  • 1. Data: 2014-08-13 08:11:40
    Temat: Re: Dostałem pismo z gazowni
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 12 Aug 2014 14:46:03 +0200, janusz_k napisał(a):

    > A w nim że teraz gaz będzie w kwh rozliczany a nie m3 :( do tego dwie

    Każdy prędzej czy później to dostanie. Ja przejrzałem po łebkach, bo
    wczytać się w to tak z marszu trudno. Z pierwszych wniosków jakie (nie wiem
    czy poprawnie) mi wyszły, to że zakładają, że z 1m3 można otrzymać ok. 11
    kWh (patrzyłem na dotychczasowe progi taryf W1 i W2). Teraz oczywiście
    największa niewiadoma to ile to będzie w rzeczywistości, ponieważ przy
    progach w kWh i zużyciu np. 1300 m3 raz będzie można już trafić do W3 a raz
    zostać jeszcze W2, krótko mówiąc: mamy dodatkową zmienną na jaką nie ma
    wpływu i co nam Pan teraz zrobi:)

    --
    scruffty

  • 2. Data: 2014-08-13 09:51:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mnie jedno zastanawia.
    Do tej pory były m3 i za m3 płaciło się.
    Był licznik wyskalowany w m3 i po sprawie.

    Rozumiem że liczniki się nie zmieniają.
    Tylko będzie przelicznik m3x 1,2686868763.
    Czy tak?

  • 3. Data: 2014-08-13 10:17:55
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 13.08.2014 o 09:51 Bolko <s...@g...com> pisze:

> [...]
    > Był licznik wyskalowany w m3 i po sprawie.
    >
    > Rozumiem że liczniki się nie zmieniają.
    > Tylko będzie przelicznik m3x 1,2686868763.
    Być może, zobaczymy co będzie na następnej fakturze,
    przecież w miesiąc nie zmienią liczników, czyli odczyty będą nadal
    w m3 i na fakturze musi to być ujęte.
    Pożyjemy zobaczymy.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2014-08-13 10:39:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 10:17:55 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
    będzie na następnej fakturze,

    > przecież w miesiąc nie zmienią liczników,

    Zmienią.
    Konwój 280 ciężarówek z licznikami gdzieś w pobliżu jedzie podobnież;)

  • 5. Data: 2014-08-13 13:17:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-13 10:39, Kris pisze:
    > W dniu środa, 13 sierpnia 2014 10:17:55 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
    > będzie na następnej fakturze,

    > Zmienią.
    > Konwój 280 ciężarówek z licznikami gdzieś w pobliżu jedzie podobnież;)

    Ha, ha, ha...
    Uśmiałem się.
    :)

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-08-13 19:25:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 13.08.2014 o 10:39 Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > będzie na następnej fakturze,

    > Zmienią.
    > Konwój 280 ciężarówek z licznikami gdzieś w pobliżu jedzie podobnież;)
    Dobre :)

    --

    Pozdr
    Janusz