  • 1. Data: 2010-07-13 06:34:24
    Temat: Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Ostatnio w marketach budowlanych i innych Biedronkach pojawiają się
    drzwi "antywłamaniowe" w cene 300-500 zł. Co tak naprawdę są one są
    warte ? W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi
    otwieraczem do konserw. Chciałbym takie drzwi zainstalować w piwnicy;
    estetykę zewnętrzną można czymś przysłonić.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-07-13 06:45:26
    Temat: Re: Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-07-13 08:34, PeJot pisze:
> [...]
    > otwieraczem do konserw. Chciałbym takie drzwi zainstalować w piwnicy;
    > estetykę zewnętrzną można czymś przysłonić.

    mała siekierka lub młotek też się sprawdzi :)

  • 3. Data: 2010-07-13 12:32:37
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jeśli mają kryte wewnątrz zawiasy to wcale niełatwo będzie je sforsować, do piwnicy
    mogą być akurat.

    -----

  • 4. Data: 2010-07-13 12:38:04
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    PeJot <P...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >otwieraczem do konserw. Chciałbym takie drzwi zainstalować w piwnicy;
    >estetykę zewnętrzną można czymś przysłonić.

    Za 3 stowy to mozna kupic drzwi do bloku wewnatrz mieszkania, a nie antywlamaniowe.
    Co prawda antywlamaniowe napisales w cudzyslowiu, ale i tak podejrzewam,
    ze takie drzwi to z kopa mozna wywalic. A nawet jesli nie, to zastosowany zamek
    pewnie byle slusarz otworzy w minute.

  • 5. Data: 2010-07-13 13:10:41
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze takie drzwi to z kopa mozna wywalic. A nawet jesli nie, to zastosowany

    Tak jest miejsce na zamek ale i tak są słabe.

  • 6. Data: 2010-07-13 17:22:03
    Od: "lolo" <f...@h...com>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi
    > otwieraczem do konserw.

    http://tinyurl.com/34xtn52

    ;-)

    --
    Pozdrawiam Lolo
    L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

  • 7. Data: 2010-07-13 22:18:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PeJot" i1h1dg$s9q$...@n...onet.pl

    > [..] warte ? W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi otwieraczem
    do konserw. [..]

    Cicho, bez wysiłku, estetycznie... :)
    (niemal jak do samochodu, gdy zapomnę o zamknięciu dachu czy okna)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-07-14 05:18:16
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Przesmiewca pisze:

> [...]
    > ze takie drzwi to z kopa mozna wywalic. A nawet jesli nie, to zastosowany zamek

    No cóż, za 3 stówy ciężko będzie zaprojektować i zrobić stalowe drzwi do
    piwnicy. Kratę już prędzej.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2010-07-14 09:10:17
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Policz ile kosztuje kilogram stali i wyjaśnij dlaczego gówniane drzwi np. gerda
    kosztują 6× więcej, niż powinny, a chińskie w sam
    raz.
    Możesz w ten sposób zająć się wieloma produktami, od klapek do elektroniki.

    -----

  • 10. Data: 2010-07-14 12:52:19
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "lolo" <f...@h...com> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/34xtn52

    I to jest dowód na to jakie one są kiepskie? Jak na moje to zdewastowali je
    ładnie ale nie otworzyli, dodatkowo narobili przy tym sporo hałasu, co wcale
    nie jest w czasie włamania bez znaczenia.
    Wracając do sedna sprawy. Ja mam takie od około 4 lat jako wejściowe do domu
    i wszystko jest ok. Nie rdzewieją, działają i nie mam prawa złego słowa
    powiedzieć na ich temat. Jako drzwi do pwinicy to bym się przez 3 sekundy
    nie zastanawiał. Dla przezornych prostą metodą za dodatkowe kilka złotych
    będzie obicie ich grubszą blachą.

    Tomasz