  • 61. Data: 2017-02-20 21:24:43
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 21:15:21 UTC+1 użytkownik Janusz_k napisał:
    > Mój dom stoi na górce na przedmuchu pomiędzy górami, nie ma zmiłuj,
    > pizdzi :(

    Jakieś gęste drzewa może posadzić. Albo mur wznieść ceglany.

    L.

  • 62. Data: 2017-02-20 21:38:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna jeszcze obudowac wiekszym domem.

  • 63. Data: 2017-02-20 21:52:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Jakieś gęste drzewa może posadzić. Albo mur wznieść ceglany.

    Liściaste w zimie nie dadzą rady.

    --
    Jarek

  • 64. Data: 2017-02-20 22:03:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 21:15, Janusz_k pisze:
    > I pewnie chałupa stoi w dolnośląskim albo na morzem w dolince osłonięta
    > lasem wtedy zuzycie by się zgadzało.
    >
    > Mój dom stoi na górce na przedmuchu pomiędzy górami, nie ma zmiłuj,
    > pizdzi :(

    Czy naprawdę wiatr ma AŻ TAKIE znaczenie?

    --
    MN

  • 65. Data: 2017-02-20 22:46:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zupa za goraca to dmuchasz na lyzke. Z tym ze wiatr bedzie mial duze znaczenie
    jak sciana bedzie wilgotna. Na moj nos jak tynk bedzie wilgotny ale za nim bedzie 15
    centymetrow suchego styropianu to wiatr bedzie mial bardzo male znaczenie. Bo o ile
    moze zimny wiatr wystudzic sciane co ma temperature niewiele wyzsza niz powietrze.
    Przy wietrze oknami bedzie wiecej ciepla uciekalo.

  • 66. Data: 2017-02-20 22:54:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    moze zimny wiatr wystudzic sciane co ma temperature niewiele wyzsza niz powietrze.
    Przy wietrze oknami bedzie wiecej ciepla uciekalo.

    Póki co to same banały i ogólniki.
    Chętnie posłucham jakiegoś dowodu opartego o pomiary albo wyliczenia.

    --
    MN

  • 67. Data: 2017-02-20 23:00:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-02-20 o 21:24, Lisciasty pisze:

    Pisze tu, bo Janusz, ja nie widze Twoich postow. Wez sie na Atmana
    przesiadz.

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2017-02-20 23:02:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-02-20 o 22:54, Marcin N pisze:

    > Póki co to same banały i ogólniki.
    > Chętnie posłucham jakiegoś dowodu opartego o pomiary albo wyliczenia.

    Dzis wieje mocno. Co prawda nie podam danych do wyliczenia, ale slychac
    i czuc, ze wentylacja ma spory przeciag.

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2017-02-20 23:20:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mam Cie do dowodu wpisanego i nie oczekuj nic wiecej.

  • 70. Data: 2017-02-21 09:25:04
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 17:56, nadir pisze:
    > Cyrki są też z własnym odczytem, a to się spóźnisz dzień czy dwa, a to
    > twój odczyt nie zostanie uwzględniony więc i tak ci prognozowanie
    > zużycie zaksięgują.
    > Miałem taryfę z własnym odczytem przez rok czy dwa, więc doskonale wiem
    > jak to działa.

    Obecnie masz dowolność terminu, byle raz w miesiącu to zrobić.

    > Zawsze płacisz za to co faktycznie zużyłeś, a czy przedpłatowo z
    > wyrównaniem na koniec okresu czy nie, to już bez znaczenia.

    Kurde... no dałbym głowę, że nawet tutaj kiedyś czytałem o tym, że
    gazownia mu przysyła kwitki z prognozowanym zużyciem do zapłaty, a potem
    sobie tylko raz na ileś rozliczają to, jak jest faktycznie. Ale może to
    przy jakichś jeszcze rzadszych odczytach?

    Pzdr
    --
    /__/_* /