  • 71. Data: 2017-02-21 09:25:41
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 19:47, Maniek4 pisze:

    > Rejon prosz.

    Poznań

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 72. Data: 2017-02-21 09:40:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-02-21 o 09:25, Kżyho pisze:

    > Kurde... no dałbym głowę, że nawet tutaj kiedyś czytałem o tym, że
    > gazownia mu przysyła kwitki z prognozowanym zużyciem do zapłaty, a potem
    > sobie tylko raz na ileś rozliczają to, jak jest faktycznie. Ale może to
    > przy jakichś jeszcze rzadszych odczytach?

    U mnie co dwa miesiace wg. wskazan licznika.

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2017-02-21 09:41:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Poznań

    I wszystko jasne.

    Pozdro.. TK

  • 74. Data: 2017-02-21 09:47:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 09:41:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I wszystko jasne.

    Wszystko co złe to ze wschodu tam u Ciebie?

  • 75. Data: 2017-02-21 09:53:46
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 21:15, Janusz_k pisze:
    > I pewnie chałupa stoi w dolnośląskim albo na morzem w dolince osłonięta
    > lasem wtedy zuzycie by się zgadzało.

    W Poznaniu. Żadnego lasu nie mam. Zwykłe osiedle starszych domów
    jednorodzinnych.
    Sąsiad obok ma dość nowy dom około 10-letni i płaci prawie 2 razy tyle.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 76. Data: 2017-02-21 10:34:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kżyho napisał:

> [...]
    > a potem sobie tylko raz na ileś rozliczają to, jak jest faktycznie.
    > Ale może to przy jakichś jeszcze rzadszych odczytach?

    To u takich, co mają gaz do zupy gotowania. Ci co grzeją gazem może
    też by chcieli płacić równe rachunki co miesiąc i rozłożyć sobie
    opłatę za zimowy gaz na letnie miesiące -- ale gazownia aż tak daleko
    im na ręke nie idzie.

    --
    Jarek

  • 77. Data: 2017-02-21 10:36:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maniek4 napisał:

    > I wszystko jasne.

    Co jasne?! Akurat po poznaniakach należy się spodziewać większej dbałości
    o własne finanse.

    --
    Jarek

  • 78. Data: 2017-02-21 10:40:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 09:53:48 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > W Poznaniu. Żadnego lasu nie mam. Zwykłe osiedle starszych domów
    > jednorodzinnych.
    > Sąsiad obok ma dość nowy dom około 10-letni i płaci prawie 2 razy tyle.

    A ile Ci wychodzi za rok? Bo info, że 500 zeta/miesiąc nie zostało
    przekroczone, to dosyć mało precyzyjne, bo nie wiemy czy to było
    199 czy może 499 ;)
    A co do warunków to może macie jakiś lokalny korytarz powietrzny
    z zimnymi prądami, albo jakąś inną lokalną anomalię...

    L.

  • 79. Data: 2017-02-21 10:43:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Co jasne?! Akurat po poznaniakach należy się spodziewać większej dbałości
    > o własne finanse.

    Ciekawa teoria, nie na temat, ale z ciekawosci spytam: czemuz to?

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2017-02-21 10:49:50
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lutego 2017 01:09:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie.
    >
    > Za miesiac styczen i luty 1211 zyli. Zima mrozna. Temperatyry czesto
    > noca ponizej -20C. W zeszlym roku za podobny okres i przy temp. w ciagu
    > dnia w wiekszosci powyzej zera za gaz wyszlo ok. 300 - 400 zyli wiecej.
    > Rozica to wiatr. Ta zima jest niemal bezwietrzna.

    dolny śląsk - odczytałem zużycie, od początku sezonu zużyłem w tym roku 881m3 gazu, w
    zeszłym roku 736m3.
    Nie wiem jak wytłumaczyc twoje niższe zużycie w tym roku mimo zimniejszej zimy, wiatr
    mnie nie przekonuje do konca - takie pytanie kontrolne: pomiary masz z licznika, czy
    z faktury, moze było jakies przekłamanie?

    b.