiów to prawie analfabetyzm, taki sam
    jak ich ukończenie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 367. Data: 2010-09-30 20:22:28
    Od: M <M...@o...pl>

    > LOL. Matura z 1991 + dyplom technika to więcej niż obecne mgr inż.

    LOL. Jakiś dowód na potwierdzenie tezy?
    Nie chodzi mi o pojedynczy przykład tylko o wykazanie, że ZAWSZE dyplom
    technika z 1991r. to więcej niż obecnie mgr inż. na rynku pracy.

    Widzisz, ja nie twierdzę, że się nie da. Tylko pani w kadrach/firmie
    head hunterskiej/etc. ma taką rubryczkę wykształcenie wyższe - i ma coś
    tam wstawić.

    M.

  • 368. Data: 2010-09-30 20:28:47
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    żytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Ty nie podzielasz innego zdania tylko "wiesz lepiej", choć pierdzielisz
    > głupoty i ubliżasz.

    Nie wiedziałem, że opisując Twojego rozpieszczonego i napompowanego ambicją
    dzieciaka trafię w sedno Twoich kompleksów.

    > Jak śmiesz w ogóle pisać o komś, kogo w ogóle nie znasz, że się chwali
    > "dzieckiem, które jest protezą Twoich niespełnionych ambicji"
    > Zachowujesz się jak skończony cham i masz prestensje, że Ci zwracam uwagę.
    > Zastanów się nad swoim stosunkiem do ludzi i je zmień.

    Może cham, a może prawda boli?

    Trzy charakterystyczne symptomy:
    1. Masz jedynaczkę.
    2. Dzieciak chodzi na pierdylion zajęć pozalekcyjnych i szkół.
    3. Dzieciak jest dla Ciebie inwestycją i przyszłością.

    Ad 1 i 3. Dziecko nie może być inwestycją i przyszłością, jeśli jest tylko
    jedno, bo wtedy prawdopodobieństwo sukcesu wynosi mniej niż 100%. Ludzie
    umierają i chorują, młodzi też. Więcej dzieci, to większa szansa, że
    przeżyją i rozwiną rodzinę. Jedno to wkładanie wszystkich jajek do jednego
    koszyka oraz lenistwo i wygodnictwo.
    2. Wypełniony zajęciami dzień i nie mający nic lepszego do roboty rodzic,
    który wozi cały dzień dzieciaka we wszystkie miejsca.

    > Za linki i adresy to firmy pośredniczące biorą ok. 2-3% wartości
    > nieruchomości + VAT.
    > Wybacz, ale za "damski ...." nie będę za Ciebie odwalał roboty, bo nie mam
    > w tym żadnego interesu. I tak już sporo Ci napisałem i wystarczy tylko
    > żebyś wsiadł w auto i pojeździł po okolicznych wioskach, a znajdziesz
    > wiele takich domów i działek, które czekają na nowego właściciela.

    No widzisz. Niestety nie ma takich ruder w okolicy. Te które wyglądają na
    opuszczone już mają nowych właścicieli. Można je kupić za krotność ceny
    sprzed paru lat, czyli raczej słaba inwestycja pod kątem spekulacji. Co
    innego dla siebie np na mieszkanie.

  • 369. Data: 2010-09-30 20:29:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > Pewnie, że wstyd, bo po ukończeniu studiów są niewykwalifikowanymi
    > pracownikami, pracującymi w Niemczech i Wielkiej Brytanii na zmywakach i

    Dlatego nie powinni otrzymać od społeczeństwa darmowego wyższego
    wykształcenia. Jeśli mają fanaberię, to niech sami za nią płacą.

  • 370. Data: 2010-09-30 21:19:50
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Nie wiedziałem, że opisując Twojego rozpieszczonego i napompowanego
    > ambicją dzieciaka trafię w sedno Twoich kompleksów.

    A co masz kompleksy na punkcie cudzych dzieci ? Czy twoje dziecko jest
    niedorozwinięte, a może po prostu jesteś bezpłodny, a listonosz nie chce
    "pukinąć" twojej kobitki, a może też jesteś tym, co to nie lubią kobitek ?

    Wybacz, ale schodzisz do bardzo niskiego poziomu dyskusji. Moze zaczniemy w
    ten sposób dyskutować ? Bo do tego się sprowadza Twoja dyskusja.

    Reszta Twoich wypowiedzi świadczy tylko o Twojej niedojrzałości oraz
    kompleksach, które chcesz leczyć tu na grupie.