  • 71. Data: 2015-06-08 21:16:46
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > owszem, była - poprawnym tłumaczeniem jest "nie popełnisz morderstwa".

    Twierdzisz, żę Biblia kłamie?
    <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=70>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2015-06-08 23:37:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-08 o 17:33, masti pisze:

    > oczywiście. Ale lubię patrzeć jak usiłujesz wykazać, zę są różne
    > przykazania

    Nie rozmawiamy o wierze. Nie pytam duchy z za rogu antykatolikow.
    Problem tej dyskusji tez Cie nie dotyczy jak mniemam a prezentujesz tu
    swoj niby poglad tylko po to zeby zaprotestowac przeciw nauce kosciola.
    Stajesz sie adwokatem nieswojej sprawy w imie bycia przeciw w zupelnie
    innej sprawie i podejrzewam, ze gdybys mial dylemat zabic swoje
    nienarodzone dziecko to nie bylbys w stanie podjac takiej decyzji jak
    wszyscy wrazliwi ludzie.

    > no właśnie. Kwitnie bo takie Chazany dowmawiają wykonywania legalnych
    > zabiegów.

    Nuda.
    Odmowil bo takie jego prawo. To nie jedyny ginekolog w Polsce.
    Gdybys byl obiektywny to nie zapomialbys, ze to bylo zaplodnienie
    invitro. Ta ponoc bezpieczna metoda zajscia w ciaze. Ktos sie bawi w
    zaplodnienie, ryzykuje, wie jakie moga byc konsekwencje a pozniej lekarz
    zly, bo nie bierze udzialu w zabawie? To nie jest odpowiedzialne
    zachowanie zrzucac na kogos odpowiedzialnosc za wlasne decyzje.

    > wystarczjąco dużo. A Ty ile znasz przypadków aborcji na zyczenie?

    Kilka niestety. Glupek w wieku 40 lat zabawial sie z wyrwanymi
    panienkami z fast fudu. Jak byl problem to sponsorowal taki oto zabieg.
    To prawde mowiac jedyne powody jakie znam aborcji w ogole. Co to zmienia?

    > ciekawe, że ci prolifowcy nie garną się by tymi dziećmi się opiekować

    Problemu nie ma jak matka od razu pozbedzie sie praw rodzicielskich.
    Niestety nie zawsze tak jest. Ale to co napisales jest zastanawiajace.
    Bo co to niby znaczy, ze prolifowcy nie garna sie by dziecmi sie
    opiekowac? To ma byc powod zeby je zabijac dla ich dobra? Tak bez
    pytania co o tym mysla? Chcialbys zeby ktos Cie zabil dla Twojego dobra?

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2015-06-08 23:42:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-08 o 17:35, masti pisze:

    > społeczeństwoi się oburza na łamanie prawa. Równie dobrze mógłby przyjśc
    > do Ciebie i zabrać Ci dom. Twój przykład jest kompletnie nietrafiony.
    > Działanie komornika było po prostu nielegalne.

    No zaraz. Przeciez zabral legalnie. On sie tylko pomylil. Gdyby zabral
    nielegalnie to ciagnik tego samego dnia wrocilby do rolnika. Z tego co
    wiem to chlopina ciagnika nie ma nadal. To jest Twoim zdaniem prawo czy
    cyrk? Dom przeciez tez moze mi zabrac, sprzedac tego samego dnia i domu
    nie odzyskam. Takie prawo.

    > bandyta, który Cię napadnie i zabierze portfel też jest skuteczny.

    A no. I mamy takie prawo, ze jak mala kwota to nie ma sprawy. O takim
    prawie mowisz?

  • 74. Data: 2015-06-08 23:45:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > innej sprawie i podejrzewam, ze gdybys mial dylemat zabic swoje
    > nienarodzone dziecko to nie bylbys w stanie podjac takiej decyzji jak

    wydajesz sądy nie mając pojęcia o mnie. I nie wiesz jakie decyzje
    podejmowałem. Ciekawe, ze jak co do czego przychodzi to Ci bogobojni
    lecą do kumpla lekarza po aborcję.

    > Nuda.
    > Odmowil bo takie jego prawo.

    nie odmówił. Przeciągał niepotrzebne badania do czasu aż ustała prawna
    możliwość usunięcia ciąży. Ten odważniak nie miał nawet jaj by
    powiedzieć, zę odmawia.

    >To nie jedyny ginekolog w Polsce.

    patrz wyżej

> [...]
    > zly, bo nie bierze udzialu w zabawie? To nie jest odpowiedzialne
    > zachowanie zrzucac na kogos odpowiedzialnosc za wlasne decyzje.

    jako lekarz wie, że nie ma bezpiecznych zabiegów. poza tym w tym
    momencie to w jaki sposób zostało dokonane zapłodnienie nie ma
    znaczenia.

    > Kilka niestety. Glupek w wieku 40 lat zabawial sie z wyrwanymi
    > panienkami z fast fudu. Jak byl problem to sponsorowal taki oto zabieg.
    > To prawde mowiac jedyne powody jakie znam aborcji w ogole. Co to zmienia?

    to, żę patrzysz na śwait przez spore ograniczenie wiedzy

> [...]
    > opiekowac? To ma byc powod zeby je zabijac dla ich dobra? Tak bez
    > pytania co o tym mysla? Chcialbys zeby ktos Cie zabil dla Twojego dobra?

    grupa komórek nie wie, ze została zabita. Więc byłoby mi wszystko jedno

  • 75. Data: 2015-06-08 23:52:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > wiem to chlopina ciagnika nie ma nadal. To jest Twoim zdaniem prawo czy
    > cyrk? Dom przeciez tez moze mi zabrac, sprzedac tego samego dnia i domu

    nie zabrał legalnie, żebyś nie wiadomo jak próbował to naciągnąć. I za
    tę "pomyłkę" wylali go z izby w trybie dyscyplinarnym?
    A odebrać nabywcy nie można bo kupione od komornika uznawane jest za
    zakup w dobrej wierze.

    > A no. I mamy takie prawo, ze jak mala kwota to nie ma sprawy. O takim
    > prawie mowisz?

    To może sam mu oddaj portfel? Co się będzie chłopina męczył?

  • 76. Data: 2015-06-09 08:20:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 21:18:02 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > Twierdzisz, żę Biblia kłamie?
    > <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=70>

    Nie, twierdze ze uzywasz starych tlumaczen. Sprawdz w tym:
    http://www.edycja.pl/produkty-biblia-i-biblistyka-pi
    smo-swiete-c-65_113_114/pismo-swiete-st-i-nt-format-
    duzy-oprawa-twarda-paginatory

    Mozna oczywiscie byc odpornym na nowoczesna wiedze biologiczna i poglady opierac na
    niewiedzy - uznasz zapewne ze to głupie.
    Tak samo potraktuj wiedze religijną - mamy nowe tlumaczenie, lepsze od starego wiec
    lepiej sie na nim oprzec.
    Czemu lepsze? Bo np "nie zabijaj" wszyscy wiedzieli co znaczy, ale rozumiane
    doslownie nakazywaloby nie zabijac rowniez zwierzat. Tyle ze ono od zawsze znaczylo
    "nie morduj" ludzi. I tak teraz zostalo przetlumaczone.

    b.

  • 77. Data: 2015-06-09 10:41:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Nie, twierdze ze uzywasz starych tlumaczen.

    naprawdę? pokażesz gdzie KK uznał to za nieważne?

    PS: możesz też przytoczyć oryginał po aramejsku. nie krępuj się

  • 78. Data: 2015-06-09 11:13:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-08 o 23:45, masti pisze:

    > wydajesz sądy nie mając pojęcia o mnie. I nie wiesz jakie decyzje
    > podejmowałem.

    Jakie znowu sady...

    > Ciekawe, ze jak co do czego przychodzi to Ci bogobojni
    > lecą do kumpla lekarza po aborcję.

    Statystyk pewnie nie podasz?

    > nie odmówił. Przeciągał niepotrzebne badania do czasu aż ustała prawna
    > możliwość usunięcia ciąży. Ten odważniak nie miał nawet jaj by
    > powiedzieć, zę odmawia.

    Prokurator byl innego zdania, ale dla Ciebie to i tak nic nie zmienia.

    > patrz wyżej

    I widzisz jak Ci nawciskali propagandy?
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zapadla-decyz
    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    > jako lekarz wie, że nie ma bezpiecznych zabiegów. poza tym w tym
    > momencie to w jaki sposób zostało dokonane zapłodnienie nie ma
    > znaczenia.

    He
    Oczywiscie, ze nie ma. Problem jest innej natury. Czy mozna bawic sie w
    zaplodnienia narazajac dzieci i matki na takie przezycia i nie miec
    wyrzutow sumienia. Ty tego nie podejmiesz, bo nie da sie tym dopiec jak
    gadka nt. przykazania o zabijaniu. Stad wlasnie wniosek o tym, ze jestes
    adwokatem nieswojej sprawy a nie osadzanie Ciebie. Podejmujesz temat
    zeby byc przeciwko, a prawda Cie nie interesuje.

    > to, żę patrzysz na śwait przez spore ograniczenie wiedzy

    Hehe, ja w ogole w tej sprawie nie patrze z pozycji wiedzy. Co to za
    wiedza jak sie mysli czy jedna komorka to juz zycie czy jeszcze nie?
    Chcesz licytacje nazywac wiedza? Jedyna perspektywa jaka mam to trojka
    moich dzieci i pewnie ciut wyzsza wrazliwosc jak srednia spoleczna.

    > grupa komórek nie wie, ze została zabita. Więc byłoby mi wszystko jedno

    I to jest ta wiedza? Powodzenia...
    Ile komorek wg. Ciebie to juz czlowiek? Jak wysysa sie mozg i odrywa
    rece nienarodzonego dziecka to juz czlowiek czy tylko komorki?

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2015-06-09 11:32:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 10:42:48 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > naprawdę? pokażesz gdzie KK uznał to za nieważne?

    za niewazne co? Zakaz zabijania nienarodzonych czy mordowania? Nic sie nie zmieniło.
    Zatem wrócmy do aborcji:
    zgodziłes sie wczesniej ze piewrwsza komórka to juz człowiek.
    Zatem jesli chcesz zeby lekarz mial prawo zabijac to musimy sobie okreslic ogólnie
    warunki dopuszczania mordowania. Jak dla mnie jednym z akceptowalnych warunków
    mogłaby byc kara smierci - to kwestia społecznych skutków i mozemy o tym pogadac.
    Piszesz: > grupa komórek nie wie, ze została zabita.
    zatem kryterium mogłoby być: świadomość - jest czy nie ma
    następne: ból - odczuwa czy nie
    dalej: kryteria ekonomiczne - dodatkowa osoba ciężarem - mozna zabic czy nie.
    mozemy isc dale: płeć - w indiach powszechna praktyka zabijania dziewczynek
    wygląd - chcę blondynke czy brunetkę, wysokoą czy niską
    zdrowie - downów usmiercamy? Moze brak konczyny wystarczy? Moze rozsczep wargi?
    komfort - wersja proponowana przez ikke - zabije bo chce.

    I dopiero gdy okreslimy kryteria zabijania mozemy czepiac sie lekarzy. Zaproponuj
    zatem akceptowalne warunki

    b.

  • 80. Data: 2015-06-09 11:40:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-08 o 23:52, masti pisze:

> [...]
    > tę "pomyłkę" wylali go z izby w trybie dyscyplinarnym?
    > A odebrać nabywcy nie można bo kupione od komornika uznawane jest za

    No oczywiscie. :-DD
    Przeciez mozna tak relatywizowac do usranej smierci. I takim prawem
    chcesz decydowac o zyciu lub nie nienarodzonych dzieci? Czemu nie? To
    przeciez tylko kilka komorek.
    Roznimy sie tym, ze ja uwazam prawo do zycia jako swiete. Prawo do
    wlasnosci rowniez jako swiete. W przypadku chlopa ktoremu ukradziono
    ciagnik w majestacie prawa nie powinno interesowac jak komornik sobie
    ten temat zalatwi. Prawo powinno zadoscuczynic pokrzywdzonemu chlopu
    natychmiast. Nie za tydzien miesiac tylko natychmiast. Jak to zrobic to
    juz nie chlopa broszka. A to Twoje prawo kaze teraz chlopu ciagac sie po
    sadach i udowadniac, ze nie jest koniem by odzyskac ciagnik. A jak
    wiadomo to nie jedyny przypadek takiego biznesu. Skoro mamy tak
    idiotyczne prawo to znaczy, ze nie brak idiotow ktorzy to prawo
    stanowia. Wiec lepiej niech w ogole trzymaja sie od wypowiadania sie w
    powazniejszych kwestiachn ktorych po prostu nie rozumieja, albo
    zwyczajnie tworza prawo pod zamowiony biznes.

    > To może sam mu oddaj portfel? Co się będzie chłopina męczył?

    Dla mnie zlodziej to zlodziej, morderca to morderca. To nie ja a Ty
    chcesz zmuszac lekarzy do zabijania wbrew ich woli twierdzac, ze takie
    jest prawo. No to masz swoje prawo. Zlodziej nie bedacy zlodziejem i
    uczciwy chlop bez ciagnika. Do tego jeszcze tlumaczysz, ze kupiony od
    komornika jest w dobrej wierze. Powiedz to poprzedniemu wlascicielowi
    ciagnika. A, byl tez przypadek sprzedazy dzialki przez komornika ktorej
    nie mogl sprzedac. Chlop to kupil i nie ma ani kasy, ani ziemi. Naprawde
    super prawo.

    Pozdro.. TK