  • 21. Data: 2009-03-28 17:53:41
    Temat: Re: Drzewo
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości

    > Że zostało obdarte. I co dalej, Jacusiu jajakoko?

    A dalej gówno.
    Nie dyskutuję z tobą dopóki się nie odchamisz.

  • 22. Data: 2009-03-30 21:40:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 18:53:41 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > A dalej gówno.
    > Nie dyskutuję z tobą dopóki się nie odchamisz.

    Tak, Jacusiu jajakoko ;) Ja się mam odchamiać, wzorcu kultury ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 23. Data: 2009-03-31 06:27:46
    Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl>

    On Sat, 28 Mar 2009, Adam Płaszczyca wrote:

    > Ojoj, jakiś wandal pokaleczył moje drzewo... Panie Urzedniku, prosze go
    > złapać i ukarać!

    Nawet jak ten wandal przyjdzie w nocy i zetnie to drzewo a potem ukradnie
    to i tak urząd rozlicza się z właścicielem działki a właściciel działki z
    wandalem.

    D.P.

  • 24. Data: 2009-03-31 17:57:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 08:27:46 +0200, Darek Pakosz napisał(a):

    > Nawet jak ten wandal przyjdzie w nocy i zetnie to drzewo a potem ukradnie
    > to i tak urząd rozlicza się z właścicielem działki a właściciel działki z
    > wandalem.

    Podaj podstawę prawną...

    --
    _______/ /_ GG: 3524356