  • 1. Data: 2011-10-20 08:08:00
    Temat: Drożej, drożej, tylko drożej będzie.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://gielda.onet.pl/w-2012-roku-zdrozeja-energia-i
    -cieplo,18727,4885460,1,prasa-detal

  • 2. Data: 2011-10-20 09:41:13
    Temat: Re: Drożej, drożej, tylko drożej będzie.
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Paź, 10:08, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > http://gielda.onet.pl/w-2012-roku-zdrozeja-energia-i
    -cieplo,18727,488...

    Kopalnie i elektrownie to uklad naczyn polaczonych. One maja inne
    cenniki niz odbiorca indywidualny.. Elektrownia zre wegiel, kopalnia
    zre prad. Kopalnie nie beda sobie podcinac galezi na ktorej siedza ;)
    Wiec spokojnie, co rok zawsze takie informacje sa (nie tylko o
    pradzie) i niewiele z nich wynika - wazne ze PAP ma co sprzedac ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-10-20 10:46:51
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    v.googlegroups.com...
> [...]

    >Wiec spokojnie, co rok zawsze takie informacje sa (nie tylko o
    >pradzie) i niewiele z nich wynika - wazne ze PAP ma co sprzedac ;-)

    Tyle że rok temu sąsiad który pali w piecu, tonę wegla kupował po 790zł a w
    tym roku po 850zł czyli 7% drożej.

    Marek

  • 4. Data: 2011-10-20 11:06:52
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > Tyle że rok temu sąsiad który pali w piecu, tonę wegla kupował po 790zł
    > a w tym roku po 850zł czyli 7% drożej.

    A ja w ub roku węgiel kupowałem za tonę po 890 zł, a w tym już po 700...
    O ile to procent drożej??? :-D

    To zależy gdzie i kiedy kupował.

    pozdr
    Robert G

  • 5. Data: 2011-10-20 11:14:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Tyle że rok temu sąsiad który pali w piecu, tonę wegla kupował po 790zł a w

    >tym roku po 850zł czyli 7% drożej.

    Skąd ta cena? U na na Pomorzu spokojnie w okolicach 700zł dostaniesz

  • 6. Data: 2011-10-20 12:08:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja w ub roku węgiel kupowałem za tonę po 890 zł, a w tym już po 700...
    > O ile to procent drożej??? :-D
    >
    > To zależy gdzie i kiedy kupował.

    Zdziwisz się ale kupował w tym samym miejscu ten sam gatunek. Ty też ?

    Marek

  • 7. Data: 2011-10-20 12:10:01
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > w tym samym miejscu ten sam gatunek. Ty też ?

    Gatunek tak, ale w innym miejscu i o innym czasie - z wiosny :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 8. Data: 2011-10-20 12:28:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Gatunek tak, ale w innym miejscu i o innym czasie - z wiosny :-)

    Na wisnę zawsze taniej :)

  • 9. Data: 2011-10-20 13:10:43
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > Skąd ta cena? U na na Pomorzu spokojnie w okolicach 700zł dostaniesz
    A u nas na Pomorzu nie. O jakim węglu piszesz? Pieklorza kupowalem ostatnio
    za 860zł/t.
    Po kilku nieudanych eksperymentach z ruskim i czeskim węglem kupuję tylko
    krajowy.
    Pozdr.
    Krzysiek
    PS. Daj namiar do składu (o ile pamiętam jesteś z okolic Lęborka). Chętnie
    do nich zadzwonię i pogadam o ofercie i cenie.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6559
    (20111020) __________

  • 10. Data: 2011-10-20 13:51:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    > Skąd ta cena? U na na Pomorzu spokojnie w okolicach 700zł dostaniesz
    >A u nas na Pomorzu nie. O jakim węglu piszesz? Pieklorza kupowalem ostatnio

    We wrześniu dla babci kupowałem Orzech II kaloryczność 30%MJ/kg jeśli dobrze
    zapamiętałem i cokolwiek to znaczy (nie palę węglem wiec nie wiem czy to
    dobry czy zły parametr) płaciłem 770zł/tona
    W innym składzie wiem że sprzedają węgiel workowany po 50kg w cenie
    34zł/worek- na początku września teściu kupował do swojego pieca kaflowego.
    Był tam też węgiel tańszy ale drobniejszy chyba groszek się u nich nazywał.