  • 31. Data: 2014-11-12 21:29:13
    Temat: Re: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:ace34435-577e-43e1-ae8d-bc58c90a0640@go
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 12 listopada 2014 20:36:56 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Bo chodzi mu rowniez o kontrolowanie tego z telefonu.

    Przecież wyraznie pisałem o rozwiązanie na tablet. Telefon nie nadaje się do
    tego.

    >Wlaczenie jednej dedykowanej apki jest 5 x szybsze i wygodniejsze niz
    >odpalanie dwoch przegladarek.

    No jak chcesz stale odpalać, to ja Ci gratuluje. Pomijam, że specjalizowana
    aplikacja uruchomi się piec razy wolnej.

  • 32. Data: 2014-11-12 21:35:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 21:29:17 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Przecież wyraznie pisałem o rozwiązanie na tablet. Telefon nie nadaje się do
    > tego.

    "Wymyslilem sobie otwieranie furtki wejsciowej przy pomocy tefonu. W
    telefonie (lub innym wifi) moglbym podejrzec obraz z kamerki "

    "Problem w tym, ze nie znalazlem gotowego rozwiazania dajacego
    mozliwosc spiecia czegos takiego w jeden prosty system umozliwiajacy
    otwieranie furtki z poziomu telefonu i nic poza tym. "

    Wiem ze trudno u ciebie z czytaniem ze zrozumieniem ale wez sie skup i
    postaraj sie chociaz troche :D

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2014-11-12 21:38:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 12:34:11 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > telefonie (lub innym wifi) moglbym podejrzec obraz z kamerki
    > umieszczonej gdzies tam - w sensie, ze nie znajduje sie w obudowie z

    A powiedz Maniek po co Ci w ogole takie rozwiazanie?
    Zrozumialbym, jakbys chcial jeszcze miec dzwiek zeby mozna bylo porozmawiac.
    Bo jak tylko facjate widzisz - to wpuszczasz pewnie tylko znajomych. To
    duzo lepszym rozwiazaniem bedzie zamontowanie zamka na kod i udostepnienie
    go znajomym. Ja tak mam i korzystam z niego (ja i moja rodzina / znajomi)
    codziennie po kilkanascie (jak nie dziesiat) razy :)

    No bo co da sam obraz - jak znajomy to wpuscisz, a jak nieznajomy to i tak
    bedzie trzeba isc i pogadac czego chce:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2014-11-12 21:45:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >otwieranie furtki z poziomu telefonu i nic poza tym. "

    >Wiem ze trudno u ciebie z czytaniem ze zrozumieniem ale wez sie skup i

    Jednak jesteś idiota. Wyraznie mankowi napisalem, ze uwazam iz telefon nie
    jest najlepszym rozwiazaniem.

  • 35. Data: 2014-11-12 21:51:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 19:32, Ghost pisze:

    > Co kabel to kabel, tyle, ze Ty chyba jakiejś super jakości nie
    > potrzebujesz? Tylko nie wiadomo co Ci strzeli do głowy jak już będziesz
    > miał ta kamerę.
    > Ja mam cztery i przeszkadza mi ze rozdzielczość nie jest FullHD :-)

    Mysle wstepnie o pojrzeniu kto dzwoni, acz jakosc jakas lepsza i tak
    jest wskazana.
    Sasiadek pieknych w okolicy nie posiadam (poza moja zona rzecz jasna),
    wiec poprzestane chyba na furtce. :-)

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2014-11-12 21:57:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 19:58, Adam pisze:

    > Tfu - tamta nie ma obrotu.
    >
    > To np. taka:
    > http://allegro.pl/kamera-obrotowa-zewnetrzna-wifi-hd
    720-1mp-ddns-p2p-i4723464035.html

    Tu troche design jak latarnia uliczna, no i brak tak naprawde informacji
    o rodzaju matrycy. W tym wyzej pisali CMOS, tu cos zawijaja pierdoly o
    rozdzielczosci zamiast podac rodzaj. No nic, to tylko przyklady.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2014-11-12 21:59:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 21:45:12 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Jednak jesteś idiota. Wyraznie mankowi napisalem, ze uwazam iz telefon nie
    > jest najlepszym rozwiazaniem.

    A co mnie obchodzi co ty tam w glowie masz?

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2014-11-12 22:00:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >rodzaju matrycy. W tym wyzej pisali CMOS, tu cos zawijaja pierdoly o
    >rozdzielczosci zamiast podac rodzaj. No nic, to tylko przyklady.

    Z mojego doświadczenia wynika, ze dopóki nie zobaczysz jaki kamera obraz
    daje nie wiesz co kupujesz, nie ma co ufać temu co na stronach pokazują,
    niestety jak chcesz dobry obraz to musisz zapłacić, no i wszystko kosztuje,
    napęd tez.

  • 39. Data: 2014-11-12 22:02:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >A co mnie obchodzi co ty tam w glowie masz?

    Pohuj ze mną gadasz? Miej trochę godności.

  • 40. Data: 2014-11-12 22:03:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 21:45, Ghost pisze:

    > Jednak jesteś idiota. Wyraznie mankowi napisalem, ze uwazam iz telefon
    > nie jest najlepszym rozwiazaniem.

    Chlopaki dajcie spokoj.
    Oczywiscie, ze mozliwosc korzystania z telefonu na rowni z tabletem
    bedzie lepsze od samego tabletu. Ale tu pojawiaja sie watpliwosci - no
    wlasnie w szybkosci odpalenia tego. Napisalem telefon, ale moze byc tak,
    ze to kiepski pomysl, bo dziala zbyt wolno i jedyne racjonalne
    rozwiazanie to tablet na scianie. Do luznego podgladania rowniez telefon.
    Nie upieram sie. Slucham Waszych uwag i podejme jakas decyzje.

    Pozdro.. TK