  • 21. Data: 2014-11-12 19:31:02
    Temat: Re: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 17:06:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > http://www.biedronka.pl/pl/product,id,3663,name,kame
    ra-bezprzewodowa-ip-d-link
    > Moze wykorzystasz.

    To juz lepiej rzeczywiscie szukac takiej obrotowej. Np. (pierwszy lepszy link
    - pewnie mozna znalezc cos lepszego - przydaloby sie cos HD zeby dobrze
    mordke widziec :)

    http://allegro.pl/kamera-obrotowa-ip-640x480-android
    -p2p-ddns-wifi-i4579719199.html

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2014-11-12 19:32:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-11-12 14:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Wlasnie obawiam sie najbardziej o kamerke. Zawsze mozna dostawic drugi
    >router, nawet mam jeden w szufladzie. Z drugiej strony kamerka na skretce
    >moze bylaby lepsza? Tylko znowu ten kabel...

    Co kabel to kabel, tyle, ze Ty chyba jakiejś super jakości nie potrzebujesz?
    Tylko nie wiadomo co Ci strzeli do głowy jak już będziesz miał ta kamerę.
    Ja mam cztery i przeszkadza mi ze rozdzielczość nie jest FullHD :-)

  • 23. Data: 2014-11-12 19:33:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >http://www.biedronka.pl/pl/product,id,3663,name,kam
    era-bezprzewodowa-ip-d-link
    >Moze wykorzystasz.

    Weź sie nie naśmiewaj.

  • 24. Data: 2014-11-12 19:43:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >link
    >- pewnie mozna znalezc cos lepszego - przydaloby sie cos HD zeby dobrze

    Ojacie...

  • 25. Data: 2014-11-12 19:58:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 19:43:41 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    d-p2p-ddns-wifi-i4579719199.html

    > Ojacie...

    Pfff pisalem przeciez ze pierwszy lepszy link :D

    http://allegro.pl/zewnetrzna-kamera-ip-wifi-1mpix-hd
    -wdr-p2p-ddns-sd-i4698023941.html

    Lepiej? Spokojnie do zastosowan Manka styknie.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2014-11-12 19:58:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 19:58:14 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Lepiej? Spokojnie do zastosowan Manka styknie.

    Tfu - tamta nie ma obrotu.

    To np. taka:
    http://allegro.pl/kamera-obrotowa-zewnetrzna-wifi-hd
    720-1mp-ddns-p2p-i4723464035.html

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2014-11-12 20:06:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Tfu - tamta nie ma obrotu.

    >To np. taka:
    >http://allegro.pl/kamera-obrotowa-zewnetrzna-wifi-h
    d720-1mp-ddns-p2p-i4723464035.html

    Tylko po co ten obrot?

  • 28. Data: 2014-11-12 20:12:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 20:07:26 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Tylko po co ten obrot?

    A czytales w ogole watek? Po to zeby w jednej apce moznabylo ogladac facjate
    goscia i otworzyc mu rygiel magnetyczny.

    Uprzedzam odpowiedz: nie - dwie przegladarki do obslugi tego to do dupy
    rozwiazanie.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2014-11-12 20:36:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >goscia i otworzyc mu rygiel magnetyczny.

    >Uprzedzam odpowiedz: nie - dwie przegladarki do obslugi tego to do dupy

    Bo?

  • 30. Data: 2014-11-12 21:20:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 20:36:56 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Bo?

    Bo chodzi mu rowniez o kontrolowanie tego z telefonu.
    Wlaczenie jednej dedykowanej apki jest 5 x szybsze i wygodniejsze niz
    odpalanie dwoch przegladarek.

    --
    Adam Sz.