  • 41. Data: 2011-11-18 11:51:52
    Temat: Re: Dostałem nową taryfę z PGNiG
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Robert G napisał:

    > I tu Cię zaskoczę... :-P
    > Sam się ładuje - dba o to podajnik.
    > Ja wrzucam obecnie raz na jakieś 8 - 10 dni i raz na jakieś 4 wybieram
    > popiół.

    Albo masz słaby piec, albo paliwo nie jest najlepszej jakości. Polecam
    węgiel o mniejszej zawartości popiołu, wtedy wybierasz co pełny
    załadunek albo jeszcze rzadziej. Ostatnio trafiłem węgiel, że wybieram z
    popielnika po spaleniu ok 10 worków węgla lub jak zapomnę to i później.

    pozdrawiam
    rafał

  • 42. Data: 2011-11-18 12:03:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Przy gazie też można przecież.
    > Czy jest jakiś problem aby mieć taryfę w której samemu podaje się co
    > miesiąc stan licznika?
    > Ja dopiero co podpisywałem umowę w PGNiG na domek jednorodzinny i taką
    > właśnie wybrałem.

    A jaka jest różnica między tą taryfą, którą wybrałeś, a innymi?
    Chodzi mi o cenę paliwa.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 43. Data: 2011-11-18 12:04:38
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "William Bonawentura" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:ja3jgi$i6f$1@news.onet.pl...

    > W myśl tego, skład węgla w pipidówie dolnej też winien obchodzić to święto.
    >
    > Marek

    Oczywiście na koszt jakiejś kopalni.

  • 44. Data: 2011-11-18 12:09:14
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-18 13:03, krys pisze:
    > quent wrote:
    > A jaka jest różnica między tą taryfą, którą wybrałeś, a innymi?
    > Chodzi mi o cenę paliwa.

    Nie wiem jak z innymi ale między tą w której odczytuję sam (wysylam
    mailem stan i dostaje mailem fakturę) a tą gdzie odczyt jest raz i potem
    faktury prognozowane - rożnica byla tylko w abonamencie chyba niecale 4zł

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 45. Data: 2011-11-18 12:09:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Nixe wrote:

    > Wszystko ma swoje wady i zalety, ale ja osobiście w życiu nie
    > zamieniłabym pieca na gaz na piec węglowy, peletowy, kominek

    Zamienić, to nie, ale mieć oprócz to dobra rzecz.
    I koniecznie instalacje grawitacyjną.
    Błogosławiłam stary piec węglowy, jak szlag trafił linie elektryczne podczas
    wichury, w związku z czym gazowy sobie tylko wisiał na ścianie....
    J.

    www.kontestacja.com

  • 46. Data: 2011-11-18 12:15:04
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > Ostatnio trafiłem węgiel, że wybieram z popielnika po spaleniu ok 10
    > worków węgla lub jak zapomnę to i później.
    >
    > pozdrawiam
    > rafał

    Jaki węgiel i z jakiej kopalni?
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6640
    (20111118) __________

  • 47. Data: 2011-11-18 12:21:07
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Nixe <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > + łazienkę.

    > No u mnie byłby spory, bo kotłownię mam niewielką.

    > Szczerze mówiąc chyba niewiele bardziej niż Energa czy inny Vattenfal,
    > więc ja już się przyzwyczaiłam.

    > Wszystko ma swoje wady i zalety, ale ja osobiście w życiu nie
    > zamieniłabym pieca na gaz na piec węglowy, peletowy, kominek czy
    > jakikolwiek inny wymagający obsługi większej, aniżeli naciśnięcie paru
    > guzików raz na miesiąc albo i rzadziej :) Jedyna alternatywa to pompa
    > ciepła, ale niestety cena jest na tyle zaporowa, że chyba jeszcze nie w

    Nigdy nie mów nigdy. Pożyjesz to spokorniejesz. W kapitalizmie oprócz podatków
    i śmierci jest jeszcze jedna pewna rzecz. Jak masz firmę albo gdzieś pracujesz
    to na 100% albo Ty albo pracodawca się wyłoży. jak w gazowni pracujesz to za 3
    lata wymyślą jakiegoś cumbajszpila że będziesz nie potrzebny, albo zwyczajnie
    majster będzie miał kuzyna bez pracy. A jak znajdziesz starą oponę to też
    spalisz i przestaniesz być ekologiczny. Byt kształtuje świadomość, nie ja to
    wymyśliłem.

  • 48. Data: 2011-11-18 12:23:10
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Nixe napisał:

    > To ile ten zasobnik ma pojemności?? Pytam, bo szczerze mówiąc ostatni
    > piec na węgiel, jaki widziałam, to był piec kaflowy mojej babci :)

    Zasobnik w moim kotle ma 150 kg. Spalanie przy obecnych temperaturach
    średnich lekko poniżej zera oscyluje w okolicach 15 kg na dobę - już z
    grzaniem CWU dla czterech osób.

    Kaflok też mam... :-), ale już nie na węgiel tylko na drewno. I dla
    zaoszczędzenia węgla popalam sobie w nim - drewno na razie mam z budowy :-)

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 49. Data: 2011-11-18 12:36:43
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Nie wiem jak z innymi ale między tą w której odczytuję sam (wysylam
    > mailem stan i dostaje mailem fakturę) a tą gdzie odczyt jest raz i potem
    > faktury prognozowane - rożnica byla tylko w abonamencie chyba niecale 4zł

    Ja mam odczyt co dwa miesiące i żadnych prognoz, dlatego pytam, bo może
    jakieś kosmiczne kwoty przepłacam;-)

    J.

    www.kontestacja.com

  • 50. Data: 2011-11-18 12:43:58
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-18 13:36, krys pisze:
    > Ja mam odczyt co dwa miesiące i żadnych prognoz, dlatego pytam, bo może
    > jakieś kosmiczne kwoty przepłacam;-)

    Nie sądzę.
    Przyglądałem się ostatnio cennikowi pgnig, tak na szybko bo jest mocno
    zagmatwany ale dało się zauważyć, że paliwo jest w podobne cenie dla
    pewnego zblizonego deklarowanego zapotrzebowania, roznice są w
    abonamentach i wynikają ze sposobu/ilości odczytów itp. spraw związanych
    z obsługą admin.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info