  • 1. Data: 2012-11-20 22:25:28
    Temat: Dostałem fuckturę za gaz.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Dziwne, wydawało mi się że jestem wrozliczany rocznie a oni mi zrobili
    prognozę tylko na 9 miesięcy. Co ja w ciąży?
    Aha. 661m3 mi na te 9 miesięcy zakontraktowali na kwotę 1661zł. Takiego wała
    jak im tyle zeżrę. Wychodzi 2,55zł/m3. Złodzieje podwyzszyli od 30 marca
    cenę za gaz z 1,1366zł/m3 na 1,3235zł/m3 czyli ponad 14% i wyszła mi
    niedopłata. Jeszcze na dodatek okres 29.01-30.03, czyli 2 miesiące kiedy był
    jeszcze tańszy gaz wspaniałomyśłnie policzyli sobie szacunkowo zużycie
    85m3, czyli 159m3 za mało, co skutkowało że za te 159m3 każą sobie zapłacić
    w wyższej nowej cenie. Jutro się do nich pofatyguję i im powiem co o tym
    myślę.
    36zł drogą nie chodzi akurat będę w sklepie obok to sobie brandy kupię.

    Marek

  • 2. Data: 2012-11-21 08:11:23
    Temat: Re: Dostałem fuckturę za gaz.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Nov 20, 10:25 pm, "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:
    > jak im tyle zeżrę. Wychodzi 2,55zł/m3. Złodzieje podwyzszyli od 30 marca
    > cenę za gaz z 1,1366zł/m3 na 1,3235zł/m3 czyli ponad 14% i wyszła mi
    > niedopłata. Jeszcze na dodatek okres 29.01-30.03, czyli 2 miesiące kiedy był

    Coś Pan mataczysz, w telewizorze gadali że gaz tanieje, musi co
    licznik masz zepsuty albo celowo siejesz ferment antypaństwowy :]

    L.

  • 3. Data: 2012-11-21 08:24:20
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Coś Pan mataczysz, w telewizorze gadali że gaz tanieje, musi co
    >licznik masz zepsuty albo celowo siejesz ferment antypaństwowy :]

    To tefałeny gadali.

    Marek

  • 4. Data: 2012-11-21 08:31:03
    Temat: Re: Dosta?em fucktur? za gaz.
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-20 22:25, 4CX250 pisze:
    > Dziwne, wydawa?o mi si? ?e jestem wrozliczany rocznie a oni mi zrobili
    > prognoz? tylko na 9 miesi?cy. Co ja w ci??y?
    Wystarczy do nich napisać, że nie przewidujesz tak dużego zużycia i że
    ceny mogą ulec obniżeniu, więc chcesz się rozliczać według odczytu i po
    kłopocie.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-11-21 10:09:49
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Coś Pan mataczysz, w telewizorze gadali że gaz tanieje, musi co
    >licznik masz zepsuty albo celowo siejesz ferment antypaństwowy :]

    Bo w telewizji użyli "skrótu myślowego" ;-)

    Miało być tak ;)

    Od nowego roku podwyżki cen gazu , ale mniejsze niż zakładano. Dzięki temu
    gaz będzie tańszy i to właśnie jest ta obniżka ;)

    Bo to miała być obniżka przez podwyżkę ;)

  • 6. Data: 2012-11-21 10:11:44
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > co o tym myślę.
    > 36zł drogą nie chodzi akurat będę w sklepie obok to sobie brandy kupię.

    To min dlatego nie chciałem gazu i pompy ciepła :) bo z prądem to samo robią

    tylko miał, który od wielu lat kupuję w tej samej cenie ok 400zl netto za T,
    tylko w odpowiednim momencie poza zezonem trzeba kupic i 8T minimum i z
    kopalni a nie
    z składu z fakturą, na której wpisana jest wartośc opałowa i kaloryczność.
    Ale na stary dom szło mi 15T nieocieplony ok 350m2 a teraz na nowy mniejszy
    idzie 3T.

  • 7. Data: 2012-11-21 10:14:51
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >To min dlatego nie chciałem gazu i pompy ciepła :) bo z prądem to samo
    >robią

    A fuj !

    Jesteś takie nieekologiczny i wogóle nie trendy i coool ;)

    Zapewne przeżywasz katusze i katorgę i wogóle dzieci Cię nie widzą bo cały
    czas spędzasz w kotłowni i wogóle jesteś antypaństwowy bo nie dajesz zarobić
    Polskiej energetyce ;)

    hehe ;)

    ;-)

  • 8. Data: 2012-11-21 10:27:49
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Zapewne przeżywasz katusze i katorgę i wogóle dzieci Cię nie widzą bo cały
    > czas spędzasz w kotłowni i wogóle jesteś antypaństwowy bo nie dajesz
> [...]

    hehe ;-)

  • 9. Data: 2012-11-21 17:21:42
    Od: "M." <...@n...pl>

> [...]
    > myślę.
    > 36zł drogą nie chodzi akurat będę w sklepie obok to sobie brandy kupię.

    Napisz im jakie miałeś zużycie w okresie luty-marzec i poproś o korektę
    faktury. Wpisz tyle ile jest ci wygodnie ale bez przesady (tzn. nie zrób
    potem zero).

    M.

  • 10. Data: 2012-11-23 09:20:39
    Od: krakusek <k...@o...pl>

    Mam prośbę, mógłbyś rzucić okiem, czy nie jestem strzyżony przez gazownię?
    http://images.tinypic.pl/i/00212/oyij68p9t6bv.jpg
    Wiem, powinienem sam :)
    Dziękuję i pozdrawiam, krakusek