  • 11. Data: 2009-01-18 22:02:28
    Temat: Re: Drzwi pcv opinie
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    juliusz1 wrote:
    > Czy mógłbyś rzucic jakimś linkiem do sprzedawcy , zainteresowałes mnie
    > tymi drzwiami z włokna szklanego , a ile orientacyjnie kosztują takie drzwi
    >
    > Pozdrawiam JULIUSZ

    Kupiłem takie jak w linku:
    http://www.euronord.com.pl/naszaoferta_prestige.php
    Bez dostawki zapłaciłem 3500 z transportem.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2009-01-19 08:26:53
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Drzwi pięknę tylko ta cena
    :) , mnie rozwala .

  • 13. Data: 2009-01-19 09:29:40
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> napisał w wiadomości
    > Drzwi pięknę tylko ta cena
    > :) , mnie rozwala .

    Za drewniane zaplacisz nie mniej.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-01-19 21:41:25
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    juliusz1 wrote:
    > Drzwi pięknę tylko ta cena
    > :) , mnie rozwala .
    To poszukaj trochę i się przekonaj że dębowych w tej cenie nie kupisz a
    z innego drzewa na drzwi zewn sie nie nadają.
    Możesz kupić w markecie stalowe chińskie za 350zł, ja ma takie do pom
    gospodarczego i już po roku mi próg rdzewieje i musiałem malować a
    podobno jest on z blachy nierdzewnej :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2009-01-19 21:42:20
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za drewniane zaplacisz nie mniej.
    >
    > Pozdro.. TK

    Nawet więcej, dębowych w tej cenie nie kupi a z innego gatunku drzewa na
    drzwi zewn sie nie nadają.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 16. Data: 2009-01-19 23:30:57
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Nawet więcej, dębowych w tej cenie nie kupi a z innego gatunku drzewa na
    > drzwi zewn sie nie nadają.

    Nadaja sie nadaja, musza byc tylko robione z klejonych ramiakow. W sosnowych
    glownie jest problem z zywica po jakims czasie. Jest jeszcze meranti, czy
    mahon.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-01-20 22:21:34
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > glownie jest problem z zywica po jakims czasie. Jest jeszcze meranti, czy

    Wiesz akurat drzwi to temat który z żoną męczyliśmy co najmniej 1.5 roku
    i jakiąś wiedzę mam, sosna ani meranti się nie nadaje bo są za miękie,
    stukniesz i jest dziura, mahoń się nadaje ale drogi i żre stal, musi być
    zabezpieczona specjalnie.
    szukaliśmy drzwi długo jak już były znośne wzory i wykonanie to ceny
    nieciekawe, aluminiowe czy oklejane stalowe folią też drogie, dopiero te
    z euronordu okazały się łądne i znosne cenowo, a i są trwałe, widaomo
    łatwo zarysować ale stuknięcie niczym nie grozi, dziury nie ma :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 18. Data: 2009-01-21 21:36:48
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    > jakiąś wiedzę mam, sosna ani meranti się nie nadaje bo są za miękie,
    > stukniesz i jest dziura, mahoń się nadaje ale drogi i żre stal, musi być

    Znam ludzi, lacznie z moim sasiadem majacych drzwi i okna z sosny, albo
    meranti. Calosc przezyla bez najmniejszego uszczerbku w niektorych
    przypadkach przeszlo osiem lat. Podstawa to dobry surowiec i znajacy sie
    producent. Nie twierdze, ze to idealny material, ale bez przesady z tym nie
    nadawaniem sie. :-)
    Mi wycene drzwi robili w firmie Urzedowski rowniez dla mahoniu i byl drozszy
    moze o 400zl przy kwocie przekraczajacej 7500.

> [...]
    > euronordu okazały się łądne i znosne cenowo, a i są trwałe, widaomo łatwo
    > zarysować ale stuknięcie niczym nie grozi, dziury nie ma :)

    Ciekawe tylko jak z trwaloscia tego koloru bedzie. Ale patrzac na dzisiejsze
    okna plastikowe, to wiekszego problemu dzis juz chyba nie ma.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-01-22 21:46:43
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > producent. Nie twierdze, ze to idealny material, ale bez przesady z tym nie
    Ja się nie znam, to stolarz tak mówił i chyba gdzieś to wyczytałem w
    internecie, fakt że sosna to miekie drzewo i trzeba bardzo uważać.

    > Mi wycene drzwi robili w firmie Urzedowski rowniez dla mahoniu i byl drozszy
    > moze o 400zl przy kwocie przekraczajacej 7500.
    No przy takiej cenie to się nie dziwię że tak mała różnica :)

    > Ciekawe tylko jak z trwaloscia tego koloru bedzie. Ale patrzac na dzisiejsze
    > okna plastikowe, to wiekszego problemu dzis juz chyba nie ma.
    To jest lakier a nie barwienie w masie, lakier podobny do używanych do
    drewnianych, dokładnie to kilka warstw lakieru.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 20. Data: 2009-01-22 22:28:41
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Ja się nie znam, to stolarz tak mówił i chyba gdzieś to wyczytałem w
    > internecie, fakt że sosna to miekie drzewo i trzeba bardzo uważać.

    Mam w rodzinie stolarza z pokolenia na pokolenie, taki co po kosciolach
    konfesjonaly robi. Zrobil sobie drzwi wejsciowe debowe z litego debu, ktory
    sam obrabial. Drzwi na dole po zdaje sie pieciu latach zaczely sie wypaczac.
    Material byl sezonowany, suszony, no wszystko zgodnie ze sztuka. Zabraklo
    tylko tego klejenia naprzemian slojow i taki byl efekt. Niestety nawet
    bardzo dobry stolarz nie jest w stanie zrobic dobrych drzwi wejsciowych sam
    od podstaw, jezeli nie kupi gotowego klejonego surowca no chyba, ze jakims
    cudem potrafi to trwale skleic domowym sposobem. Tak wiec moglem miec drzwi
    debowe bardzo tanio i bardzo nietrwale.

    > No przy takiej cenie to się nie dziwię że tak mała różnica :)

    Takie drzwi sobie umanilem, to teraz trzeba placic. :-) Chodzi o dosc duze
    doswietla boczne z obu stron, podnoszace znacznie cene calosci. :-(

    Na pewno beda sluzyly Ci dlugo.

    Pozdro.. TK