  • 121. Data: 2015-06-13 10:16:48
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-06-13 09:12, Budyń wrote:
    > plemnik to czlowiek, a chwile grupa komorek z pełnym DNA to nie czlowiek , potem
    zapewne ta grupa komorek to juz jest czlowiek - chyba ze zechcesz go zabic.
    Niezbadane sa wyroki feministek...

    Ty się zając nie śmiej. Mając na uwadze postępy medycyny (zerknij choćby
    na laureatów nagrody Nobla z medycyny w 2012 roku) to za chwilę aż
    strach będzie ręce umyć.

    Bo się okaże, że (w opinii co większych oszołomów) mordujesz setki jeśli
    nie tysiące potencjalnych ludzi ...

    Piotrek

  • 122. Data: 2015-06-13 10:37:03
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-06-13 10:16, Piotrek wrote:
    > Bo się okaże, że (w opinii co większych oszołomów) mordujesz setki jeśli
    > nie tysiące potencjalnych ludzi ...

    BTW, flame wygasa to dorzucę do pieca ;-)

    Na bazie wyników badań Panów Gurdona i Yamanaka zaczęto kwestionować
    sens ochrony prawnej "od chwili poczęcia".

    No bo skoro za chwilę (nieco upraszczając) będzie można "począć" choćby
    z komórki naskórka to dlaczego inaczej traktować zapłodnioną komórkę
    jajową niż rzeczoną komórkę naskórka.

    Piotrek

  • 123. Data: 2015-06-13 10:55:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 13 czerwca 2015 10:37:10 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    >
    > No bo skoro za chwilę (nieco upraszczając) będzie można "począć" choćby
    > z komórki naskórka to dlaczego inaczej traktować zapłodnioną komórkę

    rozwin temat a ja to zestrzele :-)

    b.

  • 124. Data: 2015-06-14 23:20:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-12 o 22:31, ikka pisze:

    > chazan nie pozwolił kobiecie na aborcję, mimo, że w tym przypadku było
    > to jej prawo. Zwykły gnojek, który na starość się nawrócił i postanowił
    > urządzać życie innym. Bez względu na to, jakie prawo obowiązuje w tym
    > kraju.

    A jednak prokuratura uznala inaczej. Nie dorabiaj ideologii.

    > Sorry, to tylko twoje zdanie.

    Ty uwazasz, ze dla wygody mozna pozbyc sie ciazy?

    Pozdro.. TK

  • 125. Data: 2015-06-15 09:56:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    >
    > No bo skoro za chwilę (nieco upraszczając) będzie można "począć" choćby
    > z komórki naskórka to dlaczego inaczej traktować zapłodnioną komórkę

    lobby aborcyjne swoje, a dziwnych firm medycznych swoje - by zyło sie lepiej. Głównie
    im.
    Przeanalizuj problem od tyłu - masz dorosłego człowieka, niewazne czy go naturalnie
    zrobili w stogu siana, czy w invitro łaczac plemnik z komora jajowa czy tez innym
    wynalazkiem stosujac inna komorke. Dorosly czlowiek czyli ma wszelkie prawa zwiazane
    z czlowieczenstwem. Cofamy sie w jego rozwoju - młody człowiek, dziecko, dziecko w
    łonie matki - wciaz czlowiek. Dochodzimy do pojedynczej komorki z pelnym materialem
    DNA ktora jesli bedzie umieszczona w naturalnych warunkach da w koncu dorosłego
    czlowieka. Czyli jest to czlowiek na wczesnym etapie rozwoju, ma swoja godnosc i nie
    powinno sie go zabijac.
    Jesli powstał naturalnie to pigulka "dzien po" go zabije.
    Jesli powstal na szkle lub z tego naskorka to nieumieszczenie w macicy tez go zabije.
    A przeciez nie zabijamy ludzi, nawet mordercow...

    Komórka naskorka czlowiekiem nie jest bo niezaleznie gdzie ja wetkniesz czlowieka z
    tego nie bedzie. Ale potraktowana pseudomedycznie moze sie takim zapewne stac.

    No i z tematem wiaze sie etyka w eksperymentach medycznych - trzeba jasno powiedziec
    ze nie powinno sie "produkowac" ludzi jesli nie ma sie zamiaru zapewnic im rozwoju.

    b.

  • 126. Data: 2015-06-16 13:16:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > Nie, nie chcę. Chcę, żeby w tych trzech przypadkach, które są
    > uwzględnione już w polskim prawie aborcja pozostała dostępna i dozwolona
    > bez względu na urojenia panów, których to nie dotyczy.

    No i zostanie - PiS już rządził i tego nie ruszył, nie ma powodu by sądzić
    że teraz to ruszy :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 127. Data: 2015-06-18 12:06:59
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-06-15 09:56, Budyń wrote:
    > lobby aborcyjne swoje, a dziwnych firm medycznych swoje - by zyło sie lepiej.
    Głównie im.
    > Przeanalizuj problem od tyłu [...]

    Czyli od dupy strony ...

    No właśnie mam wrażenie, że zbyt wiele osób zajmuje się taką dokładnie
    analizą tracąc z oczu człowieka po drugiej stronie macicy, że tak to
    obrazowo ujmę ...

    Tak więc jeśli pozwolisz to sobie odpuszczę taką analizę ;-)

    Piotrek

  • 128. Data: 2015-06-18 12:16:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-06-15 09:56, Budyń wrote:
    > [...] Dochodzimy do pojedynczej komorki z pelnym materialem DNA ktora jesli bedzie
    umieszczona w naturalnych warunkach da w koncu dorosłego czlowieka. [...]

    Z tego c pamiętam blisko 20% ciąż kończy się poronieniem z przyczyn
    naturalnych.

    Tak więc uwaga na nisko latające kwantyfikatory ...

    Piotrek

  • 129. Data: 2015-06-18 12:52:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 12:16:37 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    bedzie umieszczona w naturalnych warunkach da w koncu dorosłego czlowieka. [...]
    > Z tego c pamiętam blisko 20% ciąż kończy się poronieniem z przyczyn
    > naturalnych.

    czy wypadki samochodowe w których giną ludzie dają ci prawo do zabijania?
    Cy powszechne kradzieze daja ci prawo krasc?
    Natura czy nieumyślne dzialania nie stanowią powodu aby uznac ze niektórych ludzi
    mamy prawo zabic.

    b.

  • 130. Data: 2015-06-18 12:58:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 12:06:58 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    >
    > No właśnie mam wrażenie, że zbyt wiele osób zajmuje się taką dokładnie
    > analizą tracąc z oczu człowieka po drugiej stronie macicy, że tak to

    Skupilismy sie na zabijaniu ludzi. Mozemy pogadac na ochronie kobiet - tyle ze
    mozliwosc aborcji to nie ochrona kobiet, bo znów będą ofiarami. Obecnie promowany
    seksistowski styl zycia sprowadza kobiety do roli klienta firm farmaceutycznych, do
    przedmiotów wykorzystania seksualnego itd. Prosze, masz mozliwosc sie wypowiedziec
    jak chronic kobiety.

    b.