  • 1. Data: 2009-03-30 10:05:18
    Temat: Drzwi dębowe zew. Śląsk
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Czy ktoś z grupowiczów mógłby polecić stolarza, który wykonuje w przystępnej
    cenie drzwi zewnętrzne dębowe.
    Wiem, że cena przystępna to pojęcie względne jak i sam wygląd to kwestia
    gustu -w związku z tym podaję link do strony:
    http://www.allegro.pl/item554247400_drzwi_debowe_pro
    mocja.html
    Drzwi na tej stronie (wygląd) jak ich cena były dla mnie idealne, a były bo
    niestety gościu już je sprzedał i też już ich nie robi :(

    Pozdrawiam! Marcin

    PS. Lokalizacja: Śląsk, najlepiej okolice tarnowskich Gór

  • 2. Data: 2009-03-31 11:53:04
    Temat: Re: Drzwi dębowe zew. Śląsk
    Od: p...@i...pl

    On 30 Mar, 12:05, "Marcin" <m...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Drzwi na tej stronie (wygląd) jak ich cena były dla mnie idealne, a były bo
    > niestety gościu już je sprzedał i też już ich nie robi :(

    jestes pewny ze debowe? cena jakas taka chinska...

    pzdr
    Krzychut

  • 3. Data: 2009-03-31 18:15:41
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    jestes pewny ze debowe? cena jakas taka chinska...

    No własnie: cena bardzo dobra. Oglądałem je, macałem. W ich środek nie
    wejdę, ale goście mówili, że dębowe, ale niestety już ich nie robią :(

    Pozdrawiam! Marcin