  • 61. Data: 2015-06-08 16:02:59
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-08 o 15:52, masti pisze:

    > twierdziłeś, zę nie może bo go zmusili, żeby był ginekologiem. to jak?

    No oczywiscie, ze zmusic na sile nikogo nie mozna. Mozna tez skonczyc
    studia bez specjalizacji ot tak sobie. Kto komu zabroni? To tez jakies
    wyjscie.
    Nie uwazasz, ze to nieco idiotyczne zeby nie zostawac lekarzem bo trzeba
    zabijac? Nie widzisz w tym hipokryzji?

    Pozdro.. TK

  • 62. Data: 2015-06-08 16:14:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > No oczywiscie, ze zmusic na sile nikogo nie mozna.

    przypomnisz kto to napisał?
    "> wskażesz kogo zmuszono by został ginekologiem
    Wiekszosc ginekologow zapewne."

> [...]
    > wyjscie.
    > Nie uwazasz, ze to nieco idiotyczne zeby nie zostawac lekarzem bo trzeba

    nie uważasz, ze ktoś kto ma zostać lekarzem jest na tyle inteligentny by
    wiedzieć co należy do obowiązków danej specjalizacji i jest uznane za
    normalną praktykę medyczną? Czy uważasz, że można zostać zołnierzem i
    odmówić udziału w walce bo to zabijanie?

    Nie uważasz, że dbający o ludzkie życie skazują na śmierć kobietę żeby
    uratować płód? A o takim wyborze często mówimy.
    I, że tak walczą o ten płód, zę potem zostawiają matkę z dzieckiem na
    pastwę losu nie interesując sie nią zupełnie i tym czy ma w ogóle środki
    do życia?
    Nie widzisz w tym hipokryzji?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2015-06-08 16:25:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-08 o 16:14, masti pisze:

> [...]
    > normalną praktykę medyczną? Czy uważasz, że można zostać zołnierzem i
    > odmówić udziału w walce bo to zabijanie?

    Zolnierza to nie przytaczaj, bo to troche wiesz... ponizej poziomu na
    jakim rozmawiamy.
    A co tyczy sie ginekologow to nie wiem czym sie az tak przejmujesz.
    Przeciez nikt nie zabrania im dokonywania aborcji w ramach prawa. Tylko,
    ze Tobie w cynicznym sprzeciwie marzy sie zeby robili to na czyjes
    widzimisie, zostawiajac przekonania za drzwiami. Komus upierdzililo sie
    w dynce, ze jakiejs durnej pindzie bedzie mozna przyjsc do pierwszego
    lepszego ginekologa i na zawolanie pozbyc sie plodu, traktujac to jak
    jedna z metod antykoncepcyjnych.

    > Nie uważasz, że dbający o ludzkie życie skazują na śmierć kobietę żeby
    > uratować płód? A o takim wyborze często mówimy.

    Jak pisza nizej to chyba nie ma takich przypadkow zbyt wiele. Poza tym
    nie o takim przypadku mowimy

    > I, że tak walczą o ten płód, zę potem zostawiają matkę z dzieckiem na
    > pastwę losu nie interesując sie nią zupełnie i tym czy ma w ogóle środki
    > do życia?
    > Nie widzisz w tym hipokryzji?

    Kazdy moze oddac dziecko, wiec nie widze w tym hipokryzji.

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2015-06-08 16:50:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Zolnierza to nie przytaczaj, bo to troche wiesz... ponizej poziomu na
    > jakim rozmawiamy.

    dlaczego? nie zabijaj to nie zabijaj. Czyżby na kamiennych tablicach
    była gwiazda i coś drobnym drukiem?

> [...]
    > w dynce, ze jakiejs durnej pindzie bedzie mozna przyjsc do pierwszego
    > lepszego ginekologa i na zawolanie pozbyc sie plodu, traktujac to jak

    jakbyś nie zauważył to obecne przepisy nie zezwalalją na aborcję na
    życzenie. Polskie prawo jest bardzo restrykcyjne. A lekarze dalej nie
    chcą zabiegów przeprowadzać.

    > Jak pisza nizej to chyba nie ma takich przypadkow zbyt wiele. Poza tym
    > nie o takim przypadku mowimy

    chyba? Czy Tobie się wydaje, zę kobiety to tak sobie przerywają ciążę bo
    mają takie widzimisie?

    > Kazdy moze oddac dziecko, wiec nie widze w tym hipokryzji.

    naprawdę?

  • 65. Data: 2015-06-08 16:51:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > przypomnisz kto to napisał?
    > "> wskażesz kogo zmuszono by został ginekologiem
    > Wiekszosc ginekologow zapewne."

    Pominalem przypadkiem, ale to bez znaczenia. Nie rozumiesz ciagle, ze to
    wybor taki sam jak byc lekarzem, czy weterynarzem. Skoro bycie lekarzem
    wyklucza jak piszesz "normalna praktyka medyczna" tj. zabijanie
    nienarodzonego plodu to zeby byc blizej tego co chce sie robic trzeba
    zostac weterynarzem.
    Nie tak dawno temu byl glosny przypadek komornika, ktory zajal ciagnik
    rolniczy sasiadowi dluznika. Czemu narod sie oburza skoro zadoscuczynil
    wierzycielowi? A chu.. tam, ze ukradl komus ciagnik w majestacie prawa.
    Czy spoleczenstwo powinno sie oburzac na jego zachowanie bez sumienia?
    No przeciez byl skuteczny? A ze tam jakis chlop zostal bez ciagnika...
    Moznaby go w kanal i po problemie... Takich chcesz specjalistow?

    Pozdro.. TK

  • 66. Data: 2015-06-08 16:59:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-08 o 16:50, masti pisze:

    > dlaczego? nie zabijaj to nie zabijaj. Czyżby na kamiennych tablicach
    > była gwiazda i coś drobnym drukiem?

    Koniecznie widze, ze musisz sobie pogadac. Nic innego przeciez nie ma na
    celu mieszanie kolejnych zlotych mysli o nauce KK. A to bylo walkowane
    pare miesiecy temu i dobrze to pamietasz.

    > jakbyś nie zauważył to obecne przepisy nie zezwalalją na aborcję na
    > życzenie. Polskie prawo jest bardzo restrykcyjne. A lekarze dalej nie
    > chcą zabiegów przeprowadzać.

    No popatrz a to pech. A podobno podziemie aborcyjne jak pisala Ikka
    kwitnie. To gdzie Ci lekarze? Moze wystarczy poszukac zamiast pisac po
    pierwszym kontakcie pierdoly o braku praw konstytucyjnych?

    > chyba? Czy Tobie się wydaje, zę kobiety to tak sobie przerywają ciążę bo
    > mają takie widzimisie?

    Skoro robia to po kilka razy w innych krajach to jakie wnioski
    wyciagniesz? Ile znasz przypadkow zagrozenia zycia matki?

    > naprawdę?

    A masz jakas inna wiedze? Jest rozkaz zabierania urodzonych dzieci?

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2015-06-08 17:33:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Koniecznie widze, ze musisz sobie pogadac. Nic innego przeciez nie ma na
    > celu mieszanie kolejnych zlotych mysli o nauce KK. A to bylo walkowane
    > pare miesiecy temu i dobrze to pamietasz.

    oczywiście. Ale lubię patrzeć jak usiłujesz wykazać, zę są różne
    przykazania

    > No popatrz a to pech. A podobno podziemie aborcyjne jak pisala Ikka
    > kwitnie. To gdzie Ci lekarze? Moze wystarczy poszukac zamiast pisac po
    > pierwszym kontakcie pierdoly o braku praw konstytucyjnych?

    no właśnie. Kwitnie bo takie Chazany dowmawiają wykonywania legalnych
    zabiegów.

    > Skoro robia to po kilka razy w innych krajach to jakie wnioski
    > wyciagniesz? Ile znasz przypadkow zagrozenia zycia matki?

    wystarczjąco dużo. A Ty ile znasz przypadków aborcji na zyczenie?

    > A masz jakas inna wiedze? Jest rozkaz zabierania urodzonych dzieci?

    ciekawe, że ci prolifowcy nie garną się by tymi dziećmi się opiekować

  • 68. Data: 2015-06-08 17:35:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > wierzycielowi? A chu.. tam, ze ukradl komus ciagnik w majestacie prawa.
    > Czy spoleczenstwo powinno sie oburzac na jego zachowanie bez sumienia?

    społeczeństwoi się oburza na łamanie prawa. Równie dobrze mógłby przyjśc
    do Ciebie i zabrać Ci dom. Twój przykład jest kompletnie nietrafiony.
    Działanie komornika było po prostu nielegalne.

    > No przeciez byl skuteczny? A ze tam jakis chlop zostal bez ciagnika...
    > Moznaby go w kanal i po problemie... Takich chcesz specjalistow?

    bandyta, który Cię napadnie i zabierze portfel też jest skuteczny.

  • 69. Data: 2015-06-08 18:01:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 16:51:29 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > dlaczego? nie zabijaj to nie zabijaj. Czyżby na kamiennych tablicach
    > była gwiazda i coś drobnym drukiem?

    owszem, była - poprawnym tłumaczeniem jest "nie popełnisz morderstwa".

    b.

  • 70. Data: 2015-06-08 18:04:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 16:15:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > Nie uważasz, że dbający o ludzkie życie skazują na śmierć kobietę żeby
    > uratować płód? A o takim wyborze często mówimy.

    A jak czesto, znajdziesz dane? Znów dla bezproblemowego zabijania "na życzenie"
    tysiecy osób przytacza sie bardzo rzadkie zdarzenia. Ten sam argument jak i w
    przypadku gwałtu...

    > I, że tak walczą o ten płód, zę potem zostawiają matkę z dzieckiem na
    > pastwę losu nie interesując sie nią zupełnie i tym czy ma w ogóle środki
    > do życia?
    > Nie widzisz w tym hipokryzji?

    I dlatego zabic dziecko? A dlaczego nie zabic później - np okazuje sie ze matka sobie
    nie radzi to zabijmy dziecko - co za różnica czy ma 20tygodni czy 2 lata?
    A nóż sobie jednak poradzi - po co zabijać od razu?

    b.