  • 11. Data: 2011-11-17 13:07:17
    Temat: Re: Dostałem nową taryfę z PGNiG
    Od: "Monika" <m...@d...ratownika>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    news:4ec4beaa$0$5796

    > Nieeee. Nadal jestem ogólnie w W2.
    > Powymyślali jakieś 2.x cuda gdzie odczyt oraz rozliczenie raz do roku

    Aż trudno uwierzyć.

    > przez pozostały okres wystawiają ci faktury z góry prognozujące.

    I nie możesz zmienić formy rozliczania?
    Ja również niedawno dostałam informacje, że mam do wyboru trzy formy
    rozliczeń. Nie pamiętam szczegółów, ale w jednym przypadku było tak, że w
    okresie zimowym robią sami pomiary co 2 miesiące, a w letnim co 6, przy czym
    faktury przychodzą co 2 miesiące. W drugim przypadku, że pomiary przez cały
    rok co 2 miesiące, ale faktura co miesiąc (więc też prognozowane). Ale w
    trzecim, że co miesiąc sama podaję stan licznika i faktura przychodzi co
    miesiąc. I tu jest rozliczenie rzeczywiste. Nie wiem czy to ma znaczenie, że
    mam W3.

    Pozdrawiam
    Monia

  • 12. Data: 2011-11-17 13:32:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-16 22:07, kogutek pisze:
    > jak to dobrze że już nie płacę za ich trzynastą,
    > czternastą pensję, dopłaty do wczasów, kolonii dzieci gazowników. Niech
    > zwyczajnie spierdalają.

    Chciałem życzliwie zauważyć, że płacisz dalej. Nawet o tym nie wiesz.
    Płacisz zresztą na wiele innych państwowych firm z których usług
    bezpośrednio może i nie korzystasz.

    I o to właśnie chodzi socjalistom abyś płacił nie wiedząc kiedy i na co.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2011-11-17 13:33:54
    Temat: Re: Dosta?em now? taryf? z PGNiG
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-16 22:23, Maniek4 pisze:
    > To co oni nie wiedzieli, ze to sie bedzie sypac i ze
    > przez te lata nalezalo to ujac sukcesywnie w kalkulacji?

    A co to prywatna firma, żeby o takich rzeczach myślała?
    Do póki nie ma konkurencji dopóty będziemy wszyscy dojeni.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2011-11-17 13:36:16
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-17 08:58, 4CX250 pisze:
    > Jak byś chciał częściej to owszem ale walą cię wtedy na abonamencie.
    > Najczęściej jest co miesiąc odczyt podawany telefonicznie ale to
    > najdroższe.

    Ale zaraz przedwczoraj podpisywałem umowę na gaz i ten abonament od W2
    różnił się o 4 złote tylko.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2011-11-17 13:47:13
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    >bezpośrednio może i nie korzystasz.

    >I o to właśnie chodzi socjalistom abyś płacił nie wiedząc kiedy i na co.

    A ze tak zapytam: co ciebie trzyma w tym kraju?

  • 16. Data: 2011-11-17 13:47:28
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@d...ratownika> napisał w wiadomości
    > "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > I nie możesz zmienić formy rozliczania?

    Mogę. Wystarczy pisemne oświadczenei woli.

> [...]
    > faktura przychodzi co miesiąc. I tu jest rozliczenie rzeczywiste. Nie wiem

    W taryfie W2.x jest dokładnie tak samo jak piszesz z tym że stawki
    oczywiście różne.
    Ja jestem w W2.1 obecnie czyli raz do roku odczyt i rozliczenie a reszta to
    prognozy i faktury prognozowe które z góry dostałem na następny okres roku
    do zapłacenia.

    Marek

  • 17. Data: 2011-11-17 13:51:26
    Od: Cezary <c...@p...fm>

> [...]

    > przez pozostały okres wystawiają ci faktury z góry prognozujące.
    > Jak byś chciał częściej to owszem ale walą cię wtedy na abonamencie.

    Ja zużywam około 900m3 rocznie, a prognozę na rok mam 600m3 - duża
    będzie dopłata, ale właściwie mi nie przeszkadza.

    Przeliczam sobie faktury na m3 gazu i wyszło że najdrożej za m3
    płaciłem w lecie 60zł.
    CezaryT

  • 18. Data: 2011-11-17 14:09:36
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-17 14:47, Kris pisze:
    > A ze tak zapytam: co ciebie trzyma w tym kraju?

    Dziwi Cię, że nie lubię być okradany?
    Skąd to pytanie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2011-11-17 14:13:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Dziwi Cię, że nie lubię być okradany?
    >Skąd to pytanie?

    Gdyby gdzieś czuł się okradany tobym tam nie siedział minuty dłużej.
    Skoro Ty uważasz że Ciebie tu okradają to dziwię się nie uciekasz od
    złodziei.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 20. Data: 2011-11-17 14:19:12
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-17 15:13, Kris pisze:
    > Gdyby gdzieś czuł się okradany tobym tam nie siedział minuty dłużej.
    > Skoro Ty uważasz że Ciebie tu okradają to dziwię się nie uciekasz od
    > złodziei.

    Rozumiem, że Ty nie czujesz się okradany? :-)))
    OK każdy robi jak chce.

    Ja mam taką zasadę, że jak mnie okradają to nie uciekam.

    Poza tym jest jeszcze coś takiego jak Naród i poczucie związku z nim.
    Nie zawsze Polska była rządzona przez takich złodzei. Okradane jest
    dzisiejsze społeczeństwo ale to się zmieni prędzej czy później.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info