  • 1. Data: 2009-09-07 06:45:40
    Temat: Domy z bali
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Czy macie jakieś doświadczenia z firmami budującymi domy całoroczne z
    bali? Czy lepiej może zatrudnić góralskich cieśli?
    --
    B, sondująco

  • 2. Data: 2009-09-14 22:53:39
    Temat: Re: Domy z bali
    Od: Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 08:45:40 +0200, Bbjk napisał(a):

    > Czy macie jakieś doświadczenia z firmami budującymi domy całoroczne z
    > bali? Czy lepiej może zatrudnić góralskich cieśli?

    Witam

    U mnie w Gdańsku po sąsiedzku buduje się dom z bali, ale to górale z pod
    Zakopanego budują. Wygląda pierwsza klasa. Podobno przez 2 lata siądzie
    nawet 8cm i oni co jakiś czas będą go skręcać do kupy.