  • 51. Data: 2018-09-12 22:37:33
    Temat: Re: Dron do pomocy przy domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > ...który potwierdził moje wcześniejsze wnioski - póki co te
    > budżetowe drony to tylko zabawki do polatania :)
    >
    > "lot może trwać od 6 do 9 minut"
    > "...na odległość AŻ do 150 metrów"
    > "obraz w rozdzielczości 640x480"
    > "Wbudowana kamera 0,3 MP"
    >
    > Poczekam. Za 5-6 może wrócę do tematu, a tymczasem mam kalosze
    > i póki co starcza sił na dźwiganie drabiny.

    Nokia też zaczynała od kaloszy, potem przyszedł czas na pozostały
    sprzęt komunikacyjny. Zatem to sprawdzona strategia, można nią
    podążać.

    Jarek

    --
    Raz gotował Filip flaki,
    A Prot wpadł na pomysł taki,

  • 52. Data: 2018-09-12 22:57:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    12 Sep 2018 19:58:37 GMT, w <5b996fed$0$5486$426a74cc@news.free.fr>, Mateusz
    Viste <m...@n...pamietam> napisał(-a):

> [...]
    > "obraz w rozdzielczości 640x480"
    > "Wbudowana kamera 0,3 MP"
    >
    > Poczekam. Za 5-6 może wrócę do tematu, a tymczasem mam kalosze i póki co

    Z tą kamerą to chyba najtańsze modele wybrali, w tych cenach spokojnie kupisz
    2MP.
    A w pozostałych parametrach co jest problemem? Dachu chyba wyższego niż 50m nie
    masz? :D

  • 53. Data: 2018-09-13 09:37:31
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 12 Sep 2018 22:57:24 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Z tą kamerą to chyba najtańsze modele wybrali, w tych cenach spokojnie
    > kupisz 2MP.
    > A w pozostałych parametrach co jest problemem? Dachu chyba wyższego niż
    > 50m nie masz? :D

    Ale to miało nie tylko do dachu być. Kupować zabawkę żeby użyć raz w roku
    trochę szkoda. Miało też służyć do oblatania działki, a do tego 150m nie
    starczy.

    Mateusz

  • 54. Data: 2018-09-13 10:15:45
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > trochę szkoda. Miało też służyć do oblatania działki, a do tego 150m nie

    za równowartość 2-ch kosiarek kupisz drona od xiaomi który obleci pole
    i stodołę na jednym ładowaniu ;)

    --
    Pete

  • 55. Data: 2018-09-13 10:46:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > trochę szkoda. Miało też służyć do oblatania działki, a do tego 150m nie

    Do oblatanie działki i doglądania wełniaków spraw sobie quada ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 56. Data: 2018-09-18 18:08:46
    Od: <test>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    Fri, 7 Sep 2018 10:43:16 +0200, w <pmtdn4$33p$1@dont-email.me>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

> [...]
    ..

    >Tak. Ale nie w biedrze, tylko na aliexpress.
    >Na Allegro takie modele kosztują x2.

    Podaj model. Ma gps? Stabilizuje polozenie na podstawie obrazu z kamer
    skierowanych w dol?