  • 21. Data: 2011-05-19 09:05:00
    Temat: Re: Drukarki - też tutaj?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-19 09:12, Cyb pisze:

    > pl.listserv.chomor-l
    > jak zapłacisz taksa (na końcu postu ma być dowcip, najlepiej
    > niesucharkowy) to sporo są w stanie grupowicze podpowiedziec :)

    Zapamiętam, dzięki. :)

    Ewa

  • 22. Data: 2011-05-19 09:05:16
    Temat: Re: Drukarki - te? tutaj?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-19 09:03, Druid29 pisze:
    > U?ytkownik "medea"<x...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

    > Wyjmij kartridge z tonerem, stuknij nim o kant sto?u :) (troch? toneru mo?e
    > si? wysypa?) i za?? z powrotem. Powinno pom?c na jaki? czas.

    Dobre! ;)

    Ewa

  • 23. Data: 2011-05-19 10:16:25
    Od: Piotr <z...@o...gmail.com>

    Dnia 19-05-2011 o 11:05:16 medea <x...@p...fm> napisał(a):

    > Dobre! ;)
    >
    > Ewa

    To akurat nie jest żart. Niekoniecznie trzeba stukać, ale czasami
    wstrząśnięcie tonerem przedłuża jego żywotność:)

    --
    Piotr

    http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

  • 24. Data: 2011-05-19 10:29:24
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-19 12:16, Piotr pisze:

    > To akurat nie jest żart. Niekoniecznie trzeba stukać, ale czasami
    > wstrząśnięcie tonerem przedłuża jego żywotność:)

    Nie potraktowałam tego jak żart, ale w sumie genialnie prostą myśl. ;)
    Bo pewnie ten toner osiada na ściankach, a jak się nim o coś stuknie, to
    opadnie w dół, będzie jego większe nagromadzenie w jednym miejscu i być
    może wtedy czujnik lepiej go wyczuje. ;) No ale nie wiem, na jakiej
    zasadzie działają takie czujniki, tak sobie gdybam.

    Ewa

  • 25. Data: 2011-05-19 11:27:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 11:04:06 +0200, medea napisał(a):

    > Dzięki! Przy następnej okazji spytam. Bo jak na razie wychodzi na to, że
    > toner rzeczywiście zaczął się kończyć. ;)
    >
    > Ewa

    Chciałaś powiedzieć "skończył się zaczynać"?
    ;-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 26. Data: 2011-05-19 11:57:22
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    medea <x...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >może wtedy czujnik lepiej go wyczuje. ;) No ale nie wiem, na jakiej
    >zasadzie działają takie czujniki, tak sobie gdybam.

    Po potrzasnieciu zasobnika toner po prostu rowniej sie w nim
    uklada. To stary patent jeszcze z czasow, kiedy laser do domu to bylo marzenie
    scietej glowy :)

  • 27. Data: 2011-05-19 19:39:04
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Jarek P. (j...@g...com)
    in news:85cb3073-1051-4ac3-aa1e-e4c4c7af5326@q12g2000pr
    b.googlegroups.com

> [...]
    > drukarkami, pytaniami o soft i tym podobnymi, spuszczają tam na
    > drzewo. A przynajmniej spuszczali jeszcze jakiś czas temu.

    E tam, nigdy tak nie było. Pamiętam, kiedyś się ktoś pytał o pisaki do
    płyt CD i uznano, że to jak najbardziej sprzęt. ;)

    MSz

  • 28. Data: 2011-05-20 15:52:19
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > E tam, nigdy tak nie było. Pamiętam, kiedyś się ktoś pytał o pisaki do
    > płyt CD i uznano, że to jak najbardziej sprzęt. ;)

    No to ja w takim razie miałem pecha i się zraziłem do tej grupy...

    J.

  • 29. Data: 2011-05-22 15:39:37
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-19 13:57, Przesmiewca pisze:

    > Po potrzasnieciu zasobnika toner po prostu rowniej sie w nim
    > uklada. To stary patent jeszcze z czasow, kiedy laser do domu to bylo marzenie
    > scietej glowy :)

    Co więcej - znalazłam instrukcję i nawet tam zalecają wyciągnięcie
    tonera i potrząśnięcie nim raz na jakiś czas. :)

    Ewa

  • 30. Data: 2011-05-22 15:52:11
    Od: Piotr <z...@o...gmail.com>

    Dnia 22-05-2011 o 17:39:37 medea <x...@p...fm> napisał(a):

    > Co więcej - znalazłam instrukcję i nawet tam zalecają wyciągnięcie
    > tonera i potrząśnięcie nim raz na jakiś czas. :)
    >
    > Ewa

    Przecież nie okłamalibyśmy Cię:)

    --
    Piotr