  • 41. Data: 2018-09-06 19:39:43
    Temat: Re: Dron do pomocy przy domu
    Od: <test>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Drony teraz dość tanie, widzę na amz jakieś modele już od 20-50 Eur.
    >Dobrze kombinuję, czy to w ogóle się nie nadaje do poważnych zastosowań?

    Absolutnie nie nadaje. Bedziesz mial powazny klopot nawet nim sterowac.

  • 42. Data: 2018-09-06 19:41:04
    Od: <test>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    >Pooglądaj sobie filmiki na youtube, choć mam wrażenie że yt sporo
    >pogarszają
    >jakość jego obrazu.

    Niby dlaczego pogarszaja, youtube to hd, najtansze drony nie wyrabiaja hd.

  • 43. Data: 2018-09-06 19:44:47
    Od: <test>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >były w Biedronce (sieć sklepów) drony za 100 lub 200 PLN. Kupiłem synowi
    >na prezent. Dron miał kamerkę (nagrywał na kartę SD) i zasięg około
    >100-150m.

    Mocno teoretycznie

  • 44. Data: 2018-09-06 19:46:58
    Od: <test>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Taki dron jak na ladowaniu lata ~10-15min to rozladowuke akumulatory dosc
    >duzym pradem (5-10C), czesto konczy sie to tak:
    >https://www.youtube.com/results?search_query=rc+mod
    el+li-ion+fire+in+flight

    Podobnie jak tablety i komorki samsunga.

  • 45. Data: 2018-09-07 10:36:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Sep 2018 19:41:04 +0200, w <5b9166b2$0$622$65785112@news.neostrada.pl>,
    <test> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Niby dlaczego pogarszaja, youtube to hd, najtansze drony nie wyrabiaja hd.

    Bo widzę różnicę pomiędzy tym co mam na dysku, a tym co leci z YT.
    Słaba rekompresja robi swoje.

  • 46. Data: 2018-09-07 10:37:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Sep 2018 19:39:43 +0200, w <5b916662$0$614$65785112@news.neostrada.pl>,
    <test> napisał(-a):

    > Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Absolutnie nie nadaje. Bedziesz mial powazny klopot nawet nim sterowac.

    Jeżeli kupi polecany model, a nie badziewie, to nie będzie miał.

  • 47. Data: 2018-09-07 10:43:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.09.2018 10:37, r...@k...pl wrote:

    ..

    > Jeżeli kupi polecany model, a nie badziewie, to nie będzie miał.

    Za 20-50 euro?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 48. Data: 2018-09-07 11:03:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 7 Sep 2018 10:43:16 +0200, w <pmtdn4$33p$1@dont-email.me>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

    ..

    > Za 20-50 euro?

    Tak. Ale nie w biedrze, tylko na aliexpress.
    Na Allegro takie modele kosztują x2.

  • 49. Data: 2018-09-12 21:37:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 14:41 Mateusz Viste <m...@n...pamietam> pisze:

    > Zastanawiam się od pewnego czasu nad zakupem drona, by pomógł przy domu.
    > Hamuje mnie jednak myśl że wydam pieniądze na niepotrzebne widzimisię
    > które nie sprawdzi się w praktyce.

    Pojawił się art na onecie w Twoim temacie:

    https://technologie.onet.pl/poradniki-zakupowe/najpo
    pularniejsze-drony-z-kamera/6dcp3bk?utm_source=Techn
    ologie&utm_medium=promo_oferty&utm_campaign=SG

    TG

  • 50. Data: 2018-09-12 21:58:37
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 12 Sep 2018 21:37:19 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Pojawił się art na onecie w Twoim temacie:

    ...który potwierdził moje wcześniejsze wnioski - póki co te budżetowe
    drony to tylko zabawki do polatania :)

    "lot może trwać od 6 do 9 minut"
    "...na odległość AŻ do 150 metrów"
    "obraz w rozdzielczości 640x480"
    "Wbudowana kamera 0,3 MP"

    Poczekam. Za 5-6 może wrócę do tematu, a tymczasem mam kalosze i póki co
    starcza sił na dźwiganie drabiny.

    Mateusz